ASV Automobielbedrijven B.V.

Mercedes-Benz en Smart

Hugo van der Goeslaan 49, 5643 TX EINDHOVEN

Openingstijden

3405 beoordelingen

4,3

3405 Reviews

Sanne

Helaas duurde het wat langer voordat ik terug werd gebeld om een afspraak te maken. Het was heel druk. Alle begrip hiervoor. Vervolgens kon ik snel een afspraak maken voor het onderhoud. Ik had problemen met mijn airco. Dit hebben ze prima opgelost. Ook duidelijk uitgelegd wat er was en hoe ze het verholpen hebben. Ik vind het altijd keurig dat ze tussendoor bellen om aan te geven wat er eventueel moet gebeuren aan de auto en wat het gaat kosten. Medewerkers zijn altijd vriendelijk.

Nick

Goede garage Zeer flexibel kon snel geholpen worden. Kon zeer snel terecht voor een grote beurt .

Leo van der Aa

De ontvangst was buitengewoon en ik ben prima geholpen door uiterst vriendelijk personeel.

qiang

De service is erg goed ! Zeer tevreden !Bedankt!

Erik Hoeks

beurt conform afspraak netjes uitgevoerd

roel

Ben zeer tevreden over de cla die ik in veghel gekocht heb. Ontvangst, verkoop en aflevering verliep erg prettig . Mogelijk gemaakt door de vakkundige en welwillende medewerkers, die zijn schaars tegenwoordig. Nu een tijd later terug geweest voor het vervangen van de voorruit. Ook dit werd weer netjes afgehandeld en uitgevoerd. Dik tevreden dus !

Werner Elias

Zoals altijd klantgericht en servicegericht.

Andressa Cobucci

Straight-forward communication and organised company. I got my car tires changed and some maintenance, they conveniently picked up the car at my place and deliver it back in the same day. Excellent service!

J. A. Bartels

Vriendelijk behandeld alles volgens afspraak

Jos

Ogenschijnlijk lijkt de service top maar is het dus niet. Stond met een lekke band op de vrijdagmiddag om 16:00. Mercedes noodhulp belt dan eerst de dichtstbijzijnde dealer op. ASV geeft niet thuis. Na meer dan een uur hebben wij het zelf op kunnen lossen. Toen we klaar waren kregen we de ANWB aan de telefoon die door MB service was ingeschakeld. Sja,.. toen was het niet meer nodig. Met onze vorige MB reed ik bij ASV Eindhoven naar binnen omdat ik vlakbij een aanrijding had gehad. Automaten staan om door een expert te laten beoordelen. Na het schaderapport te hebben gehad adviseert ASV ons om de auto ergens anders te laten maken en niet bij hun want ze zijn bang dat er nog meer mis zou kunnen zijn door de aanrijding dat ze niet direct konden zien. Sjonge jonge zeg Onlangs een reparatie voor de verwarming laten uitvoeren. Onze auto is 3 jaar oud dus geen garantie meer. ASV geeft aan dat MB meestal coulance geeft op deze reparatie. Bij het ophalen dus geen coulance gekregen want teveel kilometers. Ja hallo,.. onze auto is mijn kantoor waar ik dagelijks mee rij. OK,.. ASV kan er niets aan doen dat er geen coulance gegeven wordt. Hierop geef ik aan dat ik zelf naar MB zal schrijven hierover. Krijg ik ineens een grote bek van een baliemedewerker die een bureautje ernaast zit. Tevens moest ik de bijna €xxxx direct afrekenen. Was al 15 jaar klant aldaar en altijd op rekening betaald. Pinpas kan maar tot €xxxx aan. Dus restant ter plekken over gemaakt via mijn gsm. Krijg ik wederom een grote bek met als opmerking dat het maar te hopen is dat het ook echt is over gemaakt en bijgeschreven. Ik liet notabene mijn bankafschrijving aan ze zien ! Nu hebben we een storing op een communicatiemodule die al eens vervangen is. Na onderzoek via MB Duitsland krijgen wij het advies dat de software voor deze module opnieuw ingelezen moet worden of gereset moet worden. MB Nederland geeft aan dat ASV de werkopdracht heeft geweigerd omdat zij de auto niet hebben geleverd.