Kilometerstand
75.495 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
02/2008
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
44 kW (60 PK)
Type verkoper
Particulier
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikBasisgegevens
- Carrosserietype
- Tourer
- Categorie
- Gebruikt
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 75.495 km
- Bouwjaar
- 02/2008
- APK
- 02/2026
- Laatste onderhoudsbeurt
- 02/2025
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 44 kW (60 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Cilinderinhoud
- 680 cm³
- Versnellingen
- 5
- Cilinders
- 2
- Leeggewicht
- 205 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Opties
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Blauw
Beschrijving
Na een prachtige motorreis naar de Noordkaap bied ik mijn Honda Transalp XL 700 VA uit 2008 te koop aan. De motor heeft probleemloos ruim 8.000 kilometer met me meegereden en zich bewezen als een uiterst betrouwbare en comfortabele reisgenoot, zowel op asfalt als op gravelwegen. Gedurende deze vakantie geen druppel olie verbruikt.
Bij aanschaf in februari 2025 heb ik de motor zelf voorzien van een grote onderhoudsbeurt (66.000km), waarbij onder andere olie, filter, remvloeistof, luchtfilter, bougies, accu, remblokken en koelvloeistof zijn vervangen. Na de vakantie zijn beide voorvork keerringen vervangen en voorvork olie ververst.
Door de vorige eigenaar is een YSS instelbare achterdemper gemonteerd, wat zorgt voor aanzienlijk verbeterd rijcomfort en wegligging, zowel solo als met bagage. Zelf heb ik er een Dominator RVS-uitlaat op gezet met uitneembare db-killer; de originele uitlaat is uiteraard aanwezig. Verder heb ik de motor voorzien van valbeugel, handkappen, handvatverwarming, MRA verhoogde kuipruit (smoked), luxe kentekenplaat en een complete aluminium kofferset bestaande uit een topkoffer (45L) en twee ruime zijkoffers (2x38L). Ook krijg je er nog een werkplaatshandboek bij. De quadlock is inmiddels gedemonteerd.
De huidige banden (Mitas Enduro Trail E-07+) hebben een profiel van 6mm voor en 5mm achter, je krijgt er daarnaast nog een extra bandenset bij, Bridgestone Battlax Adventure A41, met een profiel van 4 mm voor en 6 mm achter.
De motor heeft uiteraard wat gebruikersporen en plekjes, te zien op de foto's, maar gezien zijn leeftijd en kilometerstand, staat hij er netjes bij en is naar mijn weten technisch helemaal in orde.
Bij aanschaf in februari 2025 heb ik de motor zelf voorzien van een grote onderhoudsbeurt (66.000km), waarbij onder andere olie, filter, remvloeistof, luchtfilter, bougies, accu, remblokken en koelvloeistof zijn vervangen. Na de vakantie zijn beide voorvork keerringen vervangen en voorvork olie ververst.
Door de vorige eigenaar is een YSS instelbare achterdemper gemonteerd, wat zorgt voor aanzienlijk verbeterd rijcomfort en wegligging, zowel solo als met bagage. Zelf heb ik er een Dominator RVS-uitlaat op gezet met uitneembare db-killer; de originele uitlaat is uiteraard aanwezig. Verder heb ik de motor voorzien van valbeugel, handkappen, handvatverwarming, MRA verhoogde kuipruit (smoked), luxe kentekenplaat en een complete aluminium kofferset bestaande uit een topkoffer (45L) en twee ruime zijkoffers (2x38L). Ook krijg je er nog een werkplaatshandboek bij. De quadlock is inmiddels gedemonteerd.
De huidige banden (Mitas Enduro Trail E-07+) hebben een profiel van 6mm voor en 5mm achter, je krijgt er daarnaast nog een extra bandenset bij, Bridgestone Battlax Adventure A41, met een profiel van 4 mm voor en 6 mm achter.
De motor heeft uiteraard wat gebruikersporen en plekjes, te zien op de foto's, maar gezien zijn leeftijd en kilometerstand, staat hij er netjes bij en is naar mijn weten technisch helemaal in orde.
Verzekering
Motorverzekering
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.