Autobedrijf Jan Bogert

Wipmolen 3, 4671 HE DINTELOORD

1809 beoordelingen

4,3

1809 Reviews

M

Hartelijk ontvangst en goede service

Martin

Enkele weken geleden heb ik bij deze autodealer een Tesla Model 3 gekocht. De auto werd aangeprezen als perfect en goed onderhouden. Tijdens de proefrit leek alles inderdaad in orde — geen vreemde geluiden of waarschuwingen, dus ik had geen reden om te twijfelen. Echter, na slechts een week begon de voorvering piepende geluiden te maken. Ik ben toen naar een lokale garage gegaan voor controle, en daar bleek dat alle draagarmen vervangen moesten worden. De kosten voor een gedeeltelijke reparatie bedragen al €690. De moraal van het verhaal: ondanks de beweringen van de dealer dat de auto in topconditie verkeert, is dat niet het geval. Er kunnen verborgen gebreken aanwezig zijn die niet aan het licht komen bij een korte proefrit. De auto lijkt niet grondig gecontroleerd te zijn en is zeker geen 10 uit 10 – ook al willen ze je dat graag doen geloven.

Jan Wicherink

De Nederlandse vertegenwoordiging van de Duitse firma CG Car-Garantie Versicherungs-AG wordt geleid door een Belgisch duo. Eén persoon verzorgt de e-mailafhandeling, de ander neemt de telefonische contacten voor zijn rekening. Telefonisch contact opnemen blijkt echter lastig: na twee keer het antwoordapparaat te hebben doorlopen, wordt de verbinding automatisch verbroken. Bovendien is het bedrijf slechts bereikbaar van maandag tot en met donderdag tussen 9.00 en 16.00 uur. Wanneer men uiteindelijk iemand te spreken krijgt, verloopt het gesprek zakelijk en weinig klantvriendelijk. Er wordt direct naar het kenteken gevraagd en als klant krijg je nauwelijks de kans om uit te spreken. Tijdens het eerste contact werd mij duidelijk gemaakt dat de autoverkoper de garantieverlener is en niet CarGarantie. CarGarantie neemt uitsluitend de schadeafhandeling over. In mijn geval ging het om autobedrijf Jan Bogert. Hoewel de dealer zelf een verzekering bij CarGarantie had kunnen afsluiten, wordt dit afgewenteld op de klant. Met andere woorden: de dealer koopt zijn eigen risico af, terwijl de klant de premie betaalt. Mijn claim betrof een defecte motor die vervangen moest worden. Volgens mij was de schade veroorzaakt door een additief dat bij een onderhoudsbeurt aan de olie was toegevoegd. Vanaf het begin heb ik dit duidelijk aangegeven. Toch moest ik, op verzoek van CarGarantie, twee afzonderlijke onderzoeken laten uitvoeren door de Seat-dealer, omdat het eerste rapport volgens hen onvoldoende zou zijn. Kosten: circa €700. Vervolgens werd ook nog een externe expert ingeschakeld voor laboratoriumonderzoek van de olie. Dit traject duurde weken langer dan gepland omdat het oliemonster zoekgeraakt bleek te zijn. Nadat de uitslag van het olieonderzoek binnen was, had men nog twee weken nodig om tot een eindrapport te komen. Na negen weken werd de claim uiteindelijk afgewezen. Ik heb mij daarna niet meer op de inhoudelijke afwijzing gericht, maar wel mijn ongenoegen uitgesproken ov

Paul & Christel

Het was voor ons een stuk rijden, maar dat was het meer dan waard! Wat een fijn bedrijf!!! Een bedrijf waar je met een goed gevoel naar binnen stapt en met een nóg beter gevoel weer weggaat. Echt een aanrader!

Gert

Netjes en goed geregeld

Katrijn

Vijf jaar geleden kocht ik bij Jan Bogert een vijf jaar oude Golf GTE. Goede service, die ik al elders beschreven heb. Nu ging ik op zoek naar een Volvo XC 40 en kwam bij toeval weer op de website van Jan Bogert terecht. Na het kopen van een Volvo bleek dat hij een lichte trek naar rechts vertoonde. Niet duidelijk, maar net vervelend genoeg. Vandaag hebben ze hem zonder problemen voor mij uitgelijnd. En de achter-ruitenwisser vervangen die niet helemaal lekker liep. Al met al een bedrijf dat ik van harte aanbeveel.

Tom

Alhoewel het behoorlijk druk was in de zaak kregen we alle aandacht en begeleiding bij de keuze. Het contact was persoonlijk, informatief en buitengewoon plezierig. De aangeschafte auto voldoet volledig aan onze verwachtingen.

Ottoniel

Soy compra venta de Valencia España y ya e comprado 4 coches para exportación y e quedado muy satisfecho con su atención y excelente instalaciónes volveremos pronto por más coches

Anoniem

Het assortiment bij Jan Bogert was erg ruim met veel keuze en aantrekkelijke prijzen. Op dezelfde dag gebeld voor een afspraak en binnen een 2 uur bezichtiging en proefrit. Bij aankomst stond auto al klaar en gaf Koen de sleutel voor een proefrit. Na de proefrit heb ik besloten de auto te kopen en binnen half uur was de auto geregistreerd en afgerekend, met een lekkere kop koffie en goede uitleg bij de historie van de auto en Apk. Top service!

Arnold

Fijne sfeer en goede service