1261 beoordelingen
4,3
1261 Reviews
Mooie auto gekocht maar ondanks dat Vaartland zegt goede en veilige auto's te verkopen blijkt mijn auto bij de eerste de beste regenbui niet meer zo veilig en goed te zijn omdat bedieningspaneel (navigatie/temperatuur etc) wegvalt. Vaartland maakt zich er makkelijk vanaf door door te verwijzen naar de garantie, die je min of meer gedwongen wordt om erbij te kopen. Ofwel hun treft geen blaam. Lijkt mij niet als je adverteert goede en veilige auto's te verkopen!
17.09.2025
"Mooie auto gekocht, maar de deal was teleurstellend. Eerst werd er een veel te lage prijs geboden voor de inruilauto. Na onderhandeling ging de verkoper toch akkoord met een betere prijs. Toen we de inruilauto privé konden verkopen, vroeg ik om korting op de nieuwe auto. Het antwoord was dat ik de auto alsnog kon brengen zodat zij er winst op konden maken. Het lijkt erop dat de focus meer op hun eigen winst ligt dan op een eerlijke deal voor de klant."
16.09.2025
Ik ben door Gerben ( locatie Stolwijk) zeer goed geholpen en om de hoogte gehouden door hem. We zijn zeer tevreden hoe die ons hielp
16.09.2025
Mijn auto ingeruild voor een BMW X3. Snel geholpen en eerlijke prijs voor mijn auto gekregen.
15.09.2025
BMW gekocht maar deze had een ster in het raam. Vaartland heeft dit in overleg goed opgelost
11.09.2025
Goede service. Klantvriendelijk.
10.09.2025
Wij zijn heel goed geadviseerd en geholpen door Gerben in Stolwijk.
10.09.2025
Ik ben bij de aanschaf van mijn auto bij Vaartland goed geholpen. Er werd echt moeite gedaan om mijn wensen in orde te maken en ook na de levering ben ik uitstekend te woord gestaan door medewerker Edward van de klantenservice. Hij heeft mijn servicevragen netjes en duidelijk beantwoord. Ik voelde mij serieus genomen als klant. Al met al een fijne ervaring!
08.09.2025
Ik heb een Polestar via Vaartland aangeschaft met financial lease. Alles was rond: btw betaald, leasecontract definitief, bevestiging van financier dat dealer betaald is. De auto is zelfs al op mijn naam gezet bij de RDW, waardoor ik de lasten en risico’s draag. Toch weigerde Vaartland de auto te leveren, omdat ze intern het geld nog niet ‘zagen’. Dit terwijl er voor hen nul risico is en de fout volledig door hun eigen vertraging komt. Ik heb hierdoor voor niets vrij genomen en sta nu een weekend zonder auto. Zeer onprofessioneel en klantonvriendelijk.
06.09.2025
Na de aanschaf van een Ford Focus bj 2019 met alle opties en inclusief garantie, begon de ervaring positief. Helaas bleek de turbo na vijf maanden kapot te gaan, waarna ook de accu leeg bleek en er kleine problemen met de versnellingsbak opdoken. Gelukkig werd de turbo en versnellingsbak onder garantie vervangen, maar de accu en de verplichte oliewissel (anders geen garantie op de turbo) moesten uit eigen zak betaald worden: een extra kostenpost van €450. Positief was wel de service: we zijn gedurende dit proces goed geholpen door Edward van Vaartland. De garantie verliep soepel. Al met al een auto die veel comfort biedt, maar door deze problemen en bijkomende kosten toch een kleine beetje minder betrouwbaar, ondanks de goede afhandeling van de garage.
06.09.2025