Seldenrijk B.V.

Zuiderbreedte 22, 3845 MC HARDERWIJK

Openingstijden

168 beoordelingen

4,3

168 Reviews

M

Zeer slechte ervaring – koop hier absoluut geen auto! Ik wil iedereen met klem waarschuwen voor het kopen van een auto bij Seldenrijk. Wij hebben hier een occasion gekocht die al direct serieuze gebreken vertoonde. Na slechts twee dagen in ons bezit, bleken er meldingen te zijn gewist uit de boordcomputer, wat duidt op bewust achterhouden van informatie. Bovendien bleek dat er schade was aan de bekabeling, veroorzaakt door een steenmarter – iets waar Seldenrijk reeds van op de hoogte was, maar niets over heeft gemeld tijdens de verkoop. Toen we hen hiermee confronteerden, probeerden ze de verantwoordelijkheid volledig bij ons neer te leggen, ondanks dat de auto pas net geleverd was. De manier waarop ze met onze melding zijn omgegaan was ronduit schandalig: geen enkele vorm van klantgerichtheid of fatsoenlijke service, laat staan enige vorm van excuses of oplossing. Deze ervaring heeft ons veel frustratie, tijd en geld gekost. De schade was overduidelijk vooraf bekend, maar bewust verzwegen. Zo ga je niet met klanten om. Uiteindelijk is de auto terug genomen en de koop terug gedraaid Conclusie: wij zouden hier NOOIT meer een auto kopen. Als je op zoek bent naar een betrouwbare dealer met eerlijke communicatie en goede service, sla Seldenrijk dan vooral over.

Carola

Werd vriendelijk te woord gestaan tijdens het maken van een afspraak door een vrouw en daarna nog een man gesproken die mijn vragen kon beantwoorden. In showroom vriendelijk ontvangen en ook hier werden mijn vragen goed en duidelijk beantwoord door verkoper Mark. Na een proefrit de auto aangeschaft. Ook nu weer goede uitleg over staat van de auto en het garantie pakket die ik aankocht. Zeer tevreden geholpen en blij met mijn auto.

Dennis

Bij binnenkomst werden we ontvangen door Carola die ons op zeer vriendelijke manier uitleg heeft hoe het bij Seldenrijk werkt. Verrast door de enorme keuze van kwaliteits occasions uiteindelijk in twee auto's proefgereden en hierbij super geholpen door Bas Seldenrijk. Uiteindelijk een Volvo V60 Cross Country gekocht en gedurende het gehele proces volledig door Bas op de hoogte gehouden. Vooral de ongedwongen sfeer, de persoonlijke aandacht die je krijgt als klant, het kwalitatieve aanbod en de zeer scherpe prijzen zorgen ervoor dat ik er geen seconde over zou twijfelen om hier weer een auto te kopen. Super blij met mijn nieuwe auto.

Driek Schoenmaker

Prima bedrijf, goede service!

E

Het is dat er een strik op de auto lag, maar verder vond ik het ophalen van de auto geen feest. Geen enthousiasme bij de verkoper, alles zakelijk afgehandeld. Had ook niet het idee dat hij nog wist wie ik echt was (wel 5 hele dagen later natuurlijk). Daarnaast was ik echt negatief verbaasd dat mijn gekochte auto van toch een aanzienlijk bedrag niet eens was schoongemaakt. En had er even nog wat benzine in gedaan, al is het maar een halve tank. Nu ging het lampje direct branden toen ik de parkeerplaats af reed. Het voelde echt als geld is binnen en door. Ik heb er geen goed gevoel bij en hoop niet dat ik een slechte koop heb gedaan.

Mp Blijd

Tevreden. ik zal vrienden zeker aanbevelen

Remco

Kwam daar. Auto stond klaar en kon na overleg en handeling de auto meteen meenemen

Mohamed

Auto was niet goed en toch verkocht overal lekende olie sleutel wat niet goed was band stuk remmen ook niet goed met andere woorden nooit meer

P

Op aanbeveling van vrienden zijn wij bij deze autodealer terechtgekomen. We hebben er uiteindelijk een hele mooie auto gekocht waar we in de basis erg tevreden mee zijn. Toch kunnen we helaas geen vijf sterren geven. De reden daarvoor is dat we merkten dat er vanuit de dealer weinig werd meegedacht toen er na de koop nog een aantal kleine aandachtspunten aan het licht kwamen. We hebben de auto door een externe partij laten keuren en die constateerde enkele punten die volgens ons netjes opgelost hadden kunnen worden. Helaas was de reactie van de dealer vrij kortaf en werd er meteen aangegeven dat ze daar niets meer aan zouden doen. Er was geen ruimte voor overleg of enige vorm van coulance, wat jammer is — zeker bij een aankoop van deze omvang. Het gaat tenslotte om veel geld, en dan verwacht je een auto die 100% in orde is, of op z’n minst een dealer die bereid is om even mee te denken. We hopen dat er in de toekomst wat meer aandacht zal zijn voor de klantbeleving ná de verkoop. Want hoewel de auto zelf prima is, hoort goede service daar ook gewoon bij.

gerard loef

Mooie Hyundai kona gekocht hier. maar de nazorg was echt slecht. Auto had een lekkende koplamp die gemaakt zou worden maar dat is niet goed gegaan. Zou terug gebeld worden. maar na meer dan een week zelf maar gebeld. Je staat echt een half uur in de wacht voordat je iemand aan de lijn krijgt. Uiteindelijk word het na een een maand opgelost met een nieuwe lamp. Ook de airco moest bijgevult worden. lijkt mij een van de punten die nageken zou moeten worden toch. Jammer genoeg werd mijn auto total loss gereden maar toen ik ging navragen over en of ik wat terug kon krijgen over Garantiepakket basis bij Autotrust blijkt mijn auto helemaal niet aangemeld te zijn. Weer bellen met Seldenrijk en 2 keer bijna een half uur in de wacht gestaan kreeg ik te horen dat het niet waar was. Ik moest mail sturen naar Sledenrijk de info hierover en dan zouden ze uitzoeken. Nou steeds niks gehoord. Kortom leuke praatjes maar na de verkoop lopen ze niet meer zo hard voor je. Voor mij geen auto meer bij Seldenrijk