Bekijk nu uw favorieten.

108 beoordelingen

4,3

108 Reviews

Ronald

Heerlijke koffie mis alleen gebak er bij .

Alwin

Ik koop nu vele jaren met plezier een auto bij van Essen auto hun service is meer dan even een auto brengen voor onderhoud of een aanschaf van een mooi voertuig er ontstaat een vriendschap met de personeel en met de eigenaren ze staan dag en nacht voor je klaar 7 dgn per week de inzet van iedereen die daar werkt is buitengewoon klant voelt zich echt koning en je voelt je zeer welkom op elk gebied ik zal altijd bij hun mijn auto kopen en rij zelfs 100 km enkele reis voor mijn onderhoudsbeurt onze zoekt tocht naar mijn auto heeft alleen maar voordelen gehad door de kennis en inzet van Martin van Essen

Juanita

Bij de aankoop van mijn Renault Twingo nam Richard ruim de tijd om ons uitleg en toelichting te geven. Geen verkooppraatjes maar echte interesse en hart voor de zaak.

E.J. Pijpers

Niet alleen vriendelijk, maar ook zeer zeker behulpzaam. Het eerste autobedrijf waarvan ik niet het gevoel heb dat ik 'opgelicht' word. zeker een aanbeveling!

anoniem

Berry van Venetien

Eind 2017 een prachtige Amerikaan gekocht bij dit autobedrijf. Kort na de aankoop bleek er vanuit de carrosserie een geluid van aanlopend metaal te komen. De auto is diverse malen terug geweest. Helaas is tot op heden het probleem nog niet opgelost. De communicatie tussen de twee broers (de ene doet kennelijk de verkoop en de ander doet de werkplaats) verloopt bijzonder stroef. Ik ben als klant nu bijna 2 jaar verder met mijn klacht en keer op keer lukt het Autobedrijf Van Essen niet om het probleem op te lossen. Inmiddels heeft Autobedrijf Van Essen laten weten dat ze de klacht niet meer opnemen en ijskoud verwijzen naar de Bovag. Althans, degene die verantwoordelijk is binnen het familiebedrijf voor de werkplaats heeft het opgegeven. Ze doen hun best, maar kennelijk is er iets in de interne organisatie gaande waardoor echte klachten niet goed worden opgepakt. De communicatie is vriendelijk in de showroom, maar vanuit de werkplaats wordt het al snel \'grumpy\'. Mijn advies is om als bij Autobedrijf Van Essen een voertuig wordt gekocht deze helemaal na te laten kijken (goede aankoopkeuring) en strikte afspraken schriftelijk of per mail te doen. Het is niet het beste bedrijf als het gaat om het oplossen van technische problemen na de aankoop. Jammer, maar helaas dat de welwillende man in de showroom zo afhankelijk is van een grumpy werkplaats. Gelukkig hebben we de correspondentie nog......

H J Heikens

Goede vakkennis en vriendelijk personeel

Frans Brochard

Zeer tevreden als je iets vraagt is niks teveel ze zijn zeer klant vriendelijk er wordt uitleg gegeven waar je bij staat ook totaal geen 9-5 mentaliteit

Rene van Heuveln

Afgelopen woensdag stond ik met een kapotte auto in Loosduinen. Accu kapot en zelf geen enkel verstand van mijn auto. Om 17.15 naar van Essen gebeld of ze me wilden helpen en binnen 5 minuten een belletje dat er iemand onderweg was. Tegen 6 uur reden we achter elkaar naar de Lier waar een leenauto voor mij klaar stond. De andere dag was mijn auto al weer klaar en kon ik deze weer ophalen bij van Essen in de Lier. Super service van deze mannen.

Tim Jansen

Prima garage met normale prijzen en monteurs die met je meedenken