Kilometerstand
38.000 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
04/2015
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
132 kW (179 PK)
Type verkoper
Particulier
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikFinanciering
Bereken je autolening
Hoeveel wil je lenen?
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Naked
- Voertuigtype
- Gebruikt
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 38.000 km
- Bouwjaar
- 04/2015
- APK
- 04/2026
- Laatste onderhoudsbeurt
- 04/2025
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 132 kW (179 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Cilinderinhoud
- 1.300 cm³
- Versnellingen
- 6
- Cilinders
- 2
- Leeggewicht
- 190 kg
Energieverbruik
- Emissieklasse
- Euro 4
- Brandstof
- Benzine
Opties
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Oranje
Beschrijving
Hierbij verkoop ik met hartzeer mijn KTM Superduke 1290R. Ik ben van plan over te stappen naar Ducati en daarvoor moet deze helaas ruimte maken. De motor beschikt over de KTM map met servicegeschiedenis, facturen, reserve en hoofdsleutel en codepasje en owners manual. Ook alle standaard onderdelen krijg je erbij incl KTM motorhoes. Klein minpuntje is dat de wp stuurdemper kapot is. Deze word vervangen voor een hyperpro rsc (progressief) stuurdemper maar komt later pas binnen.
Afgelopen jaar heb ik deze motor helemaal onder handen genomen en is er een hoop kwaliteitspul op gezet. Om te beginnen heeft de motor een complete onderhoudsbeurt gehad waarbij alle vloeistoffen en filters zijn vervangen. De voorband is vervangen (achter nog 70%) en ook is de koppeling vervangen voor een verse set. De ketting en tandwielen zijn nog prima in orde (uiteraard optijd gesmeerd). Ik heb er een gp shift van gemaakt, dus effe opletten met schakelen als je het niet gewend bent.
Na het onderhoud heb ik het uiterlijk aangepakt. Het witte subframe heb ik overgespoten en antreciet gemaakt (als het motorblok), en ik heb van F&F Carbon de gen2 achterkapjes erop gezet voor een smallere achterkant. Daarnaast heb ik de achterlicht unit vervangen voor een led unit met geïntegreerd knipperlicht. Spiegels vervangen voor een Rizoma Stealth set, Rok Bargoros lever guards, Materya flyscreen, Evotech valdoppen op de vooras en het frame, en SW Motec bellypan. Ook zit er een hele hoop KTM Powerparts materiaal op. Ik heb later dit jaar standaard katalysator vervangen voor een Arrow katvervanger, en zijn de achterstepjes vervangen voor een F&F Carbon uitlaatbeugel. Het standaard luchtfilter is vervangen voor een K&N sportfilter en ik heb een SAS delete gedaan met het stage 2 kitje van Rottweiler. Daarna is de motor naar Goedhartmotoren geweest om de akrapovic map erop te zetten. Hierna is de motor kwa rijden een stuk verbeterd en is het bokken in lage toeren zo goed als verdwenen.
Al met al is dit dus een hele gave motor waar nog een hele hoop plezier mee te beleven is. Evt zijn de paddockstands voor en achter erbij te krijgen.Testrit is mogelijk bij serieuze interesse. Geen beginnersmotor. Regel geldt: slopen is kopen.
Mvg
Jason
Afgelopen jaar heb ik deze motor helemaal onder handen genomen en is er een hoop kwaliteitspul op gezet. Om te beginnen heeft de motor een complete onderhoudsbeurt gehad waarbij alle vloeistoffen en filters zijn vervangen. De voorband is vervangen (achter nog 70%) en ook is de koppeling vervangen voor een verse set. De ketting en tandwielen zijn nog prima in orde (uiteraard optijd gesmeerd). Ik heb er een gp shift van gemaakt, dus effe opletten met schakelen als je het niet gewend bent.
Na het onderhoud heb ik het uiterlijk aangepakt. Het witte subframe heb ik overgespoten en antreciet gemaakt (als het motorblok), en ik heb van F&F Carbon de gen2 achterkapjes erop gezet voor een smallere achterkant. Daarnaast heb ik de achterlicht unit vervangen voor een led unit met geïntegreerd knipperlicht. Spiegels vervangen voor een Rizoma Stealth set, Rok Bargoros lever guards, Materya flyscreen, Evotech valdoppen op de vooras en het frame, en SW Motec bellypan. Ook zit er een hele hoop KTM Powerparts materiaal op. Ik heb later dit jaar standaard katalysator vervangen voor een Arrow katvervanger, en zijn de achterstepjes vervangen voor een F&F Carbon uitlaatbeugel. Het standaard luchtfilter is vervangen voor een K&N sportfilter en ik heb een SAS delete gedaan met het stage 2 kitje van Rottweiler. Daarna is de motor naar Goedhartmotoren geweest om de akrapovic map erop te zetten. Hierna is de motor kwa rijden een stuk verbeterd en is het bokken in lage toeren zo goed als verdwenen.
Al met al is dit dus een hele gave motor waar nog een hele hoop plezier mee te beleven is. Evt zijn de paddockstands voor en achter erbij te krijgen.Testrit is mogelijk bij serieuze interesse. Geen beginnersmotor. Regel geldt: slopen is kopen.
Mvg
Jason
Verzekering
Motorverzekering
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.

