Vakgarage Prins Auto

Premium Occasions

Wattstraat 14, 2952 AX ALBLASSERDAM

Openingstijden

2184 beoordelingen

4,5

2184 Reviews

Elisa Stravers

Fijn contact en goed geholpen

MZir

@Prins Auto: Wilt u zich onderscheiden van de rest, dan is er werk aan de winkel. Doet u dit voor andere doeleinden, dan is het aan u. Feedback van klanten zegt niet alles. Bv. wachtruimte en vriendelijkheid van de dame uit het kantoortje is prima, maar het primaire doel is dat de klant mobiel wil blijven en kunnen genieten van de auto waarvoor hij betaald heeft. Maw, ik probeer objectief te blijven en ieder onderdeel apart te beoordelen, maar onder de streep geeft het niet juiste beeld weer. Het is verbazingwekkend hoe men zelfs in het weekend, na zaterdag 18uur nog bereid is om je te woord te staan, VOOR de koop. Daarna is het helaas een andere koek. Communicatie is echt een issue. Uiteraard gaat het hier niet om personen zelf -ik wil zeker niet te kort doen aan sommige individuen-, maar om het SYSTEEM. Sommige mensen zijn behulpzaam en vriendelijk, maar over het algemene is het spijtig hoe men zich niet goed kan verplaatsen in de klant. Uiteraard is men happy als de auto niets mankeert. Maar een goede service blijkt pas bij het opduiken van gebreken. En als mens en ondernemer/medewerker probeer je begrip op te brengen voor sommige situaties, maar dat heeft ook grenzen. Van de slechte ervaringen bij andere reviews, herken ik helaas ook heel veel.

Pieter

Neem de tijd voor de klant, duidelijk en snelle levering van de auto volgens afspraak. Auto echt perfect afgeleverd.

Fabian

Auto daar gekocht. Nou zou je denken dat wanneer je een auto koopt en er een nieuwe apk op zit dat alles is gechecked, niets is minder waar. Auto gehaald, kom thuis, blijkt de vergrendeling van de tankklep kapot te zijn waardoor ik niet kon tanken. Na een tijdje erachter gekomen dat de ruitensproeier pomp kapot is, ik dacht dat het reservoir leeg was, dus reed ik er gewoon mee door, tot m’n ramen wel erg vies werden en ik wilde bijvullen en er toen achter kwam dat die dus gewoon al de hele tijd kapot was. Vervolgens meld je dat, bellen ze een paar dagen later op dat het onderdeel binnen is en ik de auto weer een paar dagen later breng en het onderdeel er helemaal niet blijkt te zijn. Inmiddels zijn dit de laatste dagen van mijn vakantie! Ik heb een Caddy meegekregen voor 2 personen, ik heb 2 kinderen en een hond. Dat ik kinderen heb had ik aangegeven. Krijg een 2 persoons bedrijfsauto mee. Inmiddels is het vrijdag, mijn laatste officiële vakantiedag en is mijn auto nog niet klaar. En kan ik dus niks doen met mijn kinderen. Ik moest ook nog in mijn garantieperiode €90,- betalen voor het plaatsen van het onderdeel. Ik raad iedereen af om zaken te doen met dit bedrijf. O en ik vergeet nog alle foutmeldingen die tevoorschijn kwamen toen ik hem liet uitlezen op mijn werk. Dat je zo een auto durft te verkopen….. Wat een ongelooflijk slecht bedrijf is dit. Overigens toen ik de auto had opgehaald, hoefde ik niks te betalen en doet mijn ruitensproeier achter het nog steeds niet!!!!! Om een kort verhaal lang te maken.

Ina

Voor ons een nieuw auto gekocht. Heel fijn geholpen door Jan. Heel blij met onze Audi Q2

Frans

Na telefonisch contact met verkoper Flynn hebben mijn zoon en ik besloten de lange rit naar Alblasserdam te maken. Het bedrijf ligt op een industrieterrein en we hadden niet verwacht zo goed ontvangen te worden door verkoper Flynn. Hij liet mijn zoon en mij rustig de X3’s waarvoor we kwamen bekijken. Een proefrit was geen enkel probleem. Mijn zoon en ik zijn zeer te spreken over de gang van zaken bij de aankoop van onze BMW X3 M40i xDrive. Ik ben normaal geen snelle beslisser, maar Flynn gaf ons meteen een goed en vertrouwd gevoel, de X3 zag er zeer goed uit en dus diezelfde dag besloten om tot koop over te gaan. De X3 moest nog worden ingevoerd en na aankoop hadden we nog vragen en die werden netjes door Flynn beantwoord zowel via app als telefonisch. Niks wat we vroegen wat teveel gevraagd.

Lorenzo

Uit een grote voorraad auto's een keuze kunnen maken. Na de levering bleek er een onderdeel niet goed te functioneren. Na contact te hebben gehad is dit probleem netjes verholpen.

Bert

Geen onnodige verkoop praatjes, gewoon een eerlijk verhaal. Knappe auto's. Fijne afhandeling en vlotte levering.

Aad Groeneveld

Met de aankoop van mijn Mazda CX-5 uit 2020 ben ik zeer tevreden. Er waren wat storingen o.a TPM maar dat kwam door dat de wielen van mij vorige auto ( ook CX-5 ) overgezet waren op mijn huidige en gekoppeld moesten worden. Olielampje heeft even signaal gegeven maar waarschijnlijk door vuiltje op de sensor. Prima geholpen.

Marjolein

Deze keer iets langer bezig geweest met de reparatie dan aangekondigd. Communicatie was even minder door plotselinge ziekte van Rik en vakantie van Jesse. Moet wel zeggen dat alle collegae hun uiterste best hebben gedaan om het op te vangen. "Chapeau" en uiteindelijk toch nog mijn auto kunnen ophalen.