Kilometerstand
154.621 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
03/1989
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
100 kW (136 PK)
Type verkoper
Particulier
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikFinanciering
Bereken je autolening
Hoeveel wil je lenen?
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Coupé
- Categorie
- Gebruikt
- Aandrijving
- Voor
- Stoelen
- 5
- Deuren
- 2
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 154.621 km
- Bouwjaar
- 03/1989
- Vorige eigenaren
- 1
- Volledige onderhoudshistorie
- Ja
- Niet-rokers auto
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 100 kW (136 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Cilinderinhoud
- 2.282 cm³
- Versnellingen
- 5
- Cilinders
- 5
- Leeggewicht
- 1.070 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Opties
- Comfort en gemak
- Achterbank 1/3 - 2/3
- Elektrisch verstelbare buitenspiegels
- Getinte ramen
- Lendensteun
- Open dak
- Veiligheid en beveiliging
- ABS
- Centrale vergrendeling
- Mistlampen
- Stuurbekrachtiging
- Extra
- Katalysator
- Lichtmetalen velgen (16")
- Reservewiel
- Skiluik
- Spoiler
- Sportonderstel
- Sportstoelen
- Vierseizoenenbanden
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Grijs
- Soort lak
- Metallic
- Kleur interieur
- Andere
- Materiaal
- Velours
Beschrijving
Met net iets meer dan 1000kg heeft deze Audi een leuke gewichts/vemogens verhouding om meer dan prima met het huidige verkeer mee te komen. Hier heb ik destijds bewust naar gezocht omdat een Quattro 300kg zwaarder is en pas leuk met 170pk+. Bovendien zijn onderdelen schaars geworden en je wilt ook nog graag door de APK komen.
De auto is als tweede zakelijke (youngtimer) auto in bezit en op onderhoud is dan ook niet bezuinigd. Technisch is de auto dan ook aardig vooruit gegaan in mijn bezit, alle aanwezige facturen onderschrijven dat. Tevens tank ik uitsluitend Shell V-Power 98, aangezien Shell als enige ethanolvrije brandstof garandeert.
Eerst de aandachtspunten:
- Voorruit barst vlak langs de A-stijl, APK goedgekeurd. (zo gekocht)
- Rechts voor heeft hij ooit een licht tikje gehad. Hoekje motorkap en zijscherm lak eraf, roest niet door dankzij Audi's unieke zinkbehandeling.
- ABS pomp hoor je soms draaien, af en toe gaat het lampje branden. (dit was al zo voor de remmenupgrade, hier naar laten kijken, geen gebreken kunnen diagnosticeren)
- Verder kleine dingetjes die je interesse niet zullen verminderen als je serieus geïnteresseerd bent.
Distributieriem/waterpomp vervangen bij 150.912km
Dan de lijst met reeds vervangen onderdelen, nog geen 2000km oud:
- Ferodo hoofdremcilinder (25,4 mm upgrade 7A 20V)
- Remklauwen rondom (dubbelzuiger upgrade 7A 20V)
- Remblokken Brembo
- Zimmerman remschijven geperforeerd
- Goodridge gevlochten remslangen rondom
- H&R schokdempers rondom
- H&R spiraalveren rondom
- Velgen ATS Streetrallye 16'' (NIEUW)
- Hankook Kinergy 4S banden 205/55/16
- Spoorstangen
- Stuurkogels
- Draagarmen
- Fuseekogels
- Stabilisatorstangen
- Hoofdradiateur
- Kachelradiateur (kenners weten dat dit een ingrijpende klus is, dashboard eruit)
- Kachelventilator/weerstand
- Luchtkleppen kachelhuis hersteld (foam vergaan)
- Hemelstof en deurpanelen laten herbekleden.
- Ruiten achter professioneel laten tinten (minder verblinding verkeer achterop)
- Hoedenplank zonder speakergaten gemonteerd na lang zoeken.
Als ik het zo allemaal opschrijf besef ik hoeveel geld ik er in heb gestoken, wat jij als koper in je zak kan houden, daarom is en blijft de prijs (slechts) €5250, een fractie van mijn investering. Hiermee is een zeer brede basis gelegd om op voort te borduren, deze Audi is dat meer dan waard.
Graag bellen bij interesse 06 45 15 44 96 (tot 22:00)
De auto is als tweede zakelijke (youngtimer) auto in bezit en op onderhoud is dan ook niet bezuinigd. Technisch is de auto dan ook aardig vooruit gegaan in mijn bezit, alle aanwezige facturen onderschrijven dat. Tevens tank ik uitsluitend Shell V-Power 98, aangezien Shell als enige ethanolvrije brandstof garandeert.
Eerst de aandachtspunten:
- Voorruit barst vlak langs de A-stijl, APK goedgekeurd. (zo gekocht)
- Rechts voor heeft hij ooit een licht tikje gehad. Hoekje motorkap en zijscherm lak eraf, roest niet door dankzij Audi's unieke zinkbehandeling.
- ABS pomp hoor je soms draaien, af en toe gaat het lampje branden. (dit was al zo voor de remmenupgrade, hier naar laten kijken, geen gebreken kunnen diagnosticeren)
- Verder kleine dingetjes die je interesse niet zullen verminderen als je serieus geïnteresseerd bent.
Distributieriem/waterpomp vervangen bij 150.912km
Dan de lijst met reeds vervangen onderdelen, nog geen 2000km oud:
- Ferodo hoofdremcilinder (25,4 mm upgrade 7A 20V)
- Remklauwen rondom (dubbelzuiger upgrade 7A 20V)
- Remblokken Brembo
- Zimmerman remschijven geperforeerd
- Goodridge gevlochten remslangen rondom
- H&R schokdempers rondom
- H&R spiraalveren rondom
- Velgen ATS Streetrallye 16'' (NIEUW)
- Hankook Kinergy 4S banden 205/55/16
- Spoorstangen
- Stuurkogels
- Draagarmen
- Fuseekogels
- Stabilisatorstangen
- Hoofdradiateur
- Kachelradiateur (kenners weten dat dit een ingrijpende klus is, dashboard eruit)
- Kachelventilator/weerstand
- Luchtkleppen kachelhuis hersteld (foam vergaan)
- Hemelstof en deurpanelen laten herbekleden.
- Ruiten achter professioneel laten tinten (minder verblinding verkeer achterop)
- Hoedenplank zonder speakergaten gemonteerd na lang zoeken.
Als ik het zo allemaal opschrijf besef ik hoeveel geld ik er in heb gestoken, wat jij als koper in je zak kan houden, daarom is en blijft de prijs (slechts) €5250, een fractie van mijn investering. Hiermee is een zeer brede basis gelegd om op voort te borduren, deze Audi is dat meer dan waard.
Graag bellen bij interesse 06 45 15 44 96 (tot 22:00)
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.