Kilometerstand
24.077 km
Transmissie
-
Bouwjaar
02/1995
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
32 kW (44 PK)
Type verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Overig
- Categorie
- Gebruikt
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 24.077 km
- Bouwjaar
- 02/1995
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 32 kW (44 PK)
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Kleur en Bekleding
- Soort lak
- Andere
Beschrijving
Ik verkoop mijn origineel Duitse Honda Dominator NX650 RD02 – een heerlijke eencilinder die loopt zoals je van een eencilinder mag verwachten! De Honda heeft 32Kw dus een A2 motor!
De motor heb ik in Duitsland gekocht en op Nederlands kenteken gezet.
Inclusief Duitse APK (TÜV) tot februari 2026, wat handig kan zijn met de geruchten over een aankomende APK-plicht in Nederland.
De reden van verkoop: ik ben 1,93 m lang en zit helaas niet lekker op de motor. Toch eigenwijs geweest en hem gekocht, maar tijdens het rijden merk ik dat hij niet bij mijn lengte past…
In Duitsland heeft de Honda in de herfst van vorig jaar nog een grote onderhoudsbeurt gehad: de kleppen zijn gesteld en de remblokken zijn vervangen.
Optielijst / Aanpassingen aan de Honda:
• Acerbis tank van 23 liter
• KOSO LED-koplamp met dagrijverlichting
• KELLERMANN ATTO DARK mini-knipperlichten
• KOSO HG13 handvatverwarming
• KOSO snelheidsmeter Db-01Rn
• Valbeugels (ook geschikt voor montage van SW-Motech Drybag-tassen – niet inbegrepen)
• SW-Motech tankring achterop (voor bevestiging van een SW-Motech tanktas – niet inbegrepen)
• Performance titanium uitlaatspruitstuk
• TK Systems einddemper van roestvrij staal met ABE (momenteel is de originele zwarte uitlaat gemonteerd)
• Metzeler Enduro 3 Sahara banden
• Wave-remschijven van BRAKING (voor en achter)
• Zwarte metalen kettingbeschermer van GormMoto
• Zwart metalen remschijfbeschermer van GormMoto (nieuw, nog niet gemonteerd – wordt meegeleverd)
• Op maat gemaakt leren zadel door een professionele zadelmaker
• Vast gemonteerde TomTom Rider-houder met stroomaansluiting en het bijbehorende navigatiesysteem
Eventueel mee te leveren:
Een extra set kuipdelen (niet compleet, maar deels bruikbaar als reserve of projectonderdelen)
De motor heb ik in Duitsland gekocht en op Nederlands kenteken gezet.
Inclusief Duitse APK (TÜV) tot februari 2026, wat handig kan zijn met de geruchten over een aankomende APK-plicht in Nederland.
De reden van verkoop: ik ben 1,93 m lang en zit helaas niet lekker op de motor. Toch eigenwijs geweest en hem gekocht, maar tijdens het rijden merk ik dat hij niet bij mijn lengte past…
In Duitsland heeft de Honda in de herfst van vorig jaar nog een grote onderhoudsbeurt gehad: de kleppen zijn gesteld en de remblokken zijn vervangen.
Optielijst / Aanpassingen aan de Honda:
• Acerbis tank van 23 liter
• KOSO LED-koplamp met dagrijverlichting
• KELLERMANN ATTO DARK mini-knipperlichten
• KOSO HG13 handvatverwarming
• KOSO snelheidsmeter Db-01Rn
• Valbeugels (ook geschikt voor montage van SW-Motech Drybag-tassen – niet inbegrepen)
• SW-Motech tankring achterop (voor bevestiging van een SW-Motech tanktas – niet inbegrepen)
• Performance titanium uitlaatspruitstuk
• TK Systems einddemper van roestvrij staal met ABE (momenteel is de originele zwarte uitlaat gemonteerd)
• Metzeler Enduro 3 Sahara banden
• Wave-remschijven van BRAKING (voor en achter)
• Zwarte metalen kettingbeschermer van GormMoto
• Zwart metalen remschijfbeschermer van GormMoto (nieuw, nog niet gemonteerd – wordt meegeleverd)
• Op maat gemaakt leren zadel door een professionele zadelmaker
• Vast gemonteerde TomTom Rider-houder met stroomaansluiting en het bijbehorende navigatiesysteem
Eventueel mee te leveren:
Een extra set kuipdelen (niet compleet, maar deels bruikbaar als reserve of projectonderdelen)
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.