Autobedrijf Jan Bogert

Wipmolen 3, 4671 HE DINTELOORD

Nieuwste aanbod

Polestar 2 Long Range Dual Motor 408PK 78kWh [ 360CAM+PILOT P

€ 22.950,- BTW verrekenbaar
  • 99.454 km
  • 10/2020
  • 300 kW (408 PK)
  • Gebruikt
  • - (Vorige eigenaren)
  • Automatisch
  • Elektrisch
  • - (l/100 km)
  • 0 g/km (gem.) Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.energielabel.nl
Bedrijf,  NL-4671 HE DINTELOORD

Volkswagen ID.3 204pk 58kWh 1ST Plus [CARPLAY+CAMERA+STOELVERWARMI

€ 17.900,- BTW verrekenbaar
  • 90.423 km
  • 10/2020
  • 150 kW (204 PK)
  • Gebruikt
  • - (Vorige eigenaren)
  • Automatisch
  • Elektrisch
  • - (l/100 km)
  • 0 g/km (gem.) Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.energielabel.nl
Bedrijf,  NL-4671 HE DINTELOORD

Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Pro 62kWh 204PK [ CARPLAY+ACC+STOE

€ 14.999,- BTW verrekenbaar
  • 104.146 km
  • 10/2020
  • 150 kW (204 PK)
  • Gebruikt
  • - (Vorige eigenaren)
  • Automatisch
  • Elektrisch
  • - (l/100 km)
  • 0 g/km (gem.) Meer informatie over het brandstofverbruik en CO2-uitstoot van nieuwe voertuigen kan worden geraadpleegd bij alle verkooppunten en op: www.energielabel.nl
Bedrijf,  NL-4671 HE DINTELOORD
Toon alle nieuwste voertuigen

Reviews

M

Hartelijk ontvangst en goede service

Martin

Enkele weken geleden heb ik bij deze autodealer een Tesla Model 3 gekocht. De auto werd aangeprezen als perfect en goed onderhouden. Tijdens de proefrit leek alles inderdaad in orde — geen vreemde geluiden of waarschuwingen, dus ik had geen reden om te twijfelen. Echter, na slechts een week begon de voorvering piepende geluiden te maken. Ik ben toen naar een lokale garage gegaan voor controle, en daar bleek dat alle draagarmen vervangen moesten worden. De kosten voor een gedeeltelijke reparatie bedragen al €690. De moraal van het verhaal: ondanks de beweringen van de dealer dat de auto in topconditie verkeert, is dat niet het geval. Er kunnen verborgen gebreken aanwezig zijn die niet aan het licht komen bij een korte proefrit. De auto lijkt niet grondig gecontroleerd te zijn en is zeker geen 10 uit 10 – ook al willen ze je dat graag doen geloven.

Jan Wicherink

De Nederlandse vertegenwoordiging van de Duitse firma CG Car-Garantie Versicherungs-AG wordt geleid door een Belgisch duo. Eén persoon verzorgt de e-mailafhandeling, de ander neemt de telefonische contacten voor zijn rekening. Telefonisch contact opnemen blijkt echter lastig: na twee keer het antwoordapparaat te hebben doorlopen, wordt de verbinding automatisch verbroken. Bovendien is het bedrijf slechts bereikbaar van maandag tot en met donderdag tussen 9.00 en 16.00 uur. Wanneer men uiteindelijk iemand te spreken krijgt, verloopt het gesprek zakelijk en weinig klantvriendelijk. Er wordt direct naar het kenteken gevraagd en als klant krijg je nauwelijks de kans om uit te spreken. Tijdens het eerste contact werd mij duidelijk gemaakt dat de autoverkoper de garantieverlener is en niet CarGarantie. CarGarantie neemt uitsluitend de schadeafhandeling over. In mijn geval ging het om autobedrijf Jan Bogert. Hoewel de dealer zelf een verzekering bij CarGarantie had kunnen afsluiten, wordt dit afgewenteld op de klant. Met andere woorden: de dealer koopt zijn eigen risico af, terwijl de klant de premie betaalt. Mijn claim betrof een defecte motor die vervangen moest worden. Volgens mij was de schade veroorzaakt door een additief dat bij een onderhoudsbeurt aan de olie was toegevoegd. Vanaf het begin heb ik dit duidelijk aangegeven. Toch moest ik, op verzoek van CarGarantie, twee afzonderlijke onderzoeken laten uitvoeren door de Seat-dealer, omdat het eerste rapport volgens hen onvoldoende zou zijn. Kosten: circa €700. Vervolgens werd ook nog een externe expert ingeschakeld voor laboratoriumonderzoek van de olie. Dit traject duurde weken langer dan gepland omdat het oliemonster zoekgeraakt bleek te zijn. Nadat de uitslag van het olieonderzoek binnen was, had men nog twee weken nodig om tot een eindrapport te komen. Na negen weken werd de claim uiteindelijk afgewezen. Ik heb mij daarna niet meer op de inhoudelijke afwijzing gericht, maar wel mijn ongenoegen uitgesproken ov

Toon alle reviews

Wij bieden

Airco onderhoud
Audio/Hi-fi
Autoruiten
Bandenservice
Carwash
Financiering & verzekering
Onderdelen verkoop
Onderhoud
Schadeherstel
Spuiterij
Vervangend vervoer
Werkplaats

Contact

Autobedrijf Jan Bogert

J. Bogert

Wipmolen 3
4671 HE DINTELOORD
www.janbogert.nl

Contact aanbieder