Bekijk nu uw favorieten.

339 beoordelingen

3,8

265 Reviews

Samantha

Als je een auto wilt kopen zijn ze oh zo aardig maar als er problemen zijn dan kan je doorbellen. Express een maxipakket erbij genomen van 1000 euro. Ze beweren dat je dan tot 15.000 km.onderhoudsvrij kan rijden. Nog geen 3 weken later kregen we al een storing. Daarnaar toe gereden maar.op zaterdag konden ze niks doen ook geen vervangend vervoer terwijl ze dit wettelijk verplicht zijn. Uiteindelijk kon er toch een monteur naar kijken. De sensor was kapot zeiden ze. We hadden dinsdag een afspraak bij een andere garage Niks om ons zorgen te maken volgens de verkoper van vaartland. Sterker nog we moesten er lekker veel mee rijden zei hij. Dinsdag bleek dat de multiriem half los zat en dat het een tikkende tijdbom was. We hadden wel konden verongelukken met onze 2 kleine kinderen. Wat bleek die melding hadden ze ook gewoon gekregen maar bewust achtergehouden. Bewust gezegd ga maar lekker veel rijden . Waarschynlyk in de hoop dat we een ongeluk zouden krijgen want waarom houd je anders dit soort informatie achter. Als we dit hadden geweten hadden we helemaal niet gereden. Je koopt een duur pakket erbij maar dat zegt dus helemaal niks! Klacht iingediend en zelfs hierop geven ze geen antwoord. Meerdere keren gebeld maar verbinding wordt gewoon verbroken . Dus koop alsjeblieft nooit wat bij dit bedrijf. Te asociaal voor worden!

ad

Op zich netjes en correct geholpen door Ali. Niks mis mee alleen 1 van de 3 afgesproken herstelpunten bleek bij aflevering door de werkplaats even vergeten te zijn. De toezegging gekregen dat dit netjes opgelost zou worden en daarom ook volledig betaald en de auto opgenomen. Alleen de oplossing waar \"de werkplaats\" na maanden email correspondentie mee komt gaat mij meer geld kosten dan hun. Jammer want fouten maken doet iedereen alleen het correct oplossen ontbreekt het hier helaas volledig aan.

bert

Fijne ervaring met Ali van de vestiging Breda. Prima onderhandeling en aflevering.

Michel en Esther

Netjes geholpen door de heer Alan . Wagen netjes afgeleverd en precies volgens afspraak. Prima service en goede prijs retour gehad voor onze Ford Focus uit 2010. Nu een nieuwe uit 2013. Dit is de 2de keer dat wij bij Vaartland kopen. Dus goede ervaring mee👍👍✊

Nicky

Super goed geholpen door robert keus. Goeie communicatie goeie aflevering van de auto. Zeer tevreden met de aankoop Bedankt robert keus

Huub

Een fijn bedrijf om een auto te kopen, eerlijk kundig en een goede service. Wij zijn geholpen door Yusuf Demirci een kundige verkoper die alles tot in de puntjes weet over het product dat hij te koop aanbied. Ik zeg een dikke aanrader vaartland.nl

Pieter

Pas op als je van plan bent een auto aan te schaffen bij Vaartland in Stolwijk. Nadat je een handtekening hebt gezet is er is totaal geen sprake meer van service. Houd ook rekening met een verplicht afleverpakket van € 700,- die zo minimaal is dat je minstens het pakket van € 1.000,- moet nemen wil je een degelijke vorm van garantie en bijvoorbeeld een reservesleutel, totaal absurd. Na aankoop van mijn auto t.w.v. € 20.000,- heb ik de auto op een brug gezet en geconstateerd dat er een flinke deuk in het onderstel zit en hierdoor één van de bodemplaten los hing en bijna over de grond schaafde. Verder zit er een scheur in de bestuurdersstoel die niet te zien is bij het instappen (en daardoor bij aankoop niet opgemerkt) en een ster in de voorruit. Na meerdere malen contact opgenomen te hebben met Vaartland heb ik een \'passend\' voorstel gekregen: de ster in de voorruit kan gratis vervangen worden en daar blijft het bij. De bodemplaat had ik al laten vervangen omdat deze over de grond schaafde en ik verdere schade wilde voorkomen. Omdat ik deze op eigen initiatief heb vervangen werd dit niet vergoed door Vaartland. Over de scheur de volgende reactie: \"Het scheurtje in de bekleding kan helaas niet worden gerepareerd door onze interieur hersteller.\" en derhalve kan Vaartland daar niks in betekenen. Uiteindelijk heb ik aangegeven de grote schade aan de onderkant en de ster in de ruit door de vingers te zien en genoegen te nemen met een vergoeding van € 275 voor de reparatie van de stoel. Zelfs dit wilde de verkoper niet doen nadat er € 20.000 voor de auto betaald is en € 1.000 voor een afleverpakket. Niet te vergeten dat ik € 4.000 voor mijn inruil auto heb gekregen omdat zij \"deze voor maximaal € 5.000 op de site kunnen zetten\" en uiteindelijk staat één week later de auto voor € 7.000 op de site. Kortom: naast alle negatieve vooroordelen over autohandelaren die bij Vaartland zeker spelen word je tevens ongeacht je een véél te duur afleverpakket hebt gekocht aan je eigen lot overgelaten. Inspecteer elk hoekje en gaatje van de auto (inclusief de onderkant) voordat je een handtekening zet. Want achteraf wordt hier niks aan gedaan.

Kim

Gisteren een review geschreven met een 4. Vandaag toch nog tot een redelijke oplossing gekomen! Cijfer gaat omhoog. Jammer dat t zoveel energie heeft gekost.

Kim

Je krijgt alleen service als je je indekt voor 1250,- aan garantie. Pas hier mee dus op. Reken bij de aanschafwaarde van de auto dit bedrag erbij. Het basispakket van 695,- (die verplicht is) stelt niets voor en vanuit het bedrijf zelf wordt weinig meegedacht. Neem eventueel een onafhankelijke kenner mee als je overgaat tot koop. Gevoel dat je garantie tot aan de deur hebt.

Marcel

Oplichters, ze bieden een auto aan voor 5950 euro internet prijs, je mag dan niet proefrijjden want bedrijfspolicy is dat er nog 650 euro bijkomt. Dit staat nergens op Marktplaats site, maar is bedrijfspolicy. Ik vind dit oplichters praktijken, ze lokken je na vestiging toe en daar blijkt de auto 650 duurder te zijn. Zonde van mijn bezinegeld en tijd Groet Marel