Autobedrijf Sutherland Drachten

Jade 5, 9207 GL DRACHTEN

8295 beoordelingen

4,3

8295 Reviews

heer Lenes

Kwam voor net 4 jaar jonge lekke accu te vervangen op afspraak. Nette zoals het hoort behandeling van jonge balie medewerker. Maar waar ik erg in teleurgesteld ben tijdens het wachten van nieuwe accu montage zijn de 2 verkopers op dat moment. Totaal niet een begroeting of gedag wenk van de verkopers. Ze waren alleen met zichzelf bezig, achter het scherm en telefoon, en de ander met het uitrijden van auto's. Geen van de twee hebben mij als zeer trouwe klant ( minstens 6 nieuwe auto gekocht) en blik waardig getoond. Ook niet toen ik een bijna nieuwe Kuga bekeek in de showroom. Niemand deed poging om contact te zoeken. Slecht zeer slechte beleving. Zelf 35 jaar bij multinational in verkoop gezeten, dus weet wat een klant beweegt. Het kan zijn dat ik mijn tuin kloffie aan had ,en niet in het pak met nette schoenen. Nog een grondig verkoop leer proces te begaan.

Johan

Boordcomputer laten monteren en inleren door sutherland, 2 maand later weer hetzelfde probleem en weer laten monteren en inleren door sutherland, helaas werkte er opeens 1 sleutel niet meer en moest ik gewoon nog een keer een regeleenheid betalen

heer

Er wordt veel tijd aan poetsen besteedt maar geen tijd om een auto behoorlijk af te leveren

Pieter

Prima

bhw

afspraak en dan niet alles goed besteld. 1,5 uur wachten en nog een keer heen

T. De Jong

Werkplaats staat snel voor je klaar indien nodig.

Jesper

Had een storing die moest worden uitgezocht wat mijn vaste garage niet kon doen ivm computer. 'S ochtends voor 8 uur auto gebracht zodat er gelijk een diagnose kon worden gemaakt, zoals afgesproken. Echter pas begin van de middag belletje dat na een uur aan de computer nog geen duidelijkheid was. Er zou verder worden gezocht. Einde van de middag een belletje wat er op neer kwam dat er belangrijkere klanten waren en verder niks meer aan gedaan. Week later nieuwe afspraak, probleem toen wel gevonden. Onderdeel dag later binnen dus auto laten staan en dag later opgelost. Dus samengevat, probleem uiteindelijk opgelost maar wel als tweederangs klant behandeld.

heer d soet

dat er altijd overleg is voor eventuele reperaties. Dan kom je niet voor verrassingen te staan.

heer

Mooi filmpje. Prima service.

heer

Telefonisch afspraak gemaakt; bij de balie bleek de opdracht niet volledig bekend te zijn, maar werd direct aangepast.