Autobedrijf Sutherland Drachten

Jade 5, 9207 GL DRACHTEN

8880 beoordelingen

4,3

8880 Reviews

Marcus

Vriendelijke vakmensen die meedenken.

heer

Leen auto moest ik al voor betalen en hadden waardebon voor onderhoud (beurt) en die konden we niet in leveren zij de meneer achter de balie.we hadden een kapotte start accu en dat viel niet onder onderhoud, raar.

Cees

Prima geholpen door Wouters

Pat

Sinds de aankoop van een Ford Focus 1.0 ecoboost bij Sutherland Heerenveen, ben ik er ook voor onderhoud. Keurig telefonisch onderhoud, en nette service voor- tijdens en na onderhoud.

heer

Online de afspraak gemaakt, beetje onduidelijk wat je allemaal moet kiezen. In het vrije deel maar gezet wat ik wilde, vervolgens is dit snel gedaan en de kosten vielen me mee.

Theo

Reguliere onderhoudsbeurt is netjes uitgevoerd en duidelijke klantvriendelijke communicatie.

Gerard

Ik rij al 40 jaar ford eerst bij de firma ozinga naarna v.d. Horst ozinga toen die in Sneek gestopt zijn werd het de firma wensink hele slechte ervaring dus gestopt met ford en naar Audi overgestapt en toen Sutherland in Sneek kwam ben ik daar eens gaan kijken en dat gaf mij een goed gevoel en de Audi ingeruild en rijd nu met heel veel plezier een hybride ford Kuga en het onderhoudscontract vindt ik een goede service ik vindt de mensen aan de balie vriendelijk en doen alles wat je vraagt

Rodenburg

Op 7 mei 2025 een brief van jullie ontvangen voor APK/onderhoudsbeurt met een cheque ter waarde van € 25,00. Bij het ophalen, na de beurt, de cheque vergeten te overhandigen. We hebben dag later gebeld maar de cheque was niet te verzilveren omdat dat "administratief" te veel gedoe was. Tevens viel het ons tegen dat de auto niet gewassen was, we zijn dat bij andere garages wel gewend.

heer

Oké

heer

Ik heb een andere focus gekocht en geef de wijzigingen door bij de balie en de balie medewerker heeft het direct verwerkt. Toen de auto voor de beurt kwam wordt er gebeld of de rekening naar Friesland Lease of naar mij moet, vreemd staat toch op mijn naam Ik vraag of de olie voor mijn nieuwe focus hetzelfde is als mijn oude, krijg ik als antwoord dat het andere olie is, dus ik koop een nieuw busje, blijkt bij thuiskomst dat het dezelfde te zijn. Snap best dat ze willen verkopen, maar twijfel dan wel aan de kennis aan de baliemedewerker. De rekening voor een kleine beurt was erg hoog, na daar wat van gezegd te hebben wordt het weggewuifd dat dat normaal is Zelfs de ruitensproeiervloeistof stond er op, snap niet dat er nog wat in kon zo vol zat ie. De beurt zelf ben ik wel tevreden over, daar geef ik ook een acht voor maar de balie is een zwak zesje. Voor aanbevelen wil ik hem op twijfel zetten, daarom op dit moment op nee.