Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
36.288 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
08/2017
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
7 kW (10 PK)
Type verkoper
Particulier
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikBasisgegevens
- Carrosserietype
- Naked
- Voertuigtype
- Gebruikt
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 36.288 km
- Bouwjaar
- 08/2017
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 7 kW (10 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Cilinderinhoud
- 125 cm³
- Versnellingen
- 5
- Cilinders
- 1
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
- Brandstofverbruik
1,0 l/100 km (gem.)
Opties
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Wit
Beschrijving
2017 Honda CB125F — the best beginner motorbike, well-maintained, ready to go
Why this one?
Most 125s get neglected. This one didn’t stay that way. When I bought it, the previous owner hadn’t kept up with maintenance, so in November 2024 I invested €1,300 at Fast Motors to go through everything: fuel, ignition, intake, chassis, lights, electronics, valves. Bottom end rebuilt. Valves refurbished.
Result: the engine effectively has only ~5,xxx km on it and it runs perfectly.
How it’s been treated
I follow the maintenance schedule by the book. I’ve never revved it past 6,000 RPM and I always let it idle for a minute before riding off. This was my daily for a long time, and I kept it clean, warm, and serviced.
Other maintenance performed
This bike is so cheap to run that travel allowance turned into profit for me. I was up about €100/month thanks to low fuel use and low maintenance costs. Compared to public transport, it’s cheaper, faster, and always ready.
Fixed costs are tiny
Who it’s perfect for
New riders, commuters, anyone who wants reliable A-to-B with real savings and zero drama.
Bottom line
Buying this motorbike was money well spent. I hope the next owner enjoys the same advantages and keeps it as well as I did.
2017 Honda CB125F — de beste beginnersmotor, goed onderhouden, klaar om te rijden
Waarom juist deze?
Veel 125’s worden verwaarloosd. Deze niet. Toen ik ‘m kocht was het onderhoud niet bijgehouden, dus in november 2024 heb ik €1.300 bij Fast Motors geïnvesteerd om alles na te lopen: brandstof, ontsteking, inlaat, chassis, verlichting, elektronica, kleppen. Onderblok gereviseerd. Kleppen opgeknapt.
Gevolg: de motor heeft effectief ~5.xxx km en loopt perfect.
Zo is ’ie behandeld
Onderhoud strikt volgens het boekje. Nooit boven 6.000 tpm gejaagd en altijd één minuut warm laten draaien voor vertrek. Dit was lang mijn daily; schoon, warm en op tijd onderhouden.
Overig uitgevoerd onderhoud
Hij verdient zichzelf terug
De gebruikskosten zijn zó laag dat mijn reiskostenvergoeding ~€100/maand opleverde door laag verbruik en lage onderhoudskosten. Vergeleken met het OV is hij goedkoper, sneller en altijd klaar.
Vaste lasten zijn minimaal
Voor wie
Beginners, forenzen, iedereen die betrouwbaar A-naar-B wil met echte besparing en nul gedoe.
Kortom
Deze motor was elke euro waard. Ik hoop dat de volgende eigenaar net zo van de voordelen profiteert en ’m net zo goed houdt als ik.
Why this one?
Most 125s get neglected. This one didn’t stay that way. When I bought it, the previous owner hadn’t kept up with maintenance, so in November 2024 I invested €1,300 at Fast Motors to go through everything: fuel, ignition, intake, chassis, lights, electronics, valves. Bottom end rebuilt. Valves refurbished.
Result: the engine effectively has only ~5,xxx km on it and it runs perfectly.
How it’s been treated
I follow the maintenance schedule by the book. I’ve never revved it past 6,000 RPM and I always let it idle for a minute before riding off. This was my daily for a long time, and I kept it clean, warm, and serviced.
Other maintenance performed
- Multiple oil changes
- Drive chain lubrication every 500 km with chain wax
- Fuel line inspection
- Crankcase breather cleaning
- Engine oil strainer and filter cleaning
- Valve clearance adjustment
- Brake system inspection and refurbish
- Lights and switches inspection
- Clutch system inspection
- Sidestand inspection
- Suspension inspection
- Nuts, bolts and fasteners inspection
- Steering head bearings inspection
- Spark plug replacement and gapping
This bike is so cheap to run that travel allowance turned into profit for me. I was up about €100/month thanks to low fuel use and low maintenance costs. Compared to public transport, it’s cheaper, faster, and always ready.
Fixed costs are tiny
- Road tax: about €8/month
- Insurance: super cheap, even at 18
- Parking: typically free for bikes since you can slot it on the sidewalk
Who it’s perfect for
New riders, commuters, anyone who wants reliable A-to-B with real savings and zero drama.
Bottom line
Buying this motorbike was money well spent. I hope the next owner enjoys the same advantages and keeps it as well as I did.
2017 Honda CB125F — de beste beginnersmotor, goed onderhouden, klaar om te rijden
Waarom juist deze?
Veel 125’s worden verwaarloosd. Deze niet. Toen ik ‘m kocht was het onderhoud niet bijgehouden, dus in november 2024 heb ik €1.300 bij Fast Motors geïnvesteerd om alles na te lopen: brandstof, ontsteking, inlaat, chassis, verlichting, elektronica, kleppen. Onderblok gereviseerd. Kleppen opgeknapt.
Gevolg: de motor heeft effectief ~5.xxx km en loopt perfect.
Zo is ’ie behandeld
Onderhoud strikt volgens het boekje. Nooit boven 6.000 tpm gejaagd en altijd één minuut warm laten draaien voor vertrek. Dit was lang mijn daily; schoon, warm en op tijd onderhouden.
Overig uitgevoerd onderhoud
- Meerdere oliewissels
- Ketting elke 500 km gesmeerd met kettingwax
- Brandstofleidingen gecontroleerd
- Carterontluchting gereinigd
- Oliezeef en filter gereinigd
- Klepspeling afgesteld
- Remsysteem geïnspecteerd en opgeknapt
- Verlichting en schakelaars gecontroleerd
- Koppeling gecontroleerd
- Zijstandaard gecontroleerd
- Vering geïnspecteerd
- Moeren, bouten en bevestigers nagelopen
- Balhoofdlagers gecontroleerd
- Bougie vervangen en op de juiste gap gezet
Hij verdient zichzelf terug
De gebruikskosten zijn zó laag dat mijn reiskostenvergoeding ~€100/maand opleverde door laag verbruik en lage onderhoudskosten. Vergeleken met het OV is hij goedkoper, sneller en altijd klaar.
Vaste lasten zijn minimaal
- MRB: ongeveer €8/maand
- Verzekering: spotgoedkoop, ook als je 18 bent
- Parkeren: vaak gratis voor motoren, je zet ’m zo op de stoep
Voor wie
Beginners, forenzen, iedereen die betrouwbaar A-naar-B wil met echte besparing en nul gedoe.
Kortom
Deze motor was elke euro waard. Ik hoop dat de volgende eigenaar net zo van de voordelen profiteert en ’m net zo goed houdt als ik.
Leasing
Type verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.

