Kilometerstand
17.507 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
11/2017
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
25 kW (34 PK)
Type verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Sport Touring
- Voertuigtype
- Gebruikt
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 17.507 km
- Bouwjaar
- 11/2017
- Laatste onderhoudsbeurt
- 09/2025
- Vorige eigenaren
- 1
- Volledige onderhoudshistorie
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 25 kW (34 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Cilinderinhoud
- 313 cm³
- Versnellingen
- 6
- Cilinders
- 1
- Leeggewicht
- 163 kg
Energieverbruik
- Emissieklasse
- Euro 5
- Brandstof
- Benzine
Opties
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Wit
- Soort lak
- Metallic
Beschrijving
Hierbij bied ik mijn BMW G 310 GS uit 2017 aan voor een mooi bedrag van €3.950,-
Ik heb deze motor bijna twee jaar geleden gekocht bij Dusseldorp Motorrad Alkmaar. De motor had destijds pas 1 particuliere eigenaar gehad en 11.449 km gereden. Bij de aanschaf van de motor zat een volledige onderhoudshistorie, waarbij al het onderhoud door een BMW Motorrad dealer was uitgevoerd. Hierdoor kreeg ik er 2 jaar Premium Selection garantie bij! Deze was geldig t/m 30-09-2025 en daarmee dus net verstreken. Ik heb tijdens de laatste onderhoudsbeurt nog een van de voorvork keerringen onder garantie laten vervangen.
Ik heb zelf net iets meer dan 6.000 km (met mooi weer) gereden. Bij regen heb ik de motor altijd droog weggezet en pakte ik de auto. Tevens heb ik de motorfiets altijd aan een druppellader gehad als deze voor langere tijd stilstond. De motor is net terug van een grote onderhoudsbeurt bij BIQER Motoren Eindhoven. Deze onderhoudsbeurt bestond uit: olie+filter, luchtfilter, bougie en klepspeling. Op 11-09-2025 (15.107 km) heb ik de motor ook laten onderhouden, maar dan bij Motoport Den Bosch. De factuur hiervan is aanwezig/beschikbaar en draagt daarmee bij aan de onderhoudshistorie. Als laatste wil ik nog toevoegen dat ik de banden op 30-03-2024 (12.739 km) bij Huybers Motoren heb laten vervangen voor een set Dunlop Mutant banden. Factuur hiervan is eveneens aanwezig/beschikbaar en de banden hebben nog meer dan voldoende profiel.
Het kenteken van de motor is 61-MJ-DZ en bij de RDW staat nog een terugroepactie open omtrent oppervlakte corrosie die op zou kunnen treden in de niet-geanodiseerde remklauwboring. De vorige eigenaar heeft deze echter al uit laten voeren bij een BMW Motorrad dealer, alleen is dat nooit goed geregistreerd bij de RDW. BIQER Motoren heeft dit teruggevonden in het systeem van BMW Motorrad en gaat proberen dit aan te laten passen bij de RDW. Daarnaast hebben zij een bewijs van de uitvoering hiervan aan me meegegeven.
Verder zit er vanuit de fabriek een DIN stekker ingang op het dashboard, die o.a. gebruikt kan worden om je telefoon mee op te laden. Daarnaast zit er nog handvatverwarming van OXFORD op én een OptiMate oplaadkabel aan de accu. De SP Connect telefoonhouder, die op het stuur zit, behoud ik wel en haal ik er dus af voor de verkoop.
Al met al een prachtige motorfiets om op te leren/beginnen met rijden, technisch in perfecte staat en klaar voor een volgende eigenaar. Enige minpuntje is dat er optisch gezien wat lichte gebruikssporen aanwezig zijn. Deze kunnen daarentegen voor weinig geld worden vervangen en doen daarom ook niks af aan de waarde van deze motorfiets.
Ik heb deze motor bijna twee jaar geleden gekocht bij Dusseldorp Motorrad Alkmaar. De motor had destijds pas 1 particuliere eigenaar gehad en 11.449 km gereden. Bij de aanschaf van de motor zat een volledige onderhoudshistorie, waarbij al het onderhoud door een BMW Motorrad dealer was uitgevoerd. Hierdoor kreeg ik er 2 jaar Premium Selection garantie bij! Deze was geldig t/m 30-09-2025 en daarmee dus net verstreken. Ik heb tijdens de laatste onderhoudsbeurt nog een van de voorvork keerringen onder garantie laten vervangen.
Ik heb zelf net iets meer dan 6.000 km (met mooi weer) gereden. Bij regen heb ik de motor altijd droog weggezet en pakte ik de auto. Tevens heb ik de motorfiets altijd aan een druppellader gehad als deze voor langere tijd stilstond. De motor is net terug van een grote onderhoudsbeurt bij BIQER Motoren Eindhoven. Deze onderhoudsbeurt bestond uit: olie+filter, luchtfilter, bougie en klepspeling. Op 11-09-2025 (15.107 km) heb ik de motor ook laten onderhouden, maar dan bij Motoport Den Bosch. De factuur hiervan is aanwezig/beschikbaar en draagt daarmee bij aan de onderhoudshistorie. Als laatste wil ik nog toevoegen dat ik de banden op 30-03-2024 (12.739 km) bij Huybers Motoren heb laten vervangen voor een set Dunlop Mutant banden. Factuur hiervan is eveneens aanwezig/beschikbaar en de banden hebben nog meer dan voldoende profiel.
Het kenteken van de motor is 61-MJ-DZ en bij de RDW staat nog een terugroepactie open omtrent oppervlakte corrosie die op zou kunnen treden in de niet-geanodiseerde remklauwboring. De vorige eigenaar heeft deze echter al uit laten voeren bij een BMW Motorrad dealer, alleen is dat nooit goed geregistreerd bij de RDW. BIQER Motoren heeft dit teruggevonden in het systeem van BMW Motorrad en gaat proberen dit aan te laten passen bij de RDW. Daarnaast hebben zij een bewijs van de uitvoering hiervan aan me meegegeven.
Verder zit er vanuit de fabriek een DIN stekker ingang op het dashboard, die o.a. gebruikt kan worden om je telefoon mee op te laden. Daarnaast zit er nog handvatverwarming van OXFORD op én een OptiMate oplaadkabel aan de accu. De SP Connect telefoonhouder, die op het stuur zit, behoud ik wel en haal ik er dus af voor de verkoop.
Al met al een prachtige motorfiets om op te leren/beginnen met rijden, technisch in perfecte staat en klaar voor een volgende eigenaar. Enige minpuntje is dat er optisch gezien wat lichte gebruikssporen aanwezig zijn. Deze kunnen daarentegen voor weinig geld worden vervangen en doen daarom ook niks af aan de waarde van deze motorfiets.
Verzekering
Motorverzekering
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
ParticulierContact
- BTW verrekenbaar
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.

