Registreer nu met je e-mailadres en ontvang updates over al jouw favorieten. Ontvang meldingen.

Herwers Nissan en Renault Zevenaar

Kelvinstraat 2, 6902 PW ZEVENAAR

3748 beoordelingen

4,5

3748 Reviews

�hugo Hermans

Werd meteen correct geholpen

�Albert

Het ging om resetten van het accumanagement (BMU) van een Outlander PHEV. Het is jammer dat dit moet, want de accu is beter dan de BMU denkt, waardoor het rijbereik na enige tijd onnodig verkleind wordt. In ons geval is dat eens per 7000 km, en dat vereist een reset die helaas geld kost en waarvoor je dan weer bijna het originele rijbereik terugkrijgt. Helaas is de resetprocedure ingewikkeld, waardoor men makkelijk een stapje overslaat. Dit constateer je pas na de eerste laadbeurt, waardoor de auto weer terug moet naar Herwers. Dit is ons nu 2x gebeurd. Het wordt daarna snel en goed geregeld, maar ik zou de monteurs toch een checklist voor deze resetprocedure aanbevelen.

Niels

Fijn dat er tijdens het onderhoud een werkplek was. Het personeel is erg vriendelijk. Helaas hebben ze na het onderhoud pas ontdekt dat het door mij aangegeven euvel nog niet was verholpen. Het was professioneler geweest als de defecte condensator tijdens het onderhoud al was ontdekt, helemaal omdat ik al had aangegeven dat ik een raar geluid hoorde tijdens het maken van de afspraak en op de dag zelf nog een keer heb benoemd.

Rudi

Zeer goede ervaring met servicemanager. Kundig en behulpzaam.

C.J.B.

L.S. Mijn teleurstelling komt voort uit het benzine-wan-beleid dat Herwers voert m.b.t. de leenauto's Ik ben mijn hele lange {zaken}leven al gewend overal een auto vol afgetankt terug te moeten brengen. Ik betaal zodoende voor wat ik verbruikt heb aan brandstof, Dit is wereldwijd de norm! Behalve bij HERWERS... Ik heb vlak voordat ik de auto terugbracht voor twintig liter getankt. Dit kostte me een kleine veertig euro. U kunt zien dat ik maar ongeveer honderd kilometer met de auto gereden heb. De auto is mooi zuinig en reed een op twintig. Dus zou vijf liter brandstof genoeg zijn geweest voor de door mij gereden afstand. Toen ik dit aankaartte bij Berry was zijn reactie: ja dan had je maar naar de streepjes moeten kijken van de brandstofmeter bij ophalen en bij terugbrengen. Op mij kwam dit over als: "Beste meneer Mayer, jammer voor u. doei!" Als u mij als klant wilt krijgen, want dat ben ik nog niet, zult u hier iets aan moeten doen. Hoogachtend, W. Mayer mede-eigenaar van de L-903-GK

W.A.M.

Vriendelijk en snel geholpen

C.

Zoals ik gewend ben, volgens verwachting en lekkere koffie.

P.

Ik had mn auto kapot de remmen waren op dus kwam met mn vrouw naar herwers toe werden netjes behandeld door de meneer die ons aan zag komen eenmaal binnen gaat hij in overleg met vertegenwoordiger ofzo maar die geloofde hem niet en hij keek ons raar aan sorry dat we goud om hebben en tattoos hebben ik en mn vrouw dat je daar iemand op benadeeld zeer slecht had leen auto nodig dus geef ze maar een bedrijfsbusje mee...maar met aangeven dat we de kinderen nog moesten ophalen kregen we een andere auto mee..maar eerst overleggen ben al meer dan 10 jaar klant bij herwers al meerdere auto's gekocht maar nog nooit zo behandeld....mn huis word verkocht ga dan nieuwe auto kopen maar never en de nooit bij nissan hewers

M.

Super snelle service om het probleem op te sporen van de trekhaak verlichting. Eigenlijk hadden ze geen plaats meer vorige week maar omdat het om een bijzondere situatie ging toch perfect geholpen.

A.

Onderhoudsbeurt gepland voor mijn private lease Space Star. Afspraak heb ik zonder problemen kunnen verzetten. Auto gebracht om 08:00 uur, leen auto mee gekregen ( fijne auto) en ruim op tijd ( 12:00 uur) was mijn auto weer gereed.