Ga naar hoofdinhoud
Vanwege onderhoud is AutoScout24 momenteel slechts beperkt beschikbaar. Dit betreft een aantal functies, zoals contact opnemen met verkopers, inloggen of beheren van uw voertuigen voor de verkoop.

AutoScout24 Contact

Wij nemen uw aanvraag zo snel mogelijk in behandeling.
Met vriendelijke groet,
AutoScout24-Team.
Ik ben een autobedrijf
Ik ben een particuliere klant
Ik ben een autobedrijf
Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar op maandag t/m donderdag van 9:00 tot 17:00 en op vrijdag van 9:00 tot 16:00: U kunt ons bereiken op +31 88 7300 100
Contactpagina voor autobedrijven
Ik ben een particuliere klant
Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar op maandag t/m donderdag van 9:00 tot 17:00 en op vrijdag van 9:00 tot 16:00: U kunt ons bereiken op +31 88 7300 100
Contactpagina voor particulieren

E-Mail

E-Mail
Sectie *
Ik heb een *

Onderwerp *

Opmerking / Vraag *
Titel
Voornaam *
Achternaam *
E-mailadres *
Telefoonnummer
+31   



E-Mail

E-Mail
Onderwerp *

Sub-onderwerp *

Omschrijving *
Klantnummer
Postcode
Titel
Naam
E-mailadres *
Telefoonnummer
+31   



Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Wij zijn bereikbaar vanaf maandag t/m donderdag van 9:00 tot 17:00 en vrijdag van 9:00 tot 16:00 op de volgende manieren:


Dit kan met diverse redenen te maken hebben. Wellicht staat je advertentie op inactief. Je kunt deze activeren in het eigen account of via de mobiele app. Let op: mogelijk wordt je advertentie handmatig gecontroleerd door een van onze medewerkers. Je kunt de advertentie niet bewerken tijdens dit proces. Dit duurt gemiddeld 10-15 minuten.


  • Als je onze e-mail niet hebt ontvangen, kan dit de volgende redenen hebben:
  • Je inbox is vol - er is niet voldoende ruimte beschikbaar
  • Onze e-mail is verplaatst naar je spammap
  • Je inbox is nog niet vernieuwd. Je kunt je inbox handmatig verversen (door je e-mails op te halen)
  • Er zit (mogelijk) een spelfout in je e-mailadres. Laat het ons weten zodat we deze fout kunnen corrigeren.

Als je binnen 30 minuten nog geen e-mail van ons hebt ontvangen, dan kijken wij graag met je mee. Stuur ons een e-mail op info@autoscout24.nl of neem telefonisch contact op via 088 – 7300 100.


Ga naar “Inloggen" en klik op "wachtwoord vergeten". Vul hier je e-mailadres in waarmee je geregistreerd staat bij AutoScout24. Je ontvangt per e-mail meteen een link om een nieuw wachtwoord aan te maken.


  • Log in op ‘Mijn AutoScout24’
  • Klik op "Occasions wijzigen".
  • Vink de occasion aan die verwijderd moet worden en klik bovenaan de pagina op "Verwijder".
  • Graag maken wij je erop attent dat AutoScout24 geen kopie van de advertentie bewaart. Maak indien gewenst een kopie van je advertentie voordat je hem verwijderd.


  • Als particuliere klant (inclusief bedrijven die niet zakelijk in voertuigen handelen), mag je gratis maximaal twee advertenties plaatsen. De advertentie staat dan voor 18 weken online. Je kunt bij ons de volgende advertenties maken:
  • Auto (maximaal twee tegelijk)
  • Motoren (maximaal twee tegelijk)

We kunnen geen informatie geven over hoe snel verkopers op uw e-mail reageren. Het komt wel eens voor dat spamfilterinstellingen van de adverteerders ervoor zorgt dat de e-mails niet aankomen of in de spamfolder belanden. Probeer de verkoper eventueel (opnieuw) te contacteren per telefoon (als het nummer is getoond).


Als je het voertuig dat je zelf hebt ingevoerd niet kunt vinden in de lijst met resultaten, kan dit verschillende redenen hebben:

  • Het voertuig heb je mogelijk zelf als schadevoertuig gemarkeerd. De advertentie is dan alleen zichtbaar tussen de schadevoertuigen. Je kunt in je eigen account het voertuig aanpassen van ‘schadevoertuig’ naar ‘gebruikt’.
  • Vergelijk de kenmerken die je bij de zoekopdracht hebt ingevoerd met die in de advertentie. Er staat vaak een filter te veel of te weinig aan.
  • Het kan mogelijk liggen aan de cookies en cache van je browser. Verwijder de cookies en de cache en log dan opnieuw in.
Mocht je na deze stappen de advertentie nog niet kunnen vinden, neem gerust contact met ons op en dan kijken wij graag met je mee.


Je kunt een advertentie laten controleren door te klikken op “aanbod rapporteren”.
Wij controleren dan direct de advertentie en nemen indien nodig contact op met de verkoper.


Door te klikken op de onderstaande link, kun je meer informatie vinden om de vraag naar de advertentie te vergroten. Hier vind je de 7 gouden regels. https://www.autoscout24.nl/informeren/advies/auto-verkopen/voorbereiden-op-de-verkoop/de-7-gouden-regels/



Telefoon

Telefoon

U kunt ons van bereiken van maandag t/m donderdag van 9:00 tot 17:00 en vrijdag van 9:00 tot 16:00 op telefoonnummer:
088 - 73 00 100


Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Wat zijn de tarieven om zakelijk op AutoScout24 te adverteren?

Voor meer informatie over zakelijk adverteren kunt u telefonisch contact met ons opnemen via Customer Care, tel: 088 - 73 00 100. U kunt zich ook registreren en dan nemen wij contact met u op.

Ondersteunt AutoScout24 de koppeling met mijn occasionbeheer systeem?

AutoScout24 ondersteunt bijna alle koppelingen met occasionbeheer systemen, waardoor gegevens makkelijk ingelezen kunnen worden.

Hoeveel voertuigen kan ik plaatsen?

Het aantal voertuigen dat geplaatst kan worden is onbeperkt. Het maandbedrag wordt bepaald aan de hand van het gemiddeld aantal geadverteerde voertuigen in de voorgaande periode. Indien er meer voertuigen zijn geadverteerd dan het maximum aantal voertuigen in uw pakket, dan worden deze voertuigen afzonderlijk berekend en opgeteld bij het maandbedrag van het geboekte pakket. De facturatie vindt achteraf per maand plaats.

Wat is de B2B omgeving?

De B2B omgeving is uw persoonlijke AutoScout24 omgeving en is speciaal ontwikkeld voor auto- en motorbedrijven met een abonnement bij AutoScout24. In deze afgesloten omgeving zijn diverse interessante (gratis) diensten opgenomen. U kunt er onder andere uw advertenties beheren, uitgebreide statistieken raadplagen en uw bedrijf professioneel presenteren op AutoScout24.


Hoe kan ik inloggen?

Ga naar Login Autobedrijf. Vul hier uw gebruikersnaam in waarmee u geregistreerd staat bij AutoScout24. (Let op! Uw gebruikersnaam is nooit uw e-mailadres. Dit is meestal uw klantennummer.) Weet u uw wachtwoord niet? Klik dan op wachtwoord vergeten en vul nogmaals uw klantnummer in. U ontvangt meteen een link per e-mail. Na het klikken op deze link kunt u een nieuw wachtwoord instellen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten?

Ga naar Login Autobedrijf en klik op "wachtwoord vergeten". Vul hier uw gebruikersnaam in waarmee u geregistreerd staat bij AutoScout24. (Let op! Uw gebruikersnaam is nooit uw e-mailadres. Dit is meestal uw klantennummer.) U ontvangt meteen een link per e-mail. Na het klikken op deze link kunt u een nieuw wachtwoord instellen.

Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten.

Wanneer u uw gebruikersnaam bent vergeten kunt u contact op te nemen met afdeling Customer Care via 088 - 73 00 100. U kunt ook een e-mail sturen naar info@autoscout24.nl.

Hoe kan ik ingelogd blijven?

U maakt veelvuldig gebruik van AutoScout24, waarbij gemak belangrijk is. Door niet uit te loggen, blijft u gedurende 30 dagen achter elkaar ingelogd. Zelfs wanneer u uw computer uitschakelt. Elke keer dat u weer naar de B2B-omgeving gaat, wordt de periode met 30 dagen verlengd.
Let op, wanneer u uw computer deelt met andere gebruikers is het verstandig elke keer apart in- en uit te loggen. Anders kunnen anderen (ongewenst) gebruik maken van uw account.
Ik krijg een 403/404 foutmelding bij het inloggen?
Dit heeft te maken met de Cookies & Cache van uw browser. Als u dit verwijderd kunt u weer correct inloggen.


Waar kan ik mijn (bedrijfs)gegevens wijzigen?

U kunt een deel van uw gegevens zelf wijzigen via uw persoonlijke AutoScout24 omgeving. Ga naar Login Autobedrijf om in te loggen en vervolgens naar Mijn Account om uw gegevens te wijzigen.

Waar kan ik mijn factuur vinden?

Alle facturen zijn beschikbaar via uw persoonlijke AutoScout24 omgeving. Ga naar Login Autobedrijf om in te loggen en vervolgens naar Mijn Account om uw facturen te bekijken.


Ik ben ingelogd, maar zie mijn advertenties niet.

Vermoedelijk bent u ingelogd met een particulier account. Log uit en ga naar Login Autobedrijf. Vul hier uw gebruikersnaam in waarmee u geregistreerd staat bij AutoScout24. (Let op! Uw gebruikersnaam is nooit uw e-mailadres. Dit is meestal uw klantennummer.) Weet u uw wachtwoord niet? Klik dan op wachtwoord vergeten en vul nogmaals uw klantnummer in. U ontvangt meteen een link per e-mail. Na het klikken op deze link kunt u een nieuw wachtwoord instellen.

Hoe kan ik een advertentie verwijderen?

De wijze van verwijderen hangt af van uw invoer.

A. U voert gegevens in via uw dataleverancier:

Adverteert u via een dataleverancier? Dan dient u uw advertenties te verwijderen in het systeem van de dataleverancier. Uw dataleverancier is namelijk leidend, dit betekent dat aanpassingen in de B2B omgeving overschreven worden door uw dataleverancier.

B. U voert advertenties handmatig in:


  • Login in de B2B omgeving.
  • Klik op "Verkopen en beheren".
  • Ga naar "Advertenties".
  • Vink de occasions aan die verwijderd moeten worden en klik bovenaan de pagina op "Verwijderen".

Graag maken wij u erop attent dat AutoScout24 geen kopie van uw advertentie bewaart. Maak indien gewenst een kopie/print van uw advertentie voordat u hem verwijderd.

Hoe kan ik mijn voertuig(en) beter laten opvallen?

U kunt uw voertuigen extra onder de aandacht brengen bij uw doelgroep door uw voertuigen omhoog te plaatsen. U heeft daarbij de keuze uit een Plus of Premium Advertentie. Meer informatie over onze producten en diensten vind u hier.

Onze afdeling Customer Care adviseert u graag: telefoonnummer 088 - 73 00 100.


Hoe activeer ik de Plus of Premium Advertentie?

Klik op "Verkopen en beheren" en ga naar "Marketing-Power". Hier kunt u handmatig advertenties als Plus of Premium advertentie markeren of gebruik maken van de activeringshulp. Meer informatie over onze producten en diensten vindt u hier.

Kan ik naast een dataleverancier (occasionbeheer systeem) ook handmatig occasions invoeren?

Ja dat kan. Let wel op, indien de advertentie gekoppeld is aan uw dataleverancier dan worden uw aanpassingen in de B2B omgeving overschreven. De informatie van uw dataleverancier in dan leidend.
Wanneer u handmatig een advertentie plaatst, zal deze nooit door uw dataleverancier aangepast worden. Eventuele wijzigingen dient u dan ook handmatig te doen. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met onze afdeling Customer Care, tel: 088 - 73 00 100.


Hoe krijg ik een foto op de eerste plek?

Dit kunt u gemakkelijk doen door de foto naar de juiste plek te slepen met uw muis.

Wordt mijn occasion verwijderd als het lange tijd op niet actief staat?

Nee. Het deactiveren betekent dat potentiële kopers de occasion niet kunnen zien. Het activeren is simpel en is natuurlijk altijd mogelijk.
Het deactiveren van een occasion heeft niets te maken met het verwijderen ervan.


Nadat u bent ingelogd in de B2B omgeving, klikt u op "Zoeken en kopen" en ga naar "Zoekopdrachten".

U kunt:

  • direct zoeken naar overeenkomstige occasions;
  • de criteria van de opgeslagen zoekopdracht wijzigen;
  • de zoekopdracht verwijderen

U kunt maximaal 10 zoekopdrachten opslaan.


Als u vragen heeft, dan kunt u altijd contact opnemen met onze afdeling Customer Care. U kunt contact opnemen met AutoScout24 door middel van email of telefoon.

Ons e-mailadres is: info@autoscout24.nl

Telefoon Customer Care: 088 - 73 00 100

Klik hier voor meer informatie over al onze producten en diensten.