Kilometerstand
30.756 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
07/2003
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
82 kW (111 PK)
Type verkoper
Particulier
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikBasisgegevens
- Carrosserietype
- Naked
- Categorie
- Gebruikt
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 30.756 km
- Bouwjaar
- 07/2003
- Laatste onderhoudsbeurt
- 04/2025
- Vorige eigenaren
- 2
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 82 kW (111 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Cilinderinhoud
- 996 cm³
- Versnellingen
- 6
- Cilinders
- 2
- Leeggewicht
- 199 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Opties
- Comfort en gemak
- Elektrische starter
- Windscherm
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Zwart
Beschrijving
Mooie Cagiva met weinig km's te koop.
Deze motor is ontworpen door de Italiaan die ook de Ducati Monsters heeft ontworpen, maar het motorblok (1000cc V-twin) komt uit de Suzuki TL1000. Het frame is gemaakt door MV Agusta. Het beste uit 2 werelden dus :). Italiaanse looks, Japanse betrouwbaarheid.
Motor is voorzien van 2 carbon dempers, die een diep en indrukwekkend geluid geven. Losse db-killers krijg je erbij, deze moeten nog wel geïnstalleerd worden.
Ook zit er een power commander in en een sportluchtfilter. Origineel heeft de motor 112pk, ik weet niet hoeveel dat nu is.
Altijd Euro 98 V-Power getankt.
Begin april heeft de motor nog een beurt gehad waarbij olie, oliefilter en bougies vervangen zijn en het luchtfilter gereinigd is.
Bij lang stilstaan komt het weleens voor dat de accu leeg is, waar dit aan ligt heb ik niet uitgezocht. Er is een stekker gemonteerd om een druppellader aan te kunnen sluiten. Bij interesse kan ik die nog op de foto zetten.
Ook heb ik nog wel filmpjes met geluid, of met vlammen uit de uitlaat :).
Ook al ben ik verliefd op de looks, het geluid en enorme koppel van deze Raptor, ik verkoop hem omdat ik een GS wil kopen voor woon-werkverkeer.
Lijst voorzieningen:
Powercommander
Bar-end mirrors
Carbon dempers (bizar geluid)
Db-killers (niet geïnstalleerd)
Aftermarket knipperlichtjes
Sportfilter
Klein windscherm
Trefwoorden:
Naked bike, Ducati Monster, V-twin, V twin, MV Agusta, KTM Superduke, Suzuki TL1000, TL 1000, TL-1000
Deze motor is ontworpen door de Italiaan die ook de Ducati Monsters heeft ontworpen, maar het motorblok (1000cc V-twin) komt uit de Suzuki TL1000. Het frame is gemaakt door MV Agusta. Het beste uit 2 werelden dus :). Italiaanse looks, Japanse betrouwbaarheid.
Motor is voorzien van 2 carbon dempers, die een diep en indrukwekkend geluid geven. Losse db-killers krijg je erbij, deze moeten nog wel geïnstalleerd worden.
Ook zit er een power commander in en een sportluchtfilter. Origineel heeft de motor 112pk, ik weet niet hoeveel dat nu is.
Altijd Euro 98 V-Power getankt.
Begin april heeft de motor nog een beurt gehad waarbij olie, oliefilter en bougies vervangen zijn en het luchtfilter gereinigd is.
Bij lang stilstaan komt het weleens voor dat de accu leeg is, waar dit aan ligt heb ik niet uitgezocht. Er is een stekker gemonteerd om een druppellader aan te kunnen sluiten. Bij interesse kan ik die nog op de foto zetten.
Ook heb ik nog wel filmpjes met geluid, of met vlammen uit de uitlaat :).
Ook al ben ik verliefd op de looks, het geluid en enorme koppel van deze Raptor, ik verkoop hem omdat ik een GS wil kopen voor woon-werkverkeer.
Lijst voorzieningen:
Powercommander
Bar-end mirrors
Carbon dempers (bizar geluid)
Db-killers (niet geïnstalleerd)
Aftermarket knipperlichtjes
Sportfilter
Klein windscherm
Trefwoorden:
Naked bike, Ducati Monster, V-twin, V twin, MV Agusta, KTM Superduke, Suzuki TL1000, TL 1000, TL-1000
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.