Kilometerstand
77.550 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
06/2006
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
121 kW (165 PK)
Type verkoper
Particulier
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikBasisgegevens
- Carrosserietype
- Naked
- Categorie
- Gebruikt
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 77.550 km
- Bouwjaar
- 06/2006
- Laatste onderhoudsbeurt
- 02/2022
- Vorige eigenaren
- 2
- Volledige onderhoudshistorie
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 121 kW (165 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Cilinderinhoud
- 1.157 cm³
- Versnellingen
- 6
- Cilinders
- 4
- Leeggewicht
- 224 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
- Brandstofverbruik
6,0 l/100 km (gem.)
Opties
- Comfort en gemak
- Elektrische starter
- Handvatverwarming
- Windscherm
- Veiligheid en beveiliging
- Startonderbreker
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Zwart
Beschrijving
Na vele jaren op een K1200R gereden te hebben, moet hij plaats maken voor een S1000XR.
Op zich jammer, want er is zo veel eigenwijs aan deze motor dat ie daarom alleen al de moeite waard is (de voorvork, de cardanas, enz) maar ik weet ook dat uiteindelijk 1 van de 2 gaat staan verstoffen, dus dan kan ie beter gebruikt worden om iemand anders blij te maken.
The good:
Afgezien van wat in The Bad staat, is de motor helemaal in orde. ESA werkt uitstekend, handvatverwarming werkt uitstekend.
Hij is voorzien van een mini-carbon schermpje, maar het oorspronkelijke Wunderlich toerscherm zit er nog bij.
De uitlaat is vervangen door een Laser hotcam2 titanium. De oorspronkelijke BMW uitlaat wordt ook meegeleverd.
Er zit een bagageplaatje achterop, waar eenvoudige de (meegeleverde) plaat voor de monokey topkoffers van Givi op gezet kan worden.
Er zitten 2 originele BMW sportkoffers bij, compleet met binnentassen en met de sloten ingesteld op de standaard motorsleutel.
The bad:
Ok, hij heeft dringend een beurt nodig. Dat moest vorige jaar al, dus dat loopt nu ruim een jaar achter. Daarvoor heeft hij wel netjes zijn beurtjes gehad. Gek veel kilometers heeft hij de afgelopen jaren niet gemaakt.
En de echte bad: Er zit geen Abs op. De pomp is, zoals bij zovelen, stuk gegaan ondanks het jaarlijks vervangen van de remvloeistof. In plaats van heel veel geld uitgeven aan een nieuwe rempomp, is de ABS doorgelust bij de specialisten van Jensen motorrijwielen. Het systeem werkt nu zoals elke normale rem zonder ABS, de handrem bedient de voorrem, de voetrem de achterrem. En ja, dat gaat nog steeds vreselijk hard, de motor komt niks te kort wat betreft stoppen, maar je moet het nu wel zelf doen. te hard, en hij blokkeert als je niet weet hoe je moet remmen. (de terugroepactie die op eht ABS open staat is dus ook nogal overbodig)
The ugly:
Hij heeft ooit een tik gehad op de cardanas. Dit is alleen optisch en heeft geen gevolgen voor de functionaliteit. (Hierna is nog de terugroep actie uitgevoerd met betrekking tot de aluminium flens, die door een stalen stalen is vervangen)
Wat moet zoiets kosten? Geen ABS en dringend beurt nodig, maar wel koffers erbij: € 2800,- lijkt me een eerlijke vraagprijs. (onderhandelbaar, maar houdt het een beetje realistisch)
Op zich jammer, want er is zo veel eigenwijs aan deze motor dat ie daarom alleen al de moeite waard is (de voorvork, de cardanas, enz) maar ik weet ook dat uiteindelijk 1 van de 2 gaat staan verstoffen, dus dan kan ie beter gebruikt worden om iemand anders blij te maken.
The good:
Afgezien van wat in The Bad staat, is de motor helemaal in orde. ESA werkt uitstekend, handvatverwarming werkt uitstekend.
Hij is voorzien van een mini-carbon schermpje, maar het oorspronkelijke Wunderlich toerscherm zit er nog bij.
De uitlaat is vervangen door een Laser hotcam2 titanium. De oorspronkelijke BMW uitlaat wordt ook meegeleverd.
Er zit een bagageplaatje achterop, waar eenvoudige de (meegeleverde) plaat voor de monokey topkoffers van Givi op gezet kan worden.
Er zitten 2 originele BMW sportkoffers bij, compleet met binnentassen en met de sloten ingesteld op de standaard motorsleutel.
The bad:
Ok, hij heeft dringend een beurt nodig. Dat moest vorige jaar al, dus dat loopt nu ruim een jaar achter. Daarvoor heeft hij wel netjes zijn beurtjes gehad. Gek veel kilometers heeft hij de afgelopen jaren niet gemaakt.
En de echte bad: Er zit geen Abs op. De pomp is, zoals bij zovelen, stuk gegaan ondanks het jaarlijks vervangen van de remvloeistof. In plaats van heel veel geld uitgeven aan een nieuwe rempomp, is de ABS doorgelust bij de specialisten van Jensen motorrijwielen. Het systeem werkt nu zoals elke normale rem zonder ABS, de handrem bedient de voorrem, de voetrem de achterrem. En ja, dat gaat nog steeds vreselijk hard, de motor komt niks te kort wat betreft stoppen, maar je moet het nu wel zelf doen. te hard, en hij blokkeert als je niet weet hoe je moet remmen. (de terugroepactie die op eht ABS open staat is dus ook nogal overbodig)
The ugly:
Hij heeft ooit een tik gehad op de cardanas. Dit is alleen optisch en heeft geen gevolgen voor de functionaliteit. (Hierna is nog de terugroep actie uitgevoerd met betrekking tot de aluminium flens, die door een stalen stalen is vervangen)
Wat moet zoiets kosten? Geen ABS en dringend beurt nodig, maar wel koffers erbij: € 2800,- lijkt me een eerlijke vraagprijs. (onderhandelbaar, maar houdt het een beetje realistisch)
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.