Seldenrijk B.V.

Zuiderbreedte 22, 3845 MC HARDERWIJK

Openingstijden

103 beoordelingen

4,4

103 Reviews

Jeppe

Ik heb een prachtige Volvo V90 gekocht bij Seldenrijk Ik was eerst bij de merkdealer Broekhuis op de hoek. Ik kreeg daar niet het warme welkom wat Mark van Seldenrijk wel geeft. Kon voor al me vragen bij hem terecht. Van begin tot eind goed geholpen. Prettig gevoel. Ga zo door. Keep up the goodwork

Serkan Serin

Korte tijdlijn en gebeurtenissen: 7 juni 2024 heb ik de auto gekocht en opgehaald. Hierbij had ik 3 maanden autotrust garantie gekregen. 1 augustus 2024 problemen o.a. om aandrijfstoring. De auto is met de anwb teruggebracht naar Nederland. 23 oktober 2024 heb ik de auto opgehaald nadat de auto was gerepareerd. Er zou een vermogensregelaar of iets dergelijks zijn vervangen wat met hybride te maken heeft. Op die reparatie zat 6 maanden garantie. Vervolgens ontdekte ik dat het koelvloeistof binnen een paar weken bijgevuld moest worden. Dit heb ik aangegeven en na ongeveer 2 maanden lange heen en weer mailen mocht ik de auto brengen in januari en hebben ze dit laten repareren. Maart 2025 kreeg ik spontaan weer diverse aandrijvingstoring meldingen met een keten van andere problemen zoals dat cruisecontrol niet meer werkt, rembekrachtiger etc. Dat was de laatste keer in Turkije ook zo. Na heen en weer gecommuniceerd te hebben mocht ik de auto langsbrengen en hebben ze het uitgelezen. Op basis van die foutcodes hebben ze aangegeven dat het in ieder geval niets te maken had met de eerdere grote storing en reparatie. Ze hebben de storingen gereset en ik moest het even aanzien en kijken of de storingen weer terug zouden komen. Dit was niet het geval gelukkig maar toen het wat mooier weer werd en ik de airco wilde inschakelen merkte ik op dat deze niet werd ingeschakeld. Totaal geen reactie. Hierover heb ik een mail gestuurd en gevraagd of ze hier naar willen kijken, helaas geen reactie tot op heden. In de tussentijd heb ik een diagnose laten stellen op eigen kosten en volgens de eerste bevindingen gaat het om sensoren die defect zijn en voor een eventuele reparatie zou de airco gas ook opnieuw bijgevuld moeten worden. Totaalkosten minimaal € 800,- met een slag om de arm dat na een reparatie er nog wellicht iets naar voren komt qua defect. Alhoewel ze in het begin, de ee

Lub

Wij kwamen zonder afspraak binnen en na aanmelding bij de balie werd ons verteld even te wachten onder het genot van koffie of thee, daarna volgde het gesprek met de medewerker en ondanks dat het richting sluiting ging nam hij alle tijd voor ons en konden we zelfs nog even proefrijden. We kwamen tot elkaar en konden de deal sluiten. Prima service

Marc

Wij hebben een erg prettig en vriendelijk ontvangst gehad. We waren er op zaterdag, dit was wel de drukste dag van de week. Ondanks de drukte nam verkoper Rob de tijd om ons te woord te staan en te helpen. Wij werden naar de auto's gebracht waar we interesse in hadden en konden rustig alles bekijken. Zodra we wilden rijden hoefde we maar even te melden bij Rob, en deze zette de groene platen erop. Uiteindelijk zijn we tot een mooie deal gekomen, en konden onze oude auto meteen inruilen. Dezelfde dag nog zijn we met de nieuwe auto naar huis gereden. Deze was nl al tiptop in orde. Mocht je rustig willen kijken adviseer ik je wel om op een doordeweekse werkdag te komen. Zaterdag was het heel druk. Maar ook dat is een goed teken. Wij zijn in ieder geval met een goed en tevreden gevoel naar huis gegaan.

Xanthi

Mijn eerste eigen auto kopen is toch best wel een ding, maar door de goede hulp van Seldenrijk was het echt een feestje. Echt een dagje uit. Top service! Bedankt!

Erik

Ik had 3 auto's op de website van Seldenrijk zien staan waar ik interesse in had, en dacht "eens bellen om te vragen of die nog beschikbaar zijn, of ik vanmiddag kan proefrijden, en of ze een inruilvoorstel voor mijn auto kunnen doen". Na ruim 20 minuten in de wacht maar opgegeven. "Het zal lunchpauze zijn". Later nogmaals geprobeerd, weer ruim 20 minuten in de wacht en iemand aan de lijn gekregen die er totaal geen zin in leek te hebben. Ze konden niet beloven tijd te hebben, want het was druk, maar ik mocht wel anderhalf uur die kant op rijden. Sympathiek. Daar aangekomen, was er niemand die ik kon aanspreken om m'n wensen te bespreken. De receptie niet bezet, paar man in een kantoor, maar die hadden allemaal wat beters te doen. Ik ben maar een rondje over het terrein gaan lopen, om mijn drie kandidaten op te zoeken. Na die gevonden te hebben, weer eens binnen kijken of iemand me een auto wilde verkopen. Moeilijk, moeilijk, niet echt zin in. Uiteindelijk bij Jordy m'n wensen kenbaar gemaakt. Na een teleurstellend inruilvoorstel besloten dat ik de auto ook wel zonder inruil wilde kopen, mits de proefrit goed beviel. De auto's die buiten stonden, zaten allemaal onder het Saharazand, dus die kon ik niet echt beoordelen. Ze hebben 'm keurig voor me gewassen en klaargemaakt, zodat ik kon proefrijden. Dat was prima service. Proefrit was prima (moest wel tanken, want er zat nauwelijks een druppel brandstof in). We hebben wat onderhandeld over wat lakschade, maar uiteindelijk overeengekomen dat ze 'm rondom netjes zouden polijsten en op basis daarvan wilde ik de auto wel hebben. Vier werkdagen later kon ik 'm ophalen en toen stond 'ie keurig voor me klaar, volgens afspraak, netjes schoon, niks op aan te merken. Puntje bij paaltje kun je hier prima een auto kopen, ik sluit ook zeker niet uit dat ik hier nog eens terugkom, houd er alleen rekening mee dat men weinig blijk van waardering geeft dat je je zuurverdiende centen komt brengen.

Mariska

Slechte service autoruit kapot word niet vergoed zat er al in bij koop zelf nieuwe batterij gekocht voor 2e sleutel ze zeiden dan gebruik je hem maar als reserve nou ja zeg

Niels Abbring

Goed en klantvriendelijk ontvangen en geholpen door farhad bij de aankoop van een fijne Mercedes.

Jasper

Ik ben met een boekje met honderden auto's er in het wagenpark op gestuurd zodat ik in alle rust de auto's kon bekijken waar ik voor kwam. Toen ik eenmaal toe was aan een testrit heeft Farhad mij fantastisch geholpen en schudde we een half uur later de hand. Erg blij met mijn nieuwe auto!

Frank

Zeer slecht voor wat betreft klantvriendelijkheid en ook niet nakomen van contractovereenkomst. Auto werd niet eens van binnen schoongemaakt. Ook geen laadkabel (laadpaal naar auto) aanwezig. Ook geen bloemstuk of iets dergelijks ontvangen van Seldenrijk na het kopen en ophalen van de auto. Tevens zeer slecht in telefonische bereikbaarheid!