Kilometerstand
65.392 km
Transmissie
-
Bouwjaar
05/1992
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
34 kW (46 PK)
Type verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Overig
- Categorie
- Gebruikt
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 65.392 km
- Bouwjaar
- 05/1992
- Laatste onderhoudsbeurt
- 05/2025
- Vorige eigenaren
- 1
- Niet-rokers auto
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 34 kW (46 PK)
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Opties
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Groen
- Soort lak
- Andere
Beschrijving
Bij deze verkoop ik mijn nette Suzuki GS500E Challenge uit 1992, omdat ik toch op zoek ben naar iets snellers. Het is een uniek model met een volle kuip, wat deze motor ook best zeldzaam maakt. De motor is in nette staat, hij start en rijdt perfect, alleen hier en daar een plekje maar dat is logisch voor deze leeftijd. Verder is motor technisch in goed staat. De motor heeft 35 kW, staat op A2-kenteken en je krijgt er 2 sleutels bij.
Vorige maand zijn er een aantal dingen vervangen en gedaan, zoals:
• 2 Michelin-banden
• Nieuwe accu
• Carburateurs gereinigd
• Voor- en achterremblokken
• Olie + oliefilter
• Benzineslangen
• 2 lampjes
• Stuurgewichten
• Remhendel
De overige slijtageonderdelen, zoals de ketting, zijn ook nog prima in orde. Het is dus opstappen en rijden.
Voor vragen stuur gerust een berichtje!
Vorige maand zijn er een aantal dingen vervangen en gedaan, zoals:
• 2 Michelin-banden
• Nieuwe accu
• Carburateurs gereinigd
• Voor- en achterremblokken
• Olie + oliefilter
• Benzineslangen
• 2 lampjes
• Stuurgewichten
• Remhendel
De overige slijtageonderdelen, zoals de ketting, zijn ook nog prima in orde. Het is dus opstappen en rijden.
Voor vragen stuur gerust een berichtje!
Verzekering
Autoverzekering
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.