Van den Udenhout Eindhoven

Wekkerstraat 43-53, 5652 AN EINDHOVEN

Openingstijden

3622 beoordelingen

4,7

3622 Reviews

Hans Verstegen

Van ontvangst tot aflevering een hele prettige ervaring gehad met de garage en de medewekers.

F.Verboon

Nvt

Jan

In Juni 2 jaar oude Skoda Enyaq occasion gekocht. Had slechts ca.11000 Km gelopen. Auto bleek een "inzet" auto te zijn en was bij een klant. Week daarna konden we proefrit maken. Auto had inmiddels 14.500 km gereden. Hiervoor werd bij de aankoop Euro 500 extra afgetrokken. Voor ons een 1e elektrische auto. Sr. verkoper meldde een actieradius van 425 km afhankelijk van rijwijze en weersomstandigheden. Dan ca. 395 km. Bij ophalen auto was deze voor 95% gevuld en kon er 335km mee gereden worden. Accu laten doormeten was nog 90% op te laden terwijl 2% per jaar een gemiddelde vermindering van de laadcapaciteit zou moeten zijn. Bij 100% opladen max. 365 km gehaald, althans op info-scherm. in werkelijkheid haal je nog geen 280 km. Radio, wis-wasser etc. hebben allemaal invloed op de actieradius. Geklaagd bij bedrijfsleider. Wilde auto teruggeven op basis van false verkoopinformatie want ook de beloofde service beurt bleek niet gedaan te zijn.. Lang verhaal kort....De garage gaf euro 7000, minder voor de auto na 3500 km en 3 maanden mee gereden te hebben.!!! Of u daar een auto koopt, laat ik aan u, maar ik zal er nooit meer iets kopen. Geen eerlijk verkoopverhaal, liegen over een servicebeurten een non coöperatieve houding om te komen tot een oplossing. Ja...pas na dreigementen. Nee Van den Udenhout, hier zit een klant niet op te wachten.

Stef

Ik ben goed geholpen en deskundig geadviseerd

Hans

Door het vriendelijke contact met jullie verkoper Nick van der Aalst en zijn advies en snelle handelen is onze keuze vooral bepaald voor Skoda. Wij zijn ontzettend tevreden over de auto en Van den Udenhout. Bedankt!

Jan

Helder, duidelijk deskundig

PETER

erg fijn geholpen

Jack

Had een auto gekocht, hierbij in korte tijd en met minder dan 300 km te hebben gereden 4 storingen gekregen, had vertrouwen totaal verloren. Sprak zelfs over auto terug te geven, maar door goede inzet en kwaliteit en vastberadenheid van medewerkers te tonen heb ik nu weer een fijne mooie en goed functionerende auto. Ik heb weer vertrouwen in de auto maar zeer zeker ook in het autobedrijf van Udenhout Eindhoven gekregen. Dank u nogmaals voor uw inzet en vastberadenheid om mij weer vertrouwen in u en auto te geven.

Ed Verwoerd

Een auto kopen hoort feestelijk te zijn, maar bij Udenhout was dat helaas niet zo. Zelfs na twee pogingen bleef het een frustrerende ervaring. Na een misverstand over een verkeerd uitgelegd accutest-rapport heb ik nog een taart opgestuurd als excuus voor mijn directe reactie. Dat goedbedoelde gebaar veranderde niets aan de houding of communicatie. De onderhoudslijst bij aflevering bleek onjuist ingevuld: controles zijn niet uitgevoerd of konden dat niet zijn, omdat de techniek ontbreekt. De klok stond verkeerd, software is niet gecontroleerd, lakschade niet hersteld, speaker kapot en er zijn zonder overleg verschillende banden gemonteerd. Het meest zorgelijke is de communicatie over SEAT CONNECT en de ingebouwde eSIM. Pas ná betaling werd gezegd dat de auto dit niet zou hebben, terwijl ik zwart op wit van SEAT Nederland heb dat de eSIM er wél in hoort te zitten. Dat is misleidend. SEAT CONNECT is bovendien geen luxe extra, maar belangrijk voor veiligheid en inzicht in het opladen van de hoogvoltaccu. De commercieel directeur van Udenhout en de pittige trouble shooter van Seat NL gaf zelfs meerdere keren aan de auto liever terug te nemen en alles te willen terugbetalen — tekenend voor het ongemak en vertrouwen. Onder de mat vegen. Toen ik de woorden "advies rechtsbijstand na 4 weke" noemde werd het dreigend, bij Seat en dealer. In plaats van een eerlijke oplossing wordt er aanvallend gereageerd. De kleine financiele tegemoetkoming is niet toereikend om alle punten op te lossen. Jammer dat kennis, eerlijkheid en klantgerichtheid bij een merkdealer en importeur ontbreken. Empathie overigens ook niet. Hopelijk nemen SEAT Nederland en Udenhout dit serieus, zodat toekomstige klanten wél met vertrouwen hun auto ophalen Voor de lezers; vraag door en wees op uw hoede met occasions. Waarom houd ik dan de auto? De auto blijft leuk en door omstandigheden voor mij praktisch daarnaast wordt auto wordt wel tot in de puntjes nagekeken door andere dealer of onafhankelijk Dekra/Unive

Peter Maas

Uw gastheer/coördinator Rogier Jetten is een topper, regelt het van a tot z, zeer klantvriendelijk en de jonge dame vult een optimale klantbeleving aan.