Kilometerstand
64.250 km
Transmissie
-
Bouwjaar
01/2012
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
101 kW (137 PK)
Type verkoper
Particulier
Financiering
Bereken je autolening
Hoeveel wil je lenen?
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Overig
- Categorie
- Gebruikt
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 64.250 km
- Bouwjaar
- 01/2012
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 101 kW (137 PK)
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Opties
- Comfort en gemak
- Elektrische starter
- Handvatverwarming
- Valbeugel
- Veiligheid en beveiliging
- ABS
- Extra
- Katalysator
Kleur en Bekleding
- Soort lak
- Andere
Beschrijving
Aangeboden:
Triumph Speed Triple 1050 ABS 2012
Bij 60K een nieuw blok in gekomen
Dit blok had op dat moment 14K had gelopen. Factuur aanwezig!
Verder nog een aantal upgrades:
SC Project GP-M2 uitlaat mét DB-killer
Evotech Valdoppen (nooit gebruikt)
F&F Carbon Heel Guards
F&F Carbon Side Panels
Daytona Heated Grips
Huidige KM-Stand: 64250 (wordt af en toe nog mee gereden)
Beide sleutels aanwezig, en staat altijd binnen.
Rijdt heerlijk, echt een beest van een motor maar ik ben op zoek naar een Supermoto.
Tags:
Triumph Speed Triple Drie cilinder 1050 Naked Bike ABS Verwarmd Stuur
Triumph Speed Triple 1050 ABS 2012
Bij 60K een nieuw blok in gekomen
Dit blok had op dat moment 14K had gelopen. Factuur aanwezig!
Verder nog een aantal upgrades:
SC Project GP-M2 uitlaat mét DB-killer
Evotech Valdoppen (nooit gebruikt)
F&F Carbon Heel Guards
F&F Carbon Side Panels
Daytona Heated Grips
Huidige KM-Stand: 64250 (wordt af en toe nog mee gereden)
Beide sleutels aanwezig, en staat altijd binnen.
Rijdt heerlijk, echt een beest van een motor maar ik ben op zoek naar een Supermoto.
Tags:
Triumph Speed Triple Drie cilinder 1050 Naked Bike ABS Verwarmd Stuur
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.