Al 60 jaar gedreven door auto’s Rüttchen Automotive, opgericht in 1948 en sindsdien uitgegroeid tot een complete dealerorganisatie waar de familiesfeer altijd bewaard is gebleven. Rüttchen is officieel dealer van Mercedes-Benz personenwagens, vans en trucks en daarnaast van smart, FUSO en Mitsubishi. Met vestigingen in Breda, Den Bosch, Gorinchem, Tiel, Tilburg en Veghel is er altijd een Rüttchen vestiging bij u in de buurt. Rüttchen Automotive is trots onderdeel van de Louwman Dealer Group. We staan voor u klaar Naast ons brede autoaanbod willen we u de meest complete en persoonlijke service bieden. Dat is niet zomaar een mooie belofte, we hebben ons echt ten doel gesteld 'de meest aanbevolen dealerholding van Nederland' te worden. We willen dit doel bereiken met een goed georganiseerde en daadkrachtige organisatie, een gezond rendement, zeer tevreden klanten én enthousiaste medewerkers die allemaal één ding gemeen hebben: passie voor auto's. We nodigen u van harte uit om kennis te maken met een van onze dealerbedrijven bij u in de buurt. Er wacht u een gastvrij onthaal en de weg naar een proefrit is altijd vrij.
Ik ben prima geholpen door Rob Vermeer, adviseur personenauto’s. Hij was heel helder en vriendelijk in zijn communicatie en laat merken dat hij echt aandacht heeft voor de klant. Top!
14.12.2020
Benz gekocht met een jaar garantie, vanaf het begin al een raar gevoel aan de voorkant met insturen, paar x bij een service punt geweest, niks gevonden. Maar wat blijkt, banden met een dotcode uit 2011 ouder dan de auto zelf!! Dan geef je dat netjes aan maar wordt als een stuk vuil behandeld. Een tip koop hier geen benz, rij maar door naar Gorinchem. Ps nieuwe banden eronder, probleem verholpen !!! Ps we hebben ze nog wel even uitgelachen bij de profile tyercenter
14.12.2020
Ik deel mijn slechte ervaring, zodat anderen deze ervaring bespaart zal blijven. Het begon met een telefonisch contact voor een onderhoud. Aangekomen bij de servicedesk, is het onderhoud op een ander datum ingepland. Bij het ophalen van de auto is men vergeten de auto uit te lezen en heeft men ongevraagd een ander onderhoudsbeurt gegeven. Dit was zeker nog niet nodig. De nodige onderhoudsbeurt is niet uitgevoerd maar men kon een nieuwe afspraak voor maken. Ondergetekende was sprakeloos en men verschuild zich achter een excuus en drukte. Na meerdere telefonische contacten werd het een uitgekauwd monoloog waarbij het aan de klant lag en niet aan het personeel. Typisch goed opgelet bij een commerciële training voor aftersales mensen. Na het gesprek met een manager kon hij een leenauto "op hun kosten" geven en mijn auto op laten halen. Een dergelijk voorstel doet men op een kleuterschool. Na afwijzing van dit voorstel werd er beloofd voor 18.00 of anders de volgende dag terug te bellen voor een nieuwe afspraak om rond de tafel te zitten. Echter dit is alweer anderhalve maand geleden. De manager moet nog steeds zijn afspraak nakomen, het refereert naar het optreden van zijn geschoolde niveau .Het getuigt van onbekwaam handelen op alle niveaus waarbij de klant de dupe is. Men wordt met alle egards binnen gehaald maar de service is beneden maats. Ik hoop dat dit op Macro niveau in het beleid mag worden belicht, zodat de monteur in de werkplaats niet de sigaar is van dit onprofessioneel gedrag van het kader. George.
14.08.2020
Louwman Mercedes-Benz Personenwagens Tilburg
Afdeling verkoop
Showroom
Werkplaats