Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
69.000 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
05/1984
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
47 kW (64 PK)
Type verkoper
Particulier
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikBasisgegevens
- Carrosserietype
- Tourer
- Categorie
- Gebruikt
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 69.000 km
- Bouwjaar
- 05/1984
- Vorige eigenaren
- 3
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 47 kW (64 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Cilinderinhoud
- 572 cm³
- Versnellingen
- 6
- Cilinders
- 4
- Leeggewicht
- 184 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
- Brandstofverbruik
5,5 l/100 km (gem.)
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Blauw
Beschrijving
Vorig jaar november aangeschaft na een lange periode geen motor te hebben gereden. En je raadt het al: ik rij nog steeds te weinig.
Bij aanschaf een nieuwe Bridgestone BT46 achterband geplaatst, nieuwe iridium bougies met doppen en een bobine vervangen. Natuurlijk ook de olie, remvloeistof en filter.
Hij rijdt heel fijn. Zeker voor een motor die alweer 41 jaar oud is. Het comfort is prettiger dan mijn oude VFR. Carburateurs een keertje synchroniseren...en de toerenteller werkt niet (electronisch).
Het is GEEN blinkende motor! De vorige eigenaar heeft er veel mee gereisd, z'n vader heeft hem overgenomen en vervolgens kocht ik de gsx.
Momenteel de enige te koop op autoscout. Op marktplaats staan alleen tot omgebouwde caferacers voor veel geld. Ik hou juist van de 'Katana' styling.
Wegenbelastingvrij! Om die reden heb ik er geen haast mee om het te verkopen.
850,- en onzinnige biedingen worden (je raadt het wederom) niet beantwoord.
Bij aanschaf een nieuwe Bridgestone BT46 achterband geplaatst, nieuwe iridium bougies met doppen en een bobine vervangen. Natuurlijk ook de olie, remvloeistof en filter.
Hij rijdt heel fijn. Zeker voor een motor die alweer 41 jaar oud is. Het comfort is prettiger dan mijn oude VFR. Carburateurs een keertje synchroniseren...en de toerenteller werkt niet (electronisch).
Het is GEEN blinkende motor! De vorige eigenaar heeft er veel mee gereisd, z'n vader heeft hem overgenomen en vervolgens kocht ik de gsx.
Momenteel de enige te koop op autoscout. Op marktplaats staan alleen tot omgebouwde caferacers voor veel geld. Ik hou juist van de 'Katana' styling.
Wegenbelastingvrij! Om die reden heb ik er geen haast mee om het te verkopen.
850,- en onzinnige biedingen worden (je raadt het wederom) niet beantwoord.
Leasing
Type verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.