Kilometerstand
32.051 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
11/2008
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
53 kW (72 PK)
Type verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Naked
- Categorie
- Gebruikt
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 32.051 km
- Bouwjaar
- 11/2008
- Laatste onderhoudsbeurt
- 05/2025
- Vorige eigenaren
- 3
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 53 kW (72 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Cilinderinhoud
- 645 cm³
- Versnellingen
- 6
- Cilinders
- 2
- Leeggewicht
- 174 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Opties
- Comfort en gemak
- Valbeugel
- Veiligheid en beveiliging
- LED dagrijverlichting
- LED verlichting
- Extra
- Sportonderstel
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Zwart
- Soort lak
- Metallic
Beschrijving
Beste motorliefhebber,
Na 3 jaar op een Honda VFR te rijden voor grote woon-werk stukken, wilde ik graag wat anders. Daarbij wilde ik een motor kopen die ook leuker is om kleine tourritten mee te rijden.
Eind vorig jaar heb ik deze mooie Suzuki SV 650 van een andere liefhebber overgenomen. Hij had wat kleine schade, dus ik heb hem een half jaar geschorst en helemaal voorbereid voor het motorseizoen.
Ik heb niet bespaard op het onderhoud, en ik heb hem helemaal klaargemaakt om zelf te gaan gebruiken…
… om er na 1000km toch achter te komen dat ik eigenlijk mijn (zware & logge) Honda fijner vind om dagelijks 100km mee naar mijn werk te rijden.
De SV650n is een super wendbare & felle motor met zijn V-twin. Tijdens bochtige tourtochtjes is het echt een heerlijk lichte motor, met lekker veel koppel onderin. Na iedere bocht een glimlach als je de roffel uit de uitlaat hoort...
Maar, ik heb weinig tijd om nog tourtochtjes te rijden. Vandaar de keuze om te kijken of er een liefhebber is die vaker plezier kan hebben met deze motor.
Let op: dit gaat om een interesse peiling, de motor moet niet weg. Hij staat lekker binnen in de garage, en hij staat niet in de weg. Hij rijdt hartstikke leuk & lekker, en ik rijd er nog regelmatig een rondje op ’s avonds. Hij gaat enkel weg als iemand serieuze interesse heeft en een serieus bod doet.
Wat er zoal aan gedaan/ niet standaard is:
Motorisch:
Onderstel/ vering:
Optisch:
Zoals je ziet; teveel om op te noemen. Kom gerust eens langs om hem te bekijken, maar alleen bij serieuze interesse. Ook een proefrit doen we alleen als er een overeenstemming is over de prijs.
De motor heeft een lage kilometerstand, en je kunt er nog jaren mee vooruit. Dus doe geen onzinbiedingen. Zoals gezegd, staat de motor niet in de weg, er is ruimte genoeg in de garage! 😁
Groeten,
Taco
Na 3 jaar op een Honda VFR te rijden voor grote woon-werk stukken, wilde ik graag wat anders. Daarbij wilde ik een motor kopen die ook leuker is om kleine tourritten mee te rijden.
Eind vorig jaar heb ik deze mooie Suzuki SV 650 van een andere liefhebber overgenomen. Hij had wat kleine schade, dus ik heb hem een half jaar geschorst en helemaal voorbereid voor het motorseizoen.
Ik heb niet bespaard op het onderhoud, en ik heb hem helemaal klaargemaakt om zelf te gaan gebruiken…
… om er na 1000km toch achter te komen dat ik eigenlijk mijn (zware & logge) Honda fijner vind om dagelijks 100km mee naar mijn werk te rijden.
De SV650n is een super wendbare & felle motor met zijn V-twin. Tijdens bochtige tourtochtjes is het echt een heerlijk lichte motor, met lekker veel koppel onderin. Na iedere bocht een glimlach als je de roffel uit de uitlaat hoort...
Maar, ik heb weinig tijd om nog tourtochtjes te rijden. Vandaar de keuze om te kijken of er een liefhebber is die vaker plezier kan hebben met deze motor.
Let op: dit gaat om een interesse peiling, de motor moet niet weg. Hij staat lekker binnen in de garage, en hij staat niet in de weg. Hij rijdt hartstikke leuk & lekker, en ik rijd er nog regelmatig een rondje op ’s avonds. Hij gaat enkel weg als iemand serieuze interesse heeft en een serieus bod doet.
Wat er zoal aan gedaan/ niet standaard is:
Motorisch:
- Bougies vervangen
- Kleppen gesteld
- Olie + filter vervangen
- Luchtfilter vervangen
- Koelvloeistof vervangen
- TPS afgesteld op 1600rpm (verbeterde gasrespons)
- Stationairkleppen gesynchroniseerd
- Koppelingsmechanisme uit elkaar gehaald, schoongemaakt & afgesteld
Onderstel/ vering:
- Nieuwe achterband (Dunlop Sportmax Roadsmart), voorband is nog hartstikke goed
- Ketting + Tandwielen z.g.a.n.
- Voorvork uit elkaar geweest, seals / geleiders / stofringen vervangen
- Hyperpro voorveren geïnstalleerd met 15w vork olie
- Balhoofdlagers vervangen (!)
- Remolie vervangen
- Nieuwe HEL Stalen remleidingen gemonteerd
Optisch:
- Bar-end spiegels
- Nieuwe grips
- Richtingaanwijzers met dagrijverlichting (wit voor, rood achter)
- Kroonstuk laten controleren/ richten, ontroest & opgeknapt, vóór installeren nieuw balhoofdlager
- Leovince uitlaat carbon black gewrapt (kan eraf, hij is zilver)
- Reflecterend wit rim striping
- Zwarte logo’s Suzuki tank
- Nieuwe tankpad & grips
- Framesliders & paddock stand steunen
- Bellypan onder het frame
Zoals je ziet; teveel om op te noemen. Kom gerust eens langs om hem te bekijken, maar alleen bij serieuze interesse. Ook een proefrit doen we alleen als er een overeenstemming is over de prijs.
De motor heeft een lage kilometerstand, en je kunt er nog jaren mee vooruit. Dus doe geen onzinbiedingen. Zoals gezegd, staat de motor niet in de weg, er is ruimte genoeg in de garage! 😁
Groeten,
Taco
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
ParticulierContact
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.