Seldenrijk B.V.

Zuiderbreedte 22, 3845 MC HARDERWIJK

Openingstijden

97 beoordelingen

4,5

97 Reviews

Mariska

Slechte service autoruit kapot word niet vergoed zat er al in bij koop zelf nieuwe batterij gekocht voor 2e sleutel ze zeiden dan gebruik je hem maar als reserve nou ja zeg

Niels Abbring

Goed en klantvriendelijk ontvangen en geholpen door farhad bij de aankoop van een fijne Mercedes.

Jasper

Ik ben met een boekje met honderden auto's er in het wagenpark op gestuurd zodat ik in alle rust de auto's kon bekijken waar ik voor kwam. Toen ik eenmaal toe was aan een testrit heeft Farhad mij fantastisch geholpen en schudde we een half uur later de hand. Erg blij met mijn nieuwe auto!

Frank

Zeer slecht voor wat betreft klantvriendelijkheid en ook niet nakomen van contractovereenkomst. Auto werd niet eens van binnen schoongemaakt. Ook geen laadkabel (laadpaal naar auto) aanwezig. Ook geen bloemstuk of iets dergelijks ontvangen van Seldenrijk na het kopen en ophalen van de auto. Tevens zeer slecht in telefonische bereikbaarheid!

Christian

Na oriëntatie op de website hebben we een afspraak gemaakt voor een proefrit. Dat was maar goed ook, want was het druk toen we er aan kwamen. Na even gewacht te hebben, konden we een proefrit maken. In de tussenliggende tijd werd onze auto beoordeeld voor de inruilwaarde. We hebben de auto gekocht. We konden merken dat de verkoper veel ervaring in de verkoop en kon ons goed adviseren. Ook bij het ophalen van de auto ging het goed. Onze ervaringen: de wachttijd liep regelmatig best wel op. Gelukkig was er koffie/thee. Inhoudelijk weet de verkoper niets van de auto. Dat kan je niet verwachten met zoveel auto's die verkocht worden, maar bij andere garages is dat anders en dat ervaar ik als positief. Bij het ophalen van de auto weer netjes geholpen. De garantiepakketten vind ik wat over de top. Ik zou zeggen: bied standaard drie maanden garantie aan, gewoon bij de prijs inbegrepen. Wie wil kan extra bijkopen.

Cengiz

De medewerkers stonden klaar

Henny

Als je mail stuurt word er niet op gereageerd

leonardo da silva pantoja

goed

Michel

Momenteel verkeert mijn auto wederom in de garage wegens een storing. De reparatie van de versnellingsbak, koppelingset en thermostaathuis, afgehandeld via Autotrust met een eigen bijdrage die seldenrijkop zich heeft genomen , is reeds succesvol en netjes afgerond. Direct hierna volgde echter een defecte accu (€240). Vervolgens manifesteerde zich nu een storing in de luchtverontreiniging, waarvoor de lambda-sonde (bank 1, sensor 2) via Autotrust is vervangen, met een eigen bijdrage van €95. Desondanks persisteert de storing, wat wijst op een ineffectieve reparatie. Binnen 4500 km heb ik reeds €335 aan reparaties moeten voldoen. De auto is opnieuw in de garage voor diagnose en afhandeling. Deze situatie baart mij aanzienlijke zorgen omtrent de betrouwbaarheid van de auto. Samenvattend: binnen 4500 km zijn het thermostaathuis, de versnellingsbak koppelset, de accu en de lambda-sonde (bank 1, sensor 2) vervangen, en persisteert de luchtverontreinigingsstoring. Deze storing is nog niet opgelost en gaat weer geld kosten.... daarbij de auto sinds 30 nov 2024 in bezit en al heel vaak lange tijd niet hebben kunnen gebruiken door de drukte bij de aangesloten garages bij autotrust . Ik denk van de 5,5mnd dat ik hem in het totaal al 1mnd kwijt ben geweest. En nu weer... Het betreft een Renault Mégane 1.3 TCe Bose uit 2019.

Gijsbert

Nette auto gekocht met daarbij 1 jaar garantiepakket.