Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
88.000 km
Transmissie
-
Bouwjaar
03/2002
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
63 kW (86 PK)
Type verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Touring Enduro
- Categorie
- Gebruikt
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 88.000 km
- Bouwjaar
- 03/2002
- Laatste onderhoudsbeurt
- 04/2025
- Vorige eigenaren
- 2
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 63 kW (86 PK)
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Opties
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Zilver
- Soort lak
- Andere
Beschrijving
KM stand: 88.000
Opstappen en naar de Noordkaap..
Bij 75.000 km is de cardan gereviseerd bij BMW Berlijn, aantoonbaar.
Verder heb ik zelf olie & filter wissels gedaan.
Altijd 98 getankt.
Bij 85.000 een gereviseerde achterveer met hyperpro veer gemonteerd & zadel opnieuw laten bekleden.
Recent onderhoud gehad bij 87.500 km, aantoonbaar
Hallgevers vervangen
Nieuwe accu
Nieuwe bougies
Zit een ORIGINELE koffers bij en die set is zeldzaam aan het worden (topkoffer heeft geen slot, heb wel zon slot er bij)
Deze koffers hebben wel flinke gebruikerssporen maar technisch in orde.
ORIGINELE koplambeschermer!
De R1150 GS Adventure heeft de extra grote tank en is een cultbike aan het worden.
Ik hoor je denken
Waarom verkoop je zo’n fijne motor
Ooit de grootste plannen maar nooit gerealiseerd , op een reisje naar Polen en de Ardennen na niks van terecht gekomen.
De motor is nu een aantal jaar in mijn bezit maar rij nauwelijks want ondanks dat ik van deze machine houd is hij te zwaar voor me.
Zelf ben ik niet zo groot en vind het leuk te wildkamperen, dus dan moet je van het verharde pad af. Dat is met deze machine niet zo heel makkelijk.
Van het voorjaar wou ik een campingtrip doen en hij liep beroerd.
Toen heb ik de F650twin van mijn vriendin gepakt en ben tot de conclusie gekomen dat zo’n F650 zwaar genoeg is voor mij.
Mijn plan is om de R1150 en de F7650 te verkopen en dan een F800gs in de garage te zetten, scheelt ruimte en de f800 is iets lichter, dus als jij een f800gs wilt inruilen dan is dat te bespreken.
Resume, het is een geweldige motor met een heerlijk echt boxer geluid en zeker niet moeders mooiste.
Ik ben niet zo’n poetser maar wel altijd netjes en voorzichtig afgespoten.
Heeft bij de vorige eigenaar door weer en wind gereden en stond soms buiten aldus Ottenhof Motoren waar ik hem destijds kocht.
Beschikbaar vanaf 1 September want dan ben ik terug van vakantie.
Geen testpiloten en onzin biedingen.
Testrijden mag natuurlijk, paspoort en rijbewijs afgeven, !motor is nu geschorst! en GEEN contanten!
Opstappen en naar de Noordkaap..
Bij 75.000 km is de cardan gereviseerd bij BMW Berlijn, aantoonbaar.
Verder heb ik zelf olie & filter wissels gedaan.
Altijd 98 getankt.
Bij 85.000 een gereviseerde achterveer met hyperpro veer gemonteerd & zadel opnieuw laten bekleden.
Recent onderhoud gehad bij 87.500 km, aantoonbaar
Hallgevers vervangen
Nieuwe accu
Nieuwe bougies
Zit een ORIGINELE koffers bij en die set is zeldzaam aan het worden (topkoffer heeft geen slot, heb wel zon slot er bij)
Deze koffers hebben wel flinke gebruikerssporen maar technisch in orde.
ORIGINELE koplambeschermer!
De R1150 GS Adventure heeft de extra grote tank en is een cultbike aan het worden.
Ik hoor je denken
Waarom verkoop je zo’n fijne motor
Ooit de grootste plannen maar nooit gerealiseerd , op een reisje naar Polen en de Ardennen na niks van terecht gekomen.
De motor is nu een aantal jaar in mijn bezit maar rij nauwelijks want ondanks dat ik van deze machine houd is hij te zwaar voor me.
Zelf ben ik niet zo groot en vind het leuk te wildkamperen, dus dan moet je van het verharde pad af. Dat is met deze machine niet zo heel makkelijk.
Van het voorjaar wou ik een campingtrip doen en hij liep beroerd.
Toen heb ik de F650twin van mijn vriendin gepakt en ben tot de conclusie gekomen dat zo’n F650 zwaar genoeg is voor mij.
Mijn plan is om de R1150 en de F7650 te verkopen en dan een F800gs in de garage te zetten, scheelt ruimte en de f800 is iets lichter, dus als jij een f800gs wilt inruilen dan is dat te bespreken.
Resume, het is een geweldige motor met een heerlijk echt boxer geluid en zeker niet moeders mooiste.
Ik ben niet zo’n poetser maar wel altijd netjes en voorzichtig afgespoten.
Heeft bij de vorige eigenaar door weer en wind gereden en stond soms buiten aldus Ottenhof Motoren waar ik hem destijds kocht.
Beschikbaar vanaf 1 September want dan ben ik terug van vakantie.
Geen testpiloten en onzin biedingen.
Testrijden mag natuurlijk, paspoort en rijbewijs afgeven, !motor is nu geschorst! en GEEN contanten!
Leasing
Type verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.