Auto Smeeing Soest B.V.

Koningsweg 14, 3762 EC SOEST

Openingstijden

1909 beoordelingen

4,3

1909 Reviews

Soufiane Chatbane

Ik werd geholpen door Maurice Smeeing, ik had veel vragen en hij wist overal een antwoord op te geven, hij had echt super veel kennis over auto's, en was super geduldig ik had hem de dag daarna nog 3 keer gebeld met allemaal vragen en hielp me met alle geduld van de wereld en had er ook nog begrip voor.

Arjan

We hebben een prachtige Skoda Enyaq gekocht. We zijn heel goed geholpen bij de aankoop van de auto. We hadden onze eigen auto al verkocht en konden de nieuwe al binnen een week ophalen. Top geregeld. Toen we thuis kwamen bleken de achterbanden aan de binnenzijde glad te zijn. Hier hebben ze gelijk nieuwe voor geregeld. Bedankt voor de goede service!

Mehmet Suer

I had an issue that my back window sprayer did not work. I took my auto to Auto Smeeing on 10th November to be repaired. However, shortly after the first repair on 10th November, the issue repeated. But it took time for me to report that issue, as I was not sure at first. In any case, I contacted for the repeating problem first on 24th January and made an appointment for March. But for a reason I had to postpone the appointment to 5th April. Consequently, I contacted for the repeating issue in January and the appointment took place on 5th April. In advance I discussed with Auto Smeeing not be charged again for the repeating issue and it was assured by a person from Auto Smeeing. Still, an invoice sent to me after the second repair with which they claim it is not the same issue. In November, it was a problem that the washer fluid did not come through the sprayer. Second case on 5th April, it was simply the same, meaning the fluid again did NOT come through the sprayer, and additionally leaked in the baggage. I believe both cases are strongly related to each other and it was not fully diagnosed and therefore not fully repaired at first on 10th November, but diagnosed at second investigation on 5th April. Otherwise it wouldn't repeat shortly after the first activity at your garage. I would like to tell my dissatisfaction that Auto Smeeing tried to charge me for the repeating issue, despite I discussed in advance and also I was assured not to be charged.

Burak Kalkan

Nick Nieuwendaal Is a good and customer oriented person. He tried quite hard to privide a smooth and problem free process. I am quite happy with the approach . I would highly recomend Smeeing and Nick to my friends.

Pieter

De auto waar in wij interesse hadden viel af. Gelukkig was er een prima alternatief van het zelfde model! Na de overeenkomst gemaakt te hebben tevreden naar huis! Ook de verzekering is door Ad Leppers uitstekend verzorgd! Bij aflevering even een klein misverstand maar snel opgelost!

Irma de Nas

Wat een prut service! Na 2 weken wachten eindelijk auto ophalen, zegt de autoverkopen 'wat komen jullie doen'. Terwijl we afspraak hadden. Vervolgens stond de nieuw auto niet op naam, dus konden we terug naar huis zonder nieuwe auto. Moest maar toch maandag wachten. Alles wat mis kon gaan, ging mis. Voor ons nooit een Auto Smeeing meer en zeker niet Meneer Maurice. Nog een bos bloemen of iets in de trant van, niets niets niets, maar wel zsm geld innen. Ga je schamen Auto Smeeing

Olga Van duijn

Aardige mensen als je geholpen wordt met de aankoop van een auto Maar bij het afleveren viel het mij zeer tegen De auto zou schoon afgeleverd worden. Nou idd de buitenkant gewassen krasjes zouden worden behandeld. Dit is niet gebeurd Binnenkant. Niet gereinigd alleen ingespoten met cock spray en niet zo n klein beetje ook maar vond nog dop van kauwgom pot en resten opgedroogd Van vocht van drinken nog zichtbaar in de auto . Dit vond ik een teleurstelling

Frank

Bij het afleveren van de auto was het jammer dat de betreffende persoon me niet kon uitleggen hoe een en ander werkte, instructieboekje zat er ook nog niet bij. Dit alles vond ik jammer omdat je niet dagelijks een auto koopt en het dan toch fijn is als er wat meer aandacht wordt besteed bij het afleveren. De service daarentegen ervaar ik als goed en prettig want bij aflevering bleek de bumper beschadigd en hier kwam meteen een oplossing voor die voor beide partijen goed was!

Jeroen van der Kleij

Onlangs mijn Seat Leon ST PHEV ocassion opgehaald. Mijn bijzonder slechte ervaring begon bij het proefrijden; Mijn proefrit stond gepland om 12.00. Dus ik kom om 11.50 binnen en mij wordt verteld dat de verkoper op de hoogte is gesteld en dat ik moet wachten in de pub. Om 12.00 nog steeds geen verkoper - om 12.15 nog steeds niemand - om ~12.30 besluit ik weg te gaan en kom ik de verkoper tegen op de trap. Ik vertel hem dat ik bijzonder lang heb gewacht, maar een echte sorry kon er niet vanaf. Auto was verder top, dus die wou ik toch helaas heel graag hebben. Mijn auto kon ik 3 weken later op zijn vroegst ophalen. Afspraak stond om 10 uur. Om 10.20 komen ze me vertellen dat de auto nog niet klaar is en nog gepoetst en ternaamgesteld moet worden. Om 10.45 kon ik pas de ternaamstelling ondertekenen. Na nog 10 minuten te wachten konde we eindelijk naar de auto. Daar stond de volgende verschrikking mij te wachten, schimmel op de bijrijdersstoel. Auto werd weer mee naar binnen genomen en ik kon weer 15 minuten wachten. Toen de auto weer naar buiten kwam zat er nog steeds schimmel op de stoel. Dit poetste meneer weg met zijn vingers en zij; "Zo, nu is het weg". Stomgeslagen stapte ik toch maar in de auto om vervolgens te zien dat er schimmel op de hele gordel zat van zowel de bijrijder als de bestuurder. Er zaten vlekken op de achterbank en het dashboard. Ik ben boos naar binnen gelopen en heb verteld hoe absurd dit is. De auto werd door iemand anders meegenomen met de belofte dat hij compleet gereinigd zou worden. Ik heb weer een half uur gewacht. Auto was toen daadwerkelijk vlek vrij. Het ophalen van deze auto heeft mij 3.5 uur van mijn leven gekost. Ik raad het aan de hand van deze ervaring niemand aan om hier een auto aan te schaffen tenzij je echt geen andere optie hebt. Niks aan dit verhaal was goed geregeld. Er zat niks bij de auto, geen onderhoudsboekje, een van de twee sleutels was beschadigd, geen uitleg over het service pakket helemaal niks.

Debbie

Mijn Ford grand c max, een eindeloos verhaal leek het te zijn...... en toch wisten jullie mijn auto weer te fixen! goede service, ook wat betreft de leenauto!!! echt zo fijn! blijf zeker bij deze garage, voor onderhoud en APK! De auto hebben we ook hier gekocht en is altijd in onderhoud geweest hier.