Bekijk nu uw favorieten.

1708 beoordelingen

4,3

1708 Reviews

Gerard Verschuren

Juiste wijze van afhandelen,

Maja

Situation is as following: 30st June, 12:30h, two ladies, in their mid 30ties, enter the salon. One is long term customer already, other one wants to buy a car. One guy sits in the corner on the PC and sleeps, other we search around and ask to help us. He takes his laptop and in the middle of the room, holding laptop in the air starts showing some pictures. When we finally sit on the table, he tells us that we have configuration in the web page and that we take a look there. Me (already customer) ask him to help the lady, who came with an intention to buy a Mercedes. And it goes on and on, from awkward to rude, when he says that people are buying that many Mercedes that Stern can afford to be arrogant. Look, just 1 month ago I bought another Mercedes, from a guy that is super nice and helpful (only one in the salon, competent and pleasant). Other ones are useless and rude. I love Mercedes, as a brand, but I have just lost 2h with some Lars who couldn't open his mouth and give info, but referees me to the web page, as if I was illiterate, knowing that I am a customer already. I don't know where you find those guys, but give them proper training and cut their bones, that they actually have need to do something. We were two women, with an accent, maybe looking younger, but come on, we shouldn't be treated like that. Btw, your reparation service is perfect, these guys know what they are doing and they are doing it good. Do not publish my review, but acknowledge it please.

Richard Dorland

Hoop woorden, weinig daden zeker na aflevering van de auto als er wat is! Langer in garage gestaan dan tot op heden mee gereden! En erna weer elke week terug! Zelf bellen voor de status en na reapratie met schade tot twee keer toe terug wat nog opgelost moet worden. Zit continue bij de garage om dingen te laten maken en eenmaal weg , niet gemaakt! Er werkt maar 1 persoon (Paul) die wel weet wat service en klantgerichtheid betekend! Maar zie teveel de laatste tijd wat niet kan voor een `A`merk! Aflevering te laat omdat de verkoper een zware avond ervoor had en veel woorden en discussie om uitbalanceren met de `chef` Mark en zal hem voor z`n gemoedsrust gewoon betalen! Ik bal ervan dat vooraf bij aankoop de dingen anders zijn dan ze nu blijken en reperaties worden gedaan maar men vergeet toch onderdelen terug te plaatsen! Kort om : lach bij kopen , elende bij nazorg!!!!!!!!!

Coen

In eerste instantie waren er wat uitdagingen mbt het leveren van de ruit. Wat niet vreemd is aangezien mijn auto een Opel Astra is, die ik bij Stern Auto Amersfoort heb aangeschaft. Deze heb ik bij aankoop verzekerd via Stern Polis. Ruitvervanging zonder eigen risico en verzekeren tegen aanschaf/occassion waarde vind ik daarbij zeer aantrekkelijk. Uiteindelijk is het heel snel opgelost met dank aan Gertjan van de werkplaatsreceptie en vestigingsdirecteur dhr. Kempeneers. Uitstekend voorbeeld van service gericht en snel handelen. Petje af! Het ontvangst is ook altijd vriendelijk en zeer gastvrij. Ik zou deze garage aan een ieder aanbevelen.

A.

Zeer goed en deskundig geholpen. Vriendelijke attente en vakbekwame verkoper (heer Luiten). Auto zag er als in nieuw staat uit. Kom hier al jaren en niet voor niets! Dit bezoek voor de aanschaf van een auto maar het onderhoudt is ook altijd op topniveau. Betrouwbare fijne dealer!

Mees van Laar

Ik heb de auto via gaspedaal gezien en via Wim de Jongh gekocht, zonder dat ik hem heb gezien en dat is naar volle tevredenheid gegaan.

Dave

Ik ben zeer deskundig geholpen door Sander en blij met aanschaf van mijn nieuwe auto.

Marcel

De personen auto was en A klasse erg betrouwbaar , daardoor nu de keuze voor de Citan .

Maikel Danen

Verkoper denny was zeer vriendelijk en erg goed geholpen

Aicha

Erg tevreden over de koop en afhandeling.