Bekijk nu uw favorieten.

822 beoordelingen

4,7

822 Reviews

Ceciel

Door de lange wachttijd van wege de corona werd ik steeds goed op de hoogte gehouden van de verwachtte levertijd. Raakte ik soms wat ontmoedigd, dan bood hij me aan om samen naar een passende oplossing te kijken enz. Niet dat dat echt nodig was maar was wel prettig om wat begrip te krijgen. Erg leuk was ook het pre-vieuw filmpje toen de auto was aangekomen bij de dealer.!

Peter

afhandeling precies volgens afspraak

Henk

Bij geluid in de wagen ( hoge pieptoon bij schakelen en normaal gas geven ) Ze hebben zich daarin verdiept ervaren monteur Bij gehaald die kwam al direct met de juiste oplossing ! Bepaalde slangen moesten worden vervangen ivm te kleine diameter ! Probleem opgelost ,thanks

Harry

Goede service aan de balie. Auto had bij geluid na ophalen (180000 beurt en distributievorm) . Was enkele dagen weg . Bij afdraaien snelweg zakte linkervleugel weg . De Berger constateerde dat alle wielbouten verdwenen waren en dat deze bij de overige wielen slechts ‘handvast’ zaten. Gelukkig niet druk op de afrit maar had ook op de snelweg kunnen gebeuren . Zeer zeer traumatische gebeurtenis.

Harrie

Persoonlijke aandacht, luisteren ook naar zaken die niets met de auto te maken hebben en acteren daar dan zeer positief op!

Han

Alles liep prima

Pieter

De alarminstallatie van de auto moest een SCM/Kiwa-keuring hebben i.v.m. de verzekering. Binnen een week kon ik terecht op de datum van mijn voorkeur en ruim binnen in uur kon ik al weer vertrekken - klaar-terwijl-u-wacht + koffie. Mooier kan het haast niet, al had het van mij wat minder mogen kosten - maar je kunt niet alles hebben. ;-)

Tom blok

Super goed maar ik had afgelopen week wel antwoord verwacht van een probleem met mijn linker schuifdeur ( lakschade). Ik snap dat het vakantie is maar hoop toch hier nog snel wat van te horen

Martijn

Werkplaats was netjes. Goed en vriendelijk behandeld. Gewoon top! Ga zo door! ;-)

Theo Maertens

Hoewel ik zeer tevreden ben over de geboden service, moet me toch iets van het hart. In deze tijd van digitalisering merk ik steeds weer hoe belangrijk direct menselijk contact is. Ik vind het nog steeds niet prettig werken om een werkplaatsafspraak te maken. Nu is er ook nog een voortgangsfaciliteit bijgekomen, waarop ik de voorgestelde werkzaamheden moet goedkeuren. Daarna stond er "verlopen" bij de werzaamheden. Ik ongerust dat iets mis zou zijn. Het duurde toen nog ruim 10 minuten om telefonische iemand te pakken te krijgen die me kon verzekeren dat alles in orde was. Het zou zoveel prettiger geweest zijn als er, zoals vroeger, gewoon telefonich contact geweest zou zijn. Dan hoor je ook nog eens een mens die iets kan toelichten.