Bekijk nu uw favorieten.

92 beoordelingen

4,6

92 Reviews

Laurens

Hoe vervelend is het als een knaagdier aan je auto zit en schade veroorzaakt. Personeel van garage Bakker weet hier raad mee! Ze luisteren goed, zien je probleem en handelen direct en adequaat. Hier kom je ook graag met problemen. Staan altijd voor je klaar. Hulde aan het personeel van dit garagebedrijf.

Fc

Wij zijn al vele jaren klant meerdere auto,s gekocht bij kleine storing direct geholpen, zeer klant vriendelijk ,een echt fam bedrijf,

willy wisse

Ondanks de Carona. Goede service,nam alle tijd, geen opdringerige verkoop praatjes. Me besluit stond niet vast, maar kwam rond 10,- uur en ging weg rond 14,- uur. met een nieuwe auto, Kaptur, alles geregeld, samen met Ronald Bakker. Leuk een familie bedrijf van Opa naar Kleinzoon.Zit in de genen hoor. Kom zeker terug als het nodig is.Reclame is niet nodig. De mond op mond reclame is véél beter.Ik zal het iedereen aanraden wat een KLASSE bedrijf. een toppertje.

Henk

We zochten met spoed een auto ter vervanging van de leaseauto die we plotseling moesten inleveren. Een van de adressen die we bezochten, was Garage Bakker waar een Renault Laguna werd aangeboden die ons wel aansprak. Hoewel de auto nog niet was schoongemaakt, zag hij er toch al heel mooi uit. Ook de daarop volgende proefrit was positief dus we kwamen algauw een prijs overeen. Maar toen kwam de verrassing: dit was geen ‘meeneemprijs’, voor dat bedrag kreeg de auto een grote beurt, een APK keuring, vervanging van alles wat aan vervanging toe was en 6 maanden Bovag-garantie! Wat een verschil met andere aanbieders van tweedehands auto’s die alleen adverteren met meeneemprijzen en voor al het andere (vaak fors) moet bijbetalen.

Max Keijzer

Nu alweer de 4e maal dat ik een auto heb aangeschaft bij Garage Bakker... een betere reclame is er niet, toch? Wat zijn de belangrijkste redenen dat ik maar steeds blijf terugkeren? - ruim aanbod aan (jong) gebruikte auto's; - marktconforme inruil- en aanschafprijzen; - deskundige werkplaats; - en... last but not least, het zijn ook nog eens aardige (vak)mensen. Ik weet dus nu al bij wie ik mijn volgende auto ga kopen!

Henk

Vandaag onze nieuwe Renault Scenic gekocht. Van A tot Z perfect geholpen. Geen opdringerige verkoop. In alle wensen geholpen en begripvol. Een groot verschil met de Officiële Renault Dealer, waar je het zoveelste nummer bent en waar verkoop moet scoren.

leo moeken

smorgens vroeg auto wilde niet starten. in vakantie tijd. gebeld , is de Heer bakker zelf gekomen ( was ook zijn vakantie) om auto na te kijken wat probleem was, vond dit binnen1 minuut( wat een kennis van autos ) daarna gezegd dat de auto toch beter even mee moest om het probleem goed op te lossen , zo gezegd en gedaan . bij de garage aangekomen ,zet hij zelf de auto op de brug om het euvel zelf op te lossen, ( wat een service) omdat er maar 2 man bezetting was en erg druk. en zo konden we weer snel verder, Dit soort service ondervinden we steeds bij Bakker, Daarom blijven we zeker klant bij hun.

Co

Wij zochten een auto met hoge instap en kwamen uit op de Renault Captur. Als jarenlange VW rijder ( Golf Plus ) zijn we overgestapt op Renault. Na de uitgebreide proefrit waren we om. Er werd alle tijd genomen, koffie erbij en een eerlijk bod voor onze inruil auto en de deal was gesloten. Nee, geen opdringerige praatjes, maar op een goede, eerlijke manier een auto kopen. Dat komt zeer vertrouwd over!! Ook voor de uitleg en werking nieuwe auto: alle tijd!

Gerhard Methorst

Onlangs onze nieuwe Renault Megane 2.0 estate opgehaald. De service is hier geweldig en het personeel aardig en erg behulpzaam. En de koffie staat altijd klaar 😉. In een woord een geweldige dealer.

Ap Borghoff