Bekijk nu uw favorieten.

1715 beoordelingen

4,3

1715 Reviews

Julian

Ongekend slechte garage. Onaardige mensen. Nemen nooit de telefoon op laat staan dat ze je terug bellen. Nemen weken de tijd om je auto te herstellen en ook al kom je met een auto van significante waarde uit hun top reeks (AMG) en heb je problemen in garantie met de motor, vervangend vervoer krijg je niet. Ik heb 2 weken lang geen auto gehad. Ze wouden me niet tegemoet komen. Wat een verschrikkelijk bedrijf. Ik heb nog nooit zoiets slechts en onmenselijks meegemaakt.

Jan

Had wat vragen over Mercedes Gadgets voor een vriend van mij, waarbij Jacqueline en het magazijn mij perfect geholpen hebben!!

Julian

Kwam voor een nieuwe accu voor in een 6 jaar oude S500. Kreeg een schade van 4000 euro terug, waarvan ze 800 euro ontkende, die ik dus maar heb moeten betalen. Van de zotten.

Pien

Al eerder klant geweest met mijn smartje, door verhuizing tijdelijk even weg maar nu weer terug. Fijne vestiging, altijd goed en vriendelijk geholpen, nu weer de vertrouwde service terug. Zo fijn dat ik in een schone smart weer naar huis kan, en apk zeker niet duurder dan een universele garage, en belangrijk.....verstand van het merk smart.

René

Ik ben heeel goed geholpen bij Stern in Veenendaal. De verkoopster Inge was heel erg attent en behulpzaam omtrent de verkoop van mijn toenmalige auto en tevens aanschaf van mijn nieuwe A klasse. Kan niet meer zeggen dan alleen maar top top top.. zouden heel veel dealers een voorbeeld aan kunnen nemen.

A. Klomp

In 2013 onze eerste Mercedes gekocht bij Stern in Veenendaal. Dit naar volle tevredenheid. Omdat we goed tevreden waren over Stern, zijn we ook met onze Mercedes Sprinter naar Stern gegaan. Een paar jaar ging dit goed. De laatste keer gaven we aan dat we binnenkort wel eens een nieuwere bus zouden willen omdat deze wat ouder werd. Onze Sprinter werd deze keer afgekeurd en deze reparatie zou minimaal € 1500,- gaan kosten. Omdat de Sprinter van 2005 was wilden we eerst nog even nadenken of we de reparatie nog wel wilde doen. Een dag later hebben we de Sprinter naar een ander garagebedrijf gebracht en werd deze gewoon goed gekeurd. Vorige maand hebben we bij Stern een bijna nieuwe auto van nog geen half jaar oud gekocht. Omdat het een demo auto betrof was deze op de dag dat we langskwamen niet aanwezig bij Stern in Amsterdam. Verkoper ... beloofde ons dat als wij de auto ongezien zouden willen kopen deze gewoon onbeschadigd en als nieuw afgeleverd zou worden. Hiermee gingen wij akkoord. We hebben een datum afgesproken wanneer we de auto op konden halen. Op de desbetreffende dag zagen wij de auto dus voor het eerst en bleek er toch wel wat steenslag op te zitten hoewel de km. stand amper 10.000 was. Wij hebben aangegeven dat we hier niet blij mee waren en dat dit niet de afspraak was toen wij de auto kochten. De verkoper beloofde ons een lakstift per post toe te sturen waarmee wij de beschadigingen zelf bij konden werken. Nadat de auto uit de showroom gereden was zagen wij dat op de zijkant ook nog een witte streep zat, er was iets tegenaan gevallen. De verkoper probeerde dit met een droge doek weg te poetsen wat niet lukte. We hebben thuis de witte streep weggepoetst, maar dit lukte niet want onder de streep was de lak beschadigd. We hebben van deze beschadiging een foto gemaakt en deze naar de verkoper geappt, we hebben hier helaas nooit geen reactie meer op gekregen. ( Zie voor de rest van mijn verhaal de volgende review)

Rémy

In Nieuwegein mijn huidige (ex demo) c klasse gekocht. Ontvangst was keurig op tijd, auto stond klaar en de proefrit beviel uiteraard uitstekend! Maar toen de aflevering. Op de vrijdag zou ik mijn auto meteen om 9.00 u ophalen. De papierkraam was dus niet inorde, hoewel ik hier wel daags tevoren naar heb geïnformeerd. Ik kon pas om 11.25u vertrekken. Stijf van de koffie. Verkoper was de dag ervoor vrij, en blijkbaar neemt niemand op zo’n dag iets over van zijn collega. De C klasse zou op de Me app komen. Is nog steeds niet gebeurd (ik rij er al bijna 4 maanden in). Duplicaat factuur 3 x opgevraagd. Nog niet ontvangen. “Komt goed mijnheer “, wanneer? 2027? Ik heb geen spijt van de C klasse maar de volgende haal ik toch echt weer bij Wensink. Daar telt de klant altijd en worden afspraken wél nagekomen. Zeker geen Mercedes waardige behandeling bij Stern.

Bert

Vandaag bij Stern Plaza Lijnden geweest om naar een Porsche te kijken. Omdat ik er ver voor moest rijden heb ik telefonisch wat overleg gehad met de verkoper en ook een voorlopige inruilprijs afgesproken. Ook was afgesproken dat noodzakelijk onderhoud uitgevoerd zou worden. De auto wordt geadverteerd met een all in prijs incl. bovag garantie. Op zich beviel de auto wel, echter het laatste onderhoud was in 2017 uitgevoerd en de auto was nu dus duidelijk toe aan groot onderhoud. Het onderhoudsboekje is daar heel duidelijk over. Verder stond de auto op stokoude versleten voorbanden die ook nog eens aan alle kanten droogtescheuren vertonen. Ik heb gevraagd om twee voorbanden, olie met filter, luchtfilter, remolie, bougies en eventueel een interieurfilter. Daar moest meneer 2375 euro voor hebben. Beste STERN zo kan ik ook een auto ALL IN MET BOVAG GARANTIE AANBIEDEN. Ik voel mij behoorlijk belazerd door jullie.

Gerard Verschuren

Juiste wijze van afhandelen,

Maja

Situation is as following: 30st June, 12:30h, two ladies, in their mid 30ties, enter the salon. One is long term customer already, other one wants to buy a car. One guy sits in the corner on the PC and sleeps, other we search around and ask to help us. He takes his laptop and in the middle of the room, holding laptop in the air starts showing some pictures. When we finally sit on the table, he tells us that we have configuration in the web page and that we take a look there. Me (already customer) ask him to help the lady, who came with an intention to buy a Mercedes. And it goes on and on, from awkward to rude, when he says that people are buying that many Mercedes that Stern can afford to be arrogant. Look, just 1 month ago I bought another Mercedes, from a guy that is super nice and helpful (only one in the salon, competent and pleasant). Other ones are useless and rude. I love Mercedes, as a brand, but I have just lost 2h with some Lars who couldn't open his mouth and give info, but referees me to the web page, as if I was illiterate, knowing that I am a customer already. I don't know where you find those guys, but give them proper training and cut their bones, that they actually have need to do something. We were two women, with an accent, maybe looking younger, but come on, we shouldn't be treated like that. Btw, your reparation service is perfect, these guys know what they are doing and they are doing it good. Do not publish my review, but acknowledge it please.