Bekijk nu uw favorieten.

1000 beoordelingen

4,3

1000 Reviews

R.

Prettig contact met de verkoper. Nam ruim de tijd. Goede informatie. De auto had wel iets beter gestofzuigd kunnen worden. Voor de rest prima.

H.J.

Prima

M.

Ben goed geholpen. Klantvriendelijkheid is uitstekend.

W.G.

mijn ervaring was goed en gezellig en duidelijke uitleg over alles.

A.G.M.

Wij zijn allerhartelijkst voor de eerste keer ontvangen, een goed gesprek gevoerd met de verkoper dhr. Laurens van Aerendonk. Direct vanaf het eerste contact had ik het gevoel dat men aan klantenbinding deed, op mijn verzoek of wij er 24 uur over na mochten denken, ja natuurlijk was het antwoord het is best een groot bedrag wat u gaat uitgeven. Ook werd er goed naar ons geluisterd wat onze wensen waren en daar wat mogelijk was ook aan voldaan. De tweede dag dat de auto in ons bezit was trad er een storing op die de accu compleet leeg maakte, de fa. Eickhof gebeld binnen 30 min. werd ik weer op weg geholpendoor de Mazda Euroservice. Later die dag werd ik door de chefmonteur van Eickhof teruggebeld of er een duidelijk beeld was van de storing, aan de hand van mijn verslag concludeerde hij dat het beter was om naar de garage terug te komen om tot op de bodem uit te zoeken waardoor de storing was ontstaan. Afspraak gemaakt en er werd ons gevraagd of wij iets in Apeldoorn wilde gaan doen fietsen, wandelen of winkelen. Men wilde er alles aan doen om dit vervelende voorval in de toekomst te voorkomen, drie tot vier uur had men gepland om het electronische circuit te meten en te testen. Bij terugkomst had men de storing gevonden en er moest een onderdeel besteld worden, op mijn vraag hoelang dat ging duren en dat wij dan weer de hele rit naar Apeldoorn moesten herhalen, zonder na te denken bood de chefmonteur onze brandstof te vergoeden in vorm van een korting op de armsteun die wij hadden besteld van € 60,- Een compliment voor de geleverde service.

S.

Mijn ervaring is er één van vele jaren. Een prettige en persoonlijke benadering en behandeling met tijd en aandacht. Daarnaast een goede klantgerichte service.

C.A.

Goede afspraken en service. Zou ik bij iedereen aanbevelen. Er wordt ook echt meegedacht.

Arjan

Wij zijn sinds 2008 klant. Eerst een kleine Cuore, toen een praktische Gran Move. Toen ons gezin groeide, kochten we elders een Toyota Previa en later een Mazda 5. Alle auto's in onderhoud gehad bij Eickhof. Vorige week een nieuwe Mazda CX 30 als zakelijke auto (lease) uitgekozen. Heb me er hard voor gemaakt dat Eickhof deze auto mag leveren. Kortom, een bedrijf wat we graag aanbevelen! Eickhof blinkt uit in een eerlijke en klantvriendelijke benadering.

Peter

Netjes geholpen, net en duidelijk verhaal. Naar mijn gevoel ook een eerlijk verhaal en eerlijke mensen.

N.

Heb mijn oude auto ingeruild en een nieuwere ervoor terug gekocht. Heb een tevreden gevoel aan de aankoop overgehouden. Ook na de aflevering kon ik terecht met vragen en het probleemloos omruilen van een verkeerd gekozen accessoir, dik voor elkaar.