Bekijk nu uw favorieten.

10 beoordelingen

4,8

8 Reviews

peter

aankoop gebruikte volvo v 60 benzine vriendelijke verkoper Berry, die niet opdringerig was maar informatief na aankoop klein garantie probleem opgelost, super behandeld. wij komen terug!

B.

Plezierig zaken doen.

Henk

Serva Nijkerk is een prettig bedrijf waar ik graag kom. Onderhoud aan mijn auto gebeurt altijd zoals het moet.

Paul

Snel en goed geholpen door meneer Buijs. Ik kom zeker terug!

Joel

Goede ervaring. Kwam zaterdag middag met een kapot dimlicht en hij werd direct vervangen als service omdat ik al 5 jaar klant bent. Echt een aanrader!

Jarno

Snel en vakkundig geholpen! Kreeg een lekker kopje en werd hartelijk ontvangen. Kortom nog een echt familie bedrijf.

D.

Rond geshopped voor een nieuwe auto. En bij Serva Amersfoort de beste inruil. De service was tot nog toe hartstikke goed en van arrogantie heb ik niets gemerkt. Juist supervriendelijk en gastvrij. Bij andere garages was de inruil in de meeste gevallen een lachertje, op een enkele na maar hier voelde het gewoon goed.. Alle afspraken omtrent de nieuwe S90 zijn nagekomen. De matjes de shutters, ook het thuiskom setje was vervangen voor een thuiskomertje omdat ik personenvervoer doe en aan zo een setje niets heb. Bij aflevering kwam onze verkoper terug van zijn vakantie om de auto met een flesje wijn over te dragen. We zullen zien hoe het vervolg gaat, de tijd zal het leren, maar ik heb zelfs gevraagd waar het addertje onder het gras zit omdat hun servicegerichtheid bij mij ongekend is. We gaan nu zien of de afspraken omtrent servicebeurten net zo fijn worden afgehandelt als de koopt (vervangend vervoer enzo) maar zoals het nu is gegaan kan ik alleen maar een tien met een griffel geven voor zoveel aandacht, professionaliteit en gastvrijheid. Wordt vervolgt. Bedankt Serva.

F.P.

Helaas moet ik een slechte ervaring noteren. 8 maanden geleden ging de gasklephuis kapot. Deze werd door Serva vervangen. Echter een half jaar later, tijdens mijn vakantie ging mn volvo opnieuw kapot. De auto werd gerepatrieerd naar een andere garage in Leusden. Deze concludeerde opnieuw een kapotte gasklephuis. Serva gebeld. Ik moest maar zelf de auto naar hun verslepen en dan zouden ze kijken. Gasklep werd door een nieuwe vervangen, echter bleeft de auto de zelfde averij geven. Samen met monteur de situatie besproken. Er was maar één optie: de kleppen moeten gesteld en mogelijk vervangen. Kosten €500 tot meer dan €2000. bovendien moest ik me afvragen of ik wel mijn auto bij een goede garage in onderhoud had want daar twijfelen ze aan (vieze bougies) Aangezien het een oude auto is moest ik me afvragen of dat nog wel moest doen. Diep teleurgesteld en te goede trouw mn auto naar mijn huis versleept. Vervolgens wilde ik van mn plaatselijke garage van Lunsen in Hoogland eens horen hoe dit allemaal kan. Deze heeft kunnen bewijzen dat hij de bougies netjes heeft vervangen. Gelukkig heeft deze garage eens meegekeken. Van Lunsen vond de averij niet passen bij wat Serva zei. Van Lunsen ontdekte dat de gasklephuis die erin was gezet niet deugde. Serva ermee geconfonteerd. Aanvankelijk geloofde zij dit niet. Ik moest de auto maar weer bij hun zetten. Moet ik WEER zelf gaan slepen!!? Na een discussie wilden ze dan schorvoetend de auto wel halen. Twee dagen later was de gasklephuis opnieuw vervangen en probleem opgelost. Had ik mn auto bijna naar de sloop gebracht agv fouten die SERVA maakte! Hoe kan het dat een gewone garage een andere -de juiste!- diagnose stelt!? Waarom stelt Serva zich op alsof hen geen blaam treft!? Waarom moest ik praten als brugman om mn auto te laten ophalen? Waarom laten ze mij met alle kosten zitten die ik heb gemaakt agv hun foute diagnose!? Serva heeft last van teveel trots en arrogantie. Fouten maken we allemaal, maar kom daar gewoon voor uit en wikkel het netjes af. Hadden ze gewoon hun boetekleed aangetrokken, dan had ik dit verhaal niet hoeven schrijven.