Kilometerstand
55.843 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
03/1979
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
57 kW (77 PK)
Type verkoper
Particulier
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikBasisgegevens
- Carrosserietype
- Naked
- Categorie
- Oldtimer
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 55.843 km
- Bouwjaar
- 03/1979
- Vorige eigenaren
- 4
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 57 kW (77 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Cilinderinhoud
- 748 cm³
- Versnellingen
- 5
- Cilinders
- 4
- Leeggewicht
- 236 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Opties
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Zwart
- Soort lak
- Andere
Beschrijving
Honda CB750 KZ (RC01) 1979
Passievolle restauratie door vorige eigenaar, met zorg opgeknapt over meerdere jaren. Nu gereden met puur plezier – een iconische klassieker in authentieke staat.Ontdek pure emotie, innovatie en timeless design.
Ervaar het moment: de kenmerkende brul van een 748 cc viercilinder, de wind die langs de zeldzame spaakwielen suist. Jazeker, spaakwielen—iets waar je bij een KZ uit 1979 zelden nog tegenaan loopt. Voor liefhebbers van authentieke uitvoering is dit een statement op wielen—met kracht én stijl.
Wat maakt deze motor bijzonder?
De CB750KZ (RC01) werd geïntroduceerd eind 1978 als iconische opvolger van de CB750 Four – de eerste viercilinder klassieker van Honda. Met dubbele bovenliggende nokkenassen, transistorontsteking en kwaliteitsonderdelen bleef de KZ geliefd bij liefhebbers van vintage Japanese superbikes.
Waarom dit model?
Passievolle restauratie door vorige eigenaar, met zorg opgeknapt over meerdere jaren. Nu gereden met puur plezier – een iconische klassieker in authentieke staat.Ontdek pure emotie, innovatie en timeless design.
Ervaar het moment: de kenmerkende brul van een 748 cc viercilinder, de wind die langs de zeldzame spaakwielen suist. Jazeker, spaakwielen—iets waar je bij een KZ uit 1979 zelden nog tegenaan loopt. Voor liefhebbers van authentieke uitvoering is dit een statement op wielen—met kracht én stijl.
Wat maakt deze motor bijzonder?
De CB750KZ (RC01) werd geïntroduceerd eind 1978 als iconische opvolger van de CB750 Four – de eerste viercilinder klassieker van Honda. Met dubbele bovenliggende nokkenassen, transistorontsteking en kwaliteitsonderdelen bleef de KZ geliefd bij liefhebbers van vintage Japanese superbikes.
Waarom dit model?
- Pure klassieke UJM, met originele uitstraling en typische KZ-specificaties
- Direct inzetbaar dankzij recent onderhoud; met kleine afstelactie is de motor weer top
- Ideaal voor iemand die toert, onderhoud waardeert, en toe is aan een ander model
- Zeldzame spaakwielen: niet eenvoudig te vinden op CB750 KZ-modellen, zeker niet compleet en origineel.
- Gerestoreerd met passie en gereden met plezier: klaar voor de weg.
- Honda Classic: betrouwbaar, comfortabel en klaar voor nieuwe avonturen.
Verzekering
Autoverzekering
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
ParticulierContact
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.