Kilometerstand
23.763 km
Transmissie
-
Bouwjaar
08/1998
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
108 kW (147 PK)
Type verkoper
Particulier
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikBasisgegevens
- Carrosserietype
- Naked
- Categorie
- Gebruikt
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 23.763 km
- Bouwjaar
- 08/1998
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 108 kW (147 PK)
- Cilinderinhoud
- 899 cm³
- Versnellingen
- 6
- Cilinders
- 4
- Leeggewicht
- 183 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Beschrijving
Kawasaki ZX9R “Black Bastard” – UNIEKE Café Racer (1998) – Beest met karakter
Met pijn in m’n hart (maar een Ducati onder m’n kont) bied ik mijn Kawasaki ZX9R “Black Bastard” te koop aan. Geen standaard Ninja, maar een volledig omgebouwde, brute Café Racer met een uitstraling waar je niet omheen kunt.
Een gitzwart beest vol karakter – en vol herrie (op een goede manier).
Met z’n Supertrapp demper gromt hij als een woedende stier. De custom details maken deze machine uniek: bruin lederen zadel, clean afgewerkt subframe, racegetinte cockpit met digitale teller, en als finishing touch een benzinetank met skull art, spikes voor extra grip en racestrepen. Alles is met liefde, aandacht en smaak omgebouwd tot iets wat je nergens anders tegenkomt.
🔧 Techniek & details:
Waarom verkoop ik ‘m?
Heel eerlijk: ik rijd standaard op mijn Ducati. Deze motor verdient het om gehoord en gezien te worden — en niet om stil te staan in de schuur. Het is een motor die leeft, brult en bekeken wil worden. Dus: ben jij klaar voor de Black Bastard?
📸 Highlights van de motor:
💬 Stuur me een bericht als je serieus geïnteresseerd bent.
Proefrit? Alleen voor echte liefhebbers met motorgevoel. Dagdromers mogen blijven kijken — want daar is deze motor ook voor gemaakt.
Met pijn in m’n hart (maar een Ducati onder m’n kont) bied ik mijn Kawasaki ZX9R “Black Bastard” te koop aan. Geen standaard Ninja, maar een volledig omgebouwde, brute Café Racer met een uitstraling waar je niet omheen kunt.
Een gitzwart beest vol karakter – en vol herrie (op een goede manier).
Met z’n Supertrapp demper gromt hij als een woedende stier. De custom details maken deze machine uniek: bruin lederen zadel, clean afgewerkt subframe, racegetinte cockpit met digitale teller, en als finishing touch een benzinetank met skull art, spikes voor extra grip en racestrepen. Alles is met liefde, aandacht en smaak omgebouwd tot iets wat je nergens anders tegenkomt.
🔧 Techniek & details:
- 147 PK aan rauwe power
- Bouwjaar: 1998 | 1e registratie: 24 augustus 1998
- In bezit sinds: 12 november 2016
- Gekocht bij dealer (factuur aanwezig) op 22.137 km
- Zelf slechts 1.626 km mee gereden
- Altijd binnen gestaan, goed onderhouden
- Li-Ion accu met vaste laadstekker + Optimate 3 Lithium TM470 lader
- Handleidingen inbegrepen:
- Gebruikershandleiding (digitaal)
- Werkplaatshandboek (digitaal)
- Tellerklok handleiding (digitaal)
Waarom verkoop ik ‘m?
Heel eerlijk: ik rijd standaard op mijn Ducati. Deze motor verdient het om gehoord en gezien te worden — en niet om stil te staan in de schuur. Het is een motor die leeft, brult en bekeken wil worden. Dus: ben jij klaar voor de Black Bastard?
📸 Highlights van de motor:
- Custom brown seat met retro look
- Supertrapp sportuitlaat met hitteband om de headers
- Strakke lak + race-streep & skull fuelcap
- Clean tailsection met startnummer ‘83’
- Bridgestone Battlax banden in goede staat
- Digitale cockpit & spikes op de tank voor een agressieve rijpositie
💬 Stuur me een bericht als je serieus geïnteresseerd bent.
Proefrit? Alleen voor echte liefhebbers met motorgevoel. Dagdromers mogen blijven kijken — want daar is deze motor ook voor gemaakt.
Verzekering
Autoverzekering
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
ParticulierContact
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.