Kilometerstand
9.450 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
04/2016
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
129 kW (175 PK)
Type verkoper
Particulier
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikFinanciering
Bereken je autolening
Hoeveel wil je lenen?
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Supersport
- Voertuigtype
- Gebruikt
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 9.450 km
- Bouwjaar
- 04/2016
- Laatste onderhoudsbeurt
- 08/2025
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 129 kW (175 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Cilinderinhoud
- 1.293 cm³
- Versnellingen
- 6
- Cilinders
- 4
- Leeggewicht
- 241 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
- Brandstofverbruik
6,0 l/100 km (gem.)
Opties
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Wit
Beschrijving
BMW K1300S HP Special
Deze speciale K1300S HP met een zeer lage km stand is nog helemaal nieuw. Deze K1300S is nieuw besteld met een digitale dashboard waardoor deze motor gelijk heel uniek en schaars maakt. Hierdoor echt een collectus motor.
Dit is de allerbeste en de allerlaatste K1300S die gemaakt is in een HP performance uitvoering.
Op de eerste plaats met een verbluffend vermogen van 175 pk en 140 Nm koppel verlangt u nooit naar meer van de BMW K1300S.
Om dit in perspectief te plaatsen: de K1300S genereert evenveel koppel bij 4.000 tpm als de BMW S1000RR bij 11.000 tpm. In de praktijk maakt dit een enorm verschil. Het vermogen komt er snel en krachtig uit, bijna als een hamerslag.
De Motorsport-editie tilt de K1300S naar een hoger niveau en biedt nog meer voor de trouwe K-fanbase. Hij is niet alleen een K1300 met alle opties, maar beschikt ook over een prachtig BMW Motorsport-kleurenschema dat ongetwijfeld de aandacht trekt, met een afwerking die gewoonweg ongeëvenaard is. Op de tweedeplaats de gesmede HP-velgen zorgen niet alleen voor een opvallende visuele aantrekkingskracht, maar ook voor een aanzienlijk lager gewicht ten opzichte van de standaardversie. De gesmede lichtmetalen velgen die standaard op deze Motorsport-editie zitten, maken een opmerkelijk verschil in wendbaarheid. De motor door een reeks bochten sturen is veel comfortabeler dan zou moeten op een machine van een kwart ton. Bovendien zien ze er ook nog eens fantastisch uit!
De gewichtsbesparing op deze K1300S Special is direct merkbaar wanneer je dit grote beest een bocht in duwt. Hoewel hij niet zomaar in een 600cc supersport verandert, voelt de ooit zo forse K1300S nu merkbaar wendbaarder en veel minder intimiderend aan in de bochten. Sterker nog, het is een van de weinige motoren die ik heb gereden waarmee ik hem binnen een week vol vertrouwen tot het uiterste kon drijven.
Op de derde plaats van de lijst met extra's staat de legendarische Akrapovic slip-on demper met titanium bekleding. Deze is een co-branded BMW-uitlaat met een stijlvol lasergeëtst logo, ter vervanging van de gebruikelijke smakeloze rood-gele stickers die je vaak op aftermarket onderdelen vindt.
Andere opvallende extra's zijn de zorgvuldig vervaardigde, verstelbare HP voetsteunen voor bestuurder en passagier, die op zichzelf ongeveer evenveel kosten als een kleine auto. Ze zien er niet alleen fantastisch uit, maar bieden ook ongelooflijk veel grip, waardoor je voeten stevig op hun plek blijven, zelfs tijdens agressief rijden.
Deze speciale K1300S HP met een zeer lage km stand is nog helemaal nieuw. Deze K1300S is nieuw besteld met een digitale dashboard waardoor deze motor gelijk heel uniek en schaars maakt. Hierdoor echt een collectus motor.
Dit is de allerbeste en de allerlaatste K1300S die gemaakt is in een HP performance uitvoering.
Op de eerste plaats met een verbluffend vermogen van 175 pk en 140 Nm koppel verlangt u nooit naar meer van de BMW K1300S.
Om dit in perspectief te plaatsen: de K1300S genereert evenveel koppel bij 4.000 tpm als de BMW S1000RR bij 11.000 tpm. In de praktijk maakt dit een enorm verschil. Het vermogen komt er snel en krachtig uit, bijna als een hamerslag.
De Motorsport-editie tilt de K1300S naar een hoger niveau en biedt nog meer voor de trouwe K-fanbase. Hij is niet alleen een K1300 met alle opties, maar beschikt ook over een prachtig BMW Motorsport-kleurenschema dat ongetwijfeld de aandacht trekt, met een afwerking die gewoonweg ongeëvenaard is. Op de tweedeplaats de gesmede HP-velgen zorgen niet alleen voor een opvallende visuele aantrekkingskracht, maar ook voor een aanzienlijk lager gewicht ten opzichte van de standaardversie. De gesmede lichtmetalen velgen die standaard op deze Motorsport-editie zitten, maken een opmerkelijk verschil in wendbaarheid. De motor door een reeks bochten sturen is veel comfortabeler dan zou moeten op een machine van een kwart ton. Bovendien zien ze er ook nog eens fantastisch uit!
De gewichtsbesparing op deze K1300S Special is direct merkbaar wanneer je dit grote beest een bocht in duwt. Hoewel hij niet zomaar in een 600cc supersport verandert, voelt de ooit zo forse K1300S nu merkbaar wendbaarder en veel minder intimiderend aan in de bochten. Sterker nog, het is een van de weinige motoren die ik heb gereden waarmee ik hem binnen een week vol vertrouwen tot het uiterste kon drijven.
Op de derde plaats van de lijst met extra's staat de legendarische Akrapovic slip-on demper met titanium bekleding. Deze is een co-branded BMW-uitlaat met een stijlvol lasergeëtst logo, ter vervanging van de gebruikelijke smakeloze rood-gele stickers die je vaak op aftermarket onderdelen vindt.
Andere opvallende extra's zijn de zorgvuldig vervaardigde, verstelbare HP voetsteunen voor bestuurder en passagier, die op zichzelf ongeveer evenveel kosten als een kleine auto. Ze zien er niet alleen fantastisch uit, maar bieden ook ongelooflijk veel grip, waardoor je voeten stevig op hun plek blijven, zelfs tijdens agressief rijden.
Verzekering
Motorverzekering
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
ParticulierContact
- BTW verrekenbaar
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.

