Bekijk nu uw favorieten.

227 beoordelingen

4,2

227 Reviews

Yvonne

Daar sta je dan! Welke elektrische auto past bij mij? Hoe rijdt het? Hoe zit het zakelijk? Thomas heeft ons vol geduld en met vakkennis ons echt geadviseerd. Dat maakt het contact met Renses voor mij erg goed. Niet het verkooppraatje maar goed luisteren en informeren. Uitstekende klantbeleving!!

Jan

Ik ben al klant vanaf dat Renses in Alkmaar is gevestigd en heb alleen maar goede ervaringen met het kopen en reparaties van de auto's.

Willem

Al 9 jaar tevreden over werkzaamheden.

Michel

Ook bij de door mij gekochte occasion toonde Renses zich een klantvriendelijke garage die niet rustte om een klein ongemak te verhelpen. Geen woord over gemaakte kosten, alles binnen garantie. Erg prettig!

Thijs

Moderne zaak, ademt innovatie en focus ligt op electrisch rijden. In contact gekomen bij zoektocht naar vervanging voor een oudere Passat variant voor een nieuwere Golf Variant, die was op een electische klant ingeruild. Ontvangen door één van de verkopers en direct in de gelegenheid gesteld proef te rijden. Begeleiding na terugkomst vlekkeloos overgenomen door een andere verkoper (het is er druk, ook op woensdag) het team werkt goed samen. Onder een kop koffie offerte opgesteld, inclusief inruilvoorstel Passat, en tweede proefrit gepland. Na deze proefrit aansluitend koopcontract getekend (geen garantie- of afleverbeurt issues ivm verlengde fabrieksgarantie op de Golf) en afspraak voor ophalen gepland. Bij ophalen wel koffie, maar geen bloemetje erbij. Dat waarderen dames nog steeds heel erg mannen! Snelheid van handelen en manier van communiceren indrukwekkend, dat belooft veel voor de (electrische) klanten van Renses.

Jan Vaartjes

Goede garage snelle reparatie en goed onderhoud van de auto. Vriendelijk personeel en kennis van zaken.

R.P.

Ten eerste wat een mooi opgezet bedrijf! Heeft alles in huis om klanten goed aan een auto te helpen en onderhouden. Onze ervaring begon slecht: hard gewerkt om onze droomauto te kunnen kopen, maar bij aflevering werden wij slecht geholpen door een oudere norse man. Wist weinig over te auto te vertellen en vertelde dat wij rijdendevoort er vast wel achter kwamen hoe de auto precies werkte. Na thuiskomst vielen ons een paar dingen op die niet naar onze tevredenheid waren, de dag erna meteen terug gereden maar de verkoper gaf duidelijk aan dat hij hier geen tijd voor had en stuurde ons eigenlijk zonder pardon weer weg. Ik ging hier niet mee akkoord en liep de werkplaats receptie in, ik werd hier ontvangen door een vriendelijke dame en deze riep meteen even de chef werkplaats erbij of hij ons te woord wilde staan (geweldig trouwens om te zien hoe goed die 2 op elkaar zijn ingespeeld). Toen deze kwam aangelopen twijfelde wij even of we onze klachten allemaal weer gingen benoemen, je zal hem eerder bestempelen als uitsmijter dan als chef werkplaats. Een paar minuten in ons gesprek besefte wij ons meteen dat onze eerste indruk niet fouter had kunnen zijn. Wat een vriendelijk en uiterst professioneel persoon! Legde ons alles keurig van A tot Z uit en vertelde ons dat de puntjes die wij hadden gevonden vrij eenvoudig opgelost konden worden en dit hebben ze een paar dagen laten ook keurig gedaan. We kregen onze auto blinkend schoon terug en Nick zoals de man in kwestie heet bood ondanks dat hem niks te verwijten viel netjes zijn excuses aan en vertelde dat ze hier hard aan werken om dit in de toekomst voor te kunnen zijn. Nick en Debby jullie zorgden ervoor dat wij weer het volle vertrouwen in het bedrijf Renses hebben en wij gaan nu genieten van onze prachtige auto!

Frits Appel

Auto heeft een beurt gehad. Duidelijke communicatie over de kosten. Geen verrassingen. Kreeg een gewassen schone auto terug. Helemaal top

hans

goede informatie, uitleg van de factuur en instructie over het gebruik van de leenauto.

Kim

Verkopers kwamen niet enthousiast over... Daarbij moet ik nog een keer terug komen omdat de auto niet goed schoon is gemaakt. En qua tank moest ik volgende dag weer tanken maar ik had alleen maar in Uitgeest een stukje gereden dus dat vond ik wat vervelend.... Service kan dus beter