Autobedrijf Sutherland Heerenveen

Kattebos 148, 8446 DB HEERENVEEN

9029 beoordelingen

4,3

9029 Reviews

Theetje

Positief.

heer

1. Auto 3 dagen naar het vaste land (we wonen op een eiland) Updates zijn niet gelukt wat betekent dat de camera’s het nu niet meer doen terwijl ze het wel deden 2. Van te voren telefonisch gevraagd hoe de laadinstellingen “geactiveerd” moeten worden. We hebben laadinstellingen ingesteld maar zodra de stekker erin zit begint ie te laden. Telefonisch gevraagd waarop er werd gezegd dat de jongens dat wel weten bij de balie. Bij ophalen van de auto na de beurt hier naar gevraagd maar geen bevredigend antwoord gehad. Samen met medewerker in de app naar de laadinstellingen gekeken maar helaas, men weet het niet. Voor de goede orde : Er staan geen vertrektijden ingesteld. Gevraagd of we inderdaad het knopje met het klokje naast de stekker moeten indrukken maar jongen heeft geen idee. 3. Lag de vorige keer na de beurt een los onderdeel onder de motorkap toen ik daar heel toevallig keek: stukje kabel met een soort kruissteentje achtig ding. Zou het van de lampen zijn? Geen idee men weet het niet. 4. Sensor bandenspanning niet op voorraad We wonen op een eiland dat maakt dit soort dingen extra lastig, daar kunnen jullie niks aan doen dat weten we maar met zoveel terugroepacties en bovenstaande zaken wordt het wel heel vervelend allemaal. Ook omdat er in een eerdere brief van een terugroep actie staat dat de auto thuis opgehaald kan worden. Hierom gevraagd, nee dat kan niet, ook niet toen we aanboden de auto op het vaste land te brengen. Voor ons is het iedere keer 4 uur reistijd. Dan nog de kosten van het laadklepje dat wilde niet meer open: 900,- Dat dit zo duur moet zijn is is ook weer een tegenvaller.

mevrouw

Meedenkend (fiets of auto lenen) en gebeld bij onvoorziene dingen uit de APK keuring

heer

Alles naar wens uitgevoerd

heer J

Goede service

Hans

Afspraak om 8.00 uur. Ook direct geholpen en ik kon er op wachten, met een krantje en koffie. Uitstekende service.

heerA.R

Prima!!!

heer J. Mulder

Het bezoek aan jullie werkplaats voor vervanging van de motorkap isolatie en herstel van de ruitensproeier installatie is maandag 24 november in de werkplaats in Leeuwarden uitgevoerd. Wat mij al eerder is opgevallen is de slordigheid van de monteurs en het achterwege blijven van de controle van de werkplaats chef. Ook bij deze reparatie lagen er in motorruimte enkele clips die de isolatie op zijn plek moeten houden in de goot van de motorruimte. Het slangetje van de ruitensproeier schuurde hoorbaar tegen de ophanging van de motorkap wat duidt op een onjuiste montage. Bij een eerder bezoek aan de werkplaats in Heerenveen bleek er een scheur in de voorruit te zijn ontstaan. Waarschijnlijk ook ontstaan door achterblijvende onderdelen of gereedschap. Jammer gezien het forse werkplaats tarief zou je mogen verwachten dat de kwaliteit ook van een hoog niveau zou moeten zijn.

heer

Uitstekend

Bouke S.

Met een acute storing ben ik gelijk geholpen, de monteur uit de werkplaats is zelfs langer gebleven om op mij te wachten. Helemaal super en dat in de tijd dat de wachttijden erg lang zijn voor een onderhoudsbeurt of i.d. Wij zijn zeer tevreden klanten en vinden het een feest om een FORD rijder te zijn.