97 beoordelingen
4,5
97 Reviews
Ik had 3 auto's op de website van Seldenrijk zien staan waar ik interesse in had, en dacht "eens bellen om te vragen of die nog beschikbaar zijn, of ik vanmiddag kan proefrijden, en of ze een inruilvoorstel voor mijn auto kunnen doen". Na ruim 20 minuten in de wacht maar opgegeven. "Het zal lunchpauze zijn". Later nogmaals geprobeerd, weer ruim 20 minuten in de wacht en iemand aan de lijn gekregen die er totaal geen zin in leek te hebben. Ze konden niet beloven tijd te hebben, want het was druk, maar ik mocht wel anderhalf uur die kant op rijden. Sympathiek. Daar aangekomen, was er niemand die ik kon aanspreken om m'n wensen te bespreken. De receptie niet bezet, paar man in een kantoor, maar die hadden allemaal wat beters te doen. Ik ben maar een rondje over het terrein gaan lopen, om mijn drie kandidaten op te zoeken. Na die gevonden te hebben, weer eens binnen kijken of iemand me een auto wilde verkopen. Moeilijk, moeilijk, niet echt zin in. Uiteindelijk bij Jordy m'n wensen kenbaar gemaakt. Na een teleurstellend inruilvoorstel besloten dat ik de auto ook wel zonder inruil wilde kopen, mits de proefrit goed beviel. De auto's die buiten stonden, zaten allemaal onder het Saharazand, dus die kon ik niet echt beoordelen. Ze hebben 'm keurig voor me gewassen en klaargemaakt, zodat ik kon proefrijden. Dat was prima service. Proefrit was prima (moest wel tanken, want er zat nauwelijks een druppel brandstof in). We hebben wat onderhandeld over wat lakschade, maar uiteindelijk overeengekomen dat ze 'm rondom netjes zouden polijsten en op basis daarvan wilde ik de auto wel hebben. Vier werkdagen later kon ik 'm ophalen en toen stond 'ie keurig voor me klaar, volgens afspraak, netjes schoon, niks op aan te merken. Puntje bij paaltje kun je hier prima een auto kopen, ik sluit ook zeker niet uit dat ik hier nog eens terugkom, houd er alleen rekening mee dat men weinig blijk van waardering geeft dat je je zuurverdiende centen komt brengen.
23.05.2025
Slechte service autoruit kapot word niet vergoed zat er al in bij koop zelf nieuwe batterij gekocht voor 2e sleutel ze zeiden dan gebruik je hem maar als reserve nou ja zeg
22.05.2025
Goed en klantvriendelijk ontvangen en geholpen door farhad bij de aankoop van een fijne Mercedes.
21.05.2025
Ik ben met een boekje met honderden auto's er in het wagenpark op gestuurd zodat ik in alle rust de auto's kon bekijken waar ik voor kwam. Toen ik eenmaal toe was aan een testrit heeft Farhad mij fantastisch geholpen en schudde we een half uur later de hand. Erg blij met mijn nieuwe auto!
21.05.2025
Zeer slecht voor wat betreft klantvriendelijkheid en ook niet nakomen van contractovereenkomst. Auto werd niet eens van binnen schoongemaakt. Ook geen laadkabel (laadpaal naar auto) aanwezig. Ook geen bloemstuk of iets dergelijks ontvangen van Seldenrijk na het kopen en ophalen van de auto. Tevens zeer slecht in telefonische bereikbaarheid!
21.05.2025
Na oriëntatie op de website hebben we een afspraak gemaakt voor een proefrit. Dat was maar goed ook, want was het druk toen we er aan kwamen. Na even gewacht te hebben, konden we een proefrit maken. In de tussenliggende tijd werd onze auto beoordeeld voor de inruilwaarde. We hebben de auto gekocht. We konden merken dat de verkoper veel ervaring in de verkoop en kon ons goed adviseren. Ook bij het ophalen van de auto ging het goed. Onze ervaringen: de wachttijd liep regelmatig best wel op. Gelukkig was er koffie/thee. Inhoudelijk weet de verkoper niets van de auto. Dat kan je niet verwachten met zoveel auto's die verkocht worden, maar bij andere garages is dat anders en dat ervaar ik als positief. Bij het ophalen van de auto weer netjes geholpen. De garantiepakketten vind ik wat over de top. Ik zou zeggen: bied standaard drie maanden garantie aan, gewoon bij de prijs inbegrepen. Wie wil kan extra bijkopen.
20.05.2025
De medewerkers stonden klaar
20.05.2025
Als je mail stuurt word er niet op gereageerd
20.05.2025
goed
19.05.2025
Momenteel verkeert mijn auto wederom in de garage wegens een storing. De reparatie van de versnellingsbak, koppelingset en thermostaathuis, afgehandeld via Autotrust met een eigen bijdrage die seldenrijkop zich heeft genomen , is reeds succesvol en netjes afgerond. Direct hierna volgde echter een defecte accu (€240). Vervolgens manifesteerde zich nu een storing in de luchtverontreiniging, waarvoor de lambda-sonde (bank 1, sensor 2) via Autotrust is vervangen, met een eigen bijdrage van €95. Desondanks persisteert de storing, wat wijst op een ineffectieve reparatie. Binnen 4500 km heb ik reeds €335 aan reparaties moeten voldoen. De auto is opnieuw in de garage voor diagnose en afhandeling. Deze situatie baart mij aanzienlijke zorgen omtrent de betrouwbaarheid van de auto. Samenvattend: binnen 4500 km zijn het thermostaathuis, de versnellingsbak koppelset, de accu en de lambda-sonde (bank 1, sensor 2) vervangen, en persisteert de luchtverontreinigingsstoring. Deze storing is nog niet opgelost en gaat weer geld kosten.... daarbij de auto sinds 30 nov 2024 in bezit en al heel vaak lange tijd niet hebben kunnen gebruiken door de drukte bij de aangesloten garages bij autotrust . Ik denk van de 5,5mnd dat ik hem in het totaal al 1mnd kwijt ben geweest. En nu weer... Het betreft een Renault Mégane 1.3 TCe Bose uit 2019.
16.05.2025