Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
50.469 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
02/2007
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
85 kW (116 PK)
Type verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Tourer
- Categorie
- Gebruikt
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 50.469 km
- Bouwjaar
- 02/2007
- Vorige eigenaren
- 2
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 85 kW (116 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Cilinderinhoud
- 1.050 cm³
- Versnellingen
- 6
- Cilinders
- 3
- Leeggewicht
- 195 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Opties
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Zwart
- Soort lak
- Andere
Beschrijving
Ik verkoop mijn Triumph Tiger 1050. Ik heb de motor nu iets meer dan een jaar, maar verkoop hem omdat ik er geen plek meer voor heb door verhuizing.
Ik ben de 3e eigenaar van de motor. De motor heeft 50469km. De vorige eigenaar heeft de kleppen laten stellen, de voorvork en achtervering vervangen voor aftermarket vering en een custom zadel laten maken. De remleidingen zijn van staal en er zit een USB-lader op het stuur met 2 poorten.
Ook heeft de motor een versnelling-indicator, maar deze heb ik ontkoppeld. Deze bleek langzaam de accu leeg te trekken wanneer de motor geparkeerd stond.
De motor rijd en schakelt goed. Hij loopt stationair netjes en ik heb nooit problemen gehad tijdens het rijden.
De motor start alleen als het stuur naar links staat. De garage heeft hier al twee keer naar gekeken, waarbij ze de kabelboom ook hebben gecontroleerd, maar kunnen niet vinden waarom dit gebeurd.
Verder heeft de motor geen kwalen.
Op de foto’s is wat schade te zien aan de kappen en wat krasjes op de koplamp.
De motor wordt verkocht inclusief quad-lock mount en Abus schijfremslot. Deze zijn ook te zien op de foto’s.
Ik ben de 3e eigenaar van de motor. De motor heeft 50469km. De vorige eigenaar heeft de kleppen laten stellen, de voorvork en achtervering vervangen voor aftermarket vering en een custom zadel laten maken. De remleidingen zijn van staal en er zit een USB-lader op het stuur met 2 poorten.
Ook heeft de motor een versnelling-indicator, maar deze heb ik ontkoppeld. Deze bleek langzaam de accu leeg te trekken wanneer de motor geparkeerd stond.
De motor rijd en schakelt goed. Hij loopt stationair netjes en ik heb nooit problemen gehad tijdens het rijden.
De motor start alleen als het stuur naar links staat. De garage heeft hier al twee keer naar gekeken, waarbij ze de kabelboom ook hebben gecontroleerd, maar kunnen niet vinden waarom dit gebeurd.
Verder heeft de motor geen kwalen.
Op de foto’s is wat schade te zien aan de kappen en wat krasjes op de koplamp.
De motor wordt verkocht inclusief quad-lock mount en Abus schijfremslot. Deze zijn ook te zien op de foto’s.
Leasing
Type verkoper
ParticulierContact
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.