Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
6.000 km
Transmissie
-
Bouwjaar
06/1973
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
47 kW (64 PK)
Type verkoper
Particulier
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikBasisgegevens
- Carrosserietype
- Classic
- Categorie
- Gebruikt
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 6.000 km
- Bouwjaar
- 06/1973
- Vorige eigenaren
- 3
- Volledige onderhoudshistorie
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 47 kW (64 PK)
- Cilinderinhoud
- 850 cm³
- Versnellingen
- 5
- Cilinders
- 2
- Leeggewicht
- 230 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
- Brandstofverbruik
5,0 l/100 km (gem.)
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Blauw
Beschrijving
Een zeer bijzondere omdat van deze kleur er in die periode, slechts 300 stuks zijn geleverd. Blue Avio Perlato. Deze blauwe heer stamt uit 1973. De motor is compleet gerestaureerd door Robers motoren, dè Guzzi specialist uit het oosten des lands. Maar niet alles heeft een high-shine beurt gehad. Alle kappen, spatborden en tank zijn opnieuw gespoten, maar de originele patina is behouden gebleven. Na restauratie zijn er zo'n 6.000 kilometers mee gereden, dus net ingereden.
De motor rijdt zeer soepel, laat zich makkelijk zonder bijgeluiden schakelen en u kunt desgewenst schakellui rijden door het hoge koppel. De motor loopt zijdezacht. Een motor die nog uit het tijdperk stamt dat elk onderdeel uit Italië kwam. Waar je met wat gereedschap zelf wat zou kunnen doen. Waar elke bout en schroef degelijk aanvoelt. Nee, zo’n motor is niet voor iemand die van stoplicht naar stoplicht wil scheuren. Maar toch… Op de snelweg is het fijn cruisen, zo rond de 110 km/h. Wanneer je de aanwezige paarden een ’tikkie’ geeft, dan loopt het snel door naar 120, 140, 160 km/h. Dan merk je heel goed dat je op een goedmoedige, maar tegelijkertijd ook krachtige reismotor zit. Ook binnendoor; het is vlot ‘klik klik klik’ naar de hoogste versnelling en als je even in wilt halen vanaf 90 km/h, dan ben je elke keer weer blij verbaasd met hoeveel allure, snelheid en power dit gepaard gaat.
Er gebeurt wat, wanneer je op zo’n motor rijdt. je krijgt waardering en het avontuurlijke gevoel popt vanzelf op. Ook opvallend is het dat de dubbele trommelrem met achterrem het verdraaid goed doet; ok het is geen motor voor watjes, je moet de handrem dan wel intrekken op de ‘ouderwetse’ manier, maar dan wil het machien je ook echt goed laten stoppen. De originele carburateurs zijn vervangen voor gloednieuwe exemplaren. Dat kwam ook het benzinegebruik ten goede en de motor pakt in elk toerengebied lekker door. De gespaakte velgen zijn de begeerde Borrani velgen.
De motor rijdt zeer soepel, laat zich makkelijk zonder bijgeluiden schakelen en u kunt desgewenst schakellui rijden door het hoge koppel. De motor loopt zijdezacht. Een motor die nog uit het tijdperk stamt dat elk onderdeel uit Italië kwam. Waar je met wat gereedschap zelf wat zou kunnen doen. Waar elke bout en schroef degelijk aanvoelt. Nee, zo’n motor is niet voor iemand die van stoplicht naar stoplicht wil scheuren. Maar toch… Op de snelweg is het fijn cruisen, zo rond de 110 km/h. Wanneer je de aanwezige paarden een ’tikkie’ geeft, dan loopt het snel door naar 120, 140, 160 km/h. Dan merk je heel goed dat je op een goedmoedige, maar tegelijkertijd ook krachtige reismotor zit. Ook binnendoor; het is vlot ‘klik klik klik’ naar de hoogste versnelling en als je even in wilt halen vanaf 90 km/h, dan ben je elke keer weer blij verbaasd met hoeveel allure, snelheid en power dit gepaard gaat.
Er gebeurt wat, wanneer je op zo’n motor rijdt. je krijgt waardering en het avontuurlijke gevoel popt vanzelf op. Ook opvallend is het dat de dubbele trommelrem met achterrem het verdraaid goed doet; ok het is geen motor voor watjes, je moet de handrem dan wel intrekken op de ‘ouderwetse’ manier, maar dan wil het machien je ook echt goed laten stoppen. De originele carburateurs zijn vervangen voor gloednieuwe exemplaren. Dat kwam ook het benzinegebruik ten goede en de motor pakt in elk toerengebied lekker door. De gespaakte velgen zijn de begeerde Borrani velgen.
Leasing
Type verkoper
ParticulierContact
- BTW verrekenbaar
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.