Kilometerstand
43.000 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
09/2006
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
91 kW (124 PK)
Type verkoper
Particulier
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikBasisgegevens
- Carrosserietype
- Supersport
- Voertuigtype
- Gebruikt
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 43.000 km
- Bouwjaar
- 09/2006
- Laatste onderhoudsbeurt
- 08/2025
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 91 kW (124 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Cilinderinhoud
- 675 cm³
- Versnellingen
- 6
- Cilinders
- 3
- Leeggewicht
- 174 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
- Brandstofverbruik
6,4 l/100 km (gem.)
Opties
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Grijs
- Soort lak
- Metallic
Beschrijving
Hierbij verkoop ik mijn Triumph Daytona 675 uit 2006 met rond de 43k km.
De motor is dik 2 jaar in mijn bezit geweest. Het is een leuke motor om te zien en op te rijden met zijn karaktervolle 3 cilinder.
De reden voor verkoop is dat ik toch weer iets Japans in de garage wilt hebben.
In juli nog een kleine beurt gehad, waarbij ook een nieuwe stator en regelaar zijn geplaatst, dit is wel een zwak punt van deze motoren.
Accu is een jaar geleden vervangen en heeft altijd aan de druppellader gehangen.
Voor zit een Bridgestone BT016 die nog wel even mee kan, achter zit een Bridgestone S23 met ongeveer 4k km erop.
De kleppen ongeveer 10k km geleden laatst gecontroleerd.
De motor is altijd binnen gestalt, en heb buien altijd proberen te vermijden.
Cosmetisch op de kappen en tank wat minpunten in de lak.
Zie foto's link en rechts naast de koplampen en links op de tank
De motor is standaard op de volgende dingen na:
De motor is dik 2 jaar in mijn bezit geweest. Het is een leuke motor om te zien en op te rijden met zijn karaktervolle 3 cilinder.
De reden voor verkoop is dat ik toch weer iets Japans in de garage wilt hebben.
In juli nog een kleine beurt gehad, waarbij ook een nieuwe stator en regelaar zijn geplaatst, dit is wel een zwak punt van deze motoren.
Accu is een jaar geleden vervangen en heeft altijd aan de druppellader gehangen.
Voor zit een Bridgestone BT016 die nog wel even mee kan, achter zit een Bridgestone S23 met ongeveer 4k km erop.
De kleppen ongeveer 10k km geleden laatst gecontroleerd.
De motor is altijd binnen gestalt, en heb buien altijd proberen te vermijden.
Cosmetisch op de kappen en tank wat minpunten in de lak.
Zie foto's link en rechts naast de koplampen en links op de tank
De motor is standaard op de volgende dingen na:
- Triump TOR uitlaat (met bijbehorende map)
- LEDs verlichting
- verhoogde kap.
- Standaard uitlaat
- Standaard Buddyseat
- Passagier voetsteunen
- Lage kap
- USB poort
- RAM Ball mount voor een telefoonhouder
- TuneECU software
Verzekering
Motorverzekering
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.

