Kilometerstand
5.500 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
01/1992
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
71 kW (97 PK)
Type verkoper
Particulier
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikBasisgegevens
- Carrosserietype
- Naked
- Categorie
- Gebruikt
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 5.500 km
- Bouwjaar
- 01/1992
- Laatste onderhoudsbeurt
- 03/2025
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 71 kW (97 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Cilinderinhoud
- 885 cm³
- Versnellingen
- 6
- Cilinders
- 3
- Leeggewicht
- 2.117 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
- Brandstofverbruik
10,0 l/100 km (gem.)
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Groen
Beschrijving
Van origine een watergekoelde 900 cc Triumph Trophy uit 1992. Deze is in 2016 professioneel verbouwd door Wrench Kings en dit voorjaar volledig nagekeken en rijklaar gemaakt. (Zie laatste foto voor de orginele Triumph).
De drie cyclinders rijden heerlijk! Het grote voordeel is dat de motor zowel onderin als bovenin de toeren power heeft (twee cylinders hebben koppel onderin en vier cyclinders beginnen pas echt vooruit te komen bij hoge toeren). De tank die op je motor is van een Suzuki GS550, deze is aangepast omdat de orginele tank nogal breedt was en niet in het ontwerp past.
Op de motor voor verbouwing stond iets meer dan 50.000 km op de teller en hij is altijd in onderhoud geweest bij een dealer in Nijmegen. Hij is toen technisch nagekenen, heeft een grote beurt gehad en er is een nieuwe nokkenas ketting in je blok gezet en de bobines zijn vervangen. Daarnaast is hij afgelopen maand volledig nagekeken en rijklaar gemaakt.
Van de originele motor is niet zo heel veel meer over, maar tegelijkertijd een heleboel nog wel. Hieronder een lijstje met de originele delen van de motor:
· Voorvork, remmen en wiel (wel nieuwe remblokken voor en achter)
· Motor blok, carburateurs en versnellingsbak
· Hoofdframe, balhoofd
· Startmotor en elektronica (inclusief de controls op het stuur)
· Achterbrug, achterwiel, achterrem, ketting en tandwielen
De motor in dit nieuwe prachtige jasje heeft in totaal 4590 km gereden.
De drie cyclinders rijden heerlijk! Het grote voordeel is dat de motor zowel onderin als bovenin de toeren power heeft (twee cylinders hebben koppel onderin en vier cyclinders beginnen pas echt vooruit te komen bij hoge toeren). De tank die op je motor is van een Suzuki GS550, deze is aangepast omdat de orginele tank nogal breedt was en niet in het ontwerp past.
Op de motor voor verbouwing stond iets meer dan 50.000 km op de teller en hij is altijd in onderhoud geweest bij een dealer in Nijmegen. Hij is toen technisch nagekenen, heeft een grote beurt gehad en er is een nieuwe nokkenas ketting in je blok gezet en de bobines zijn vervangen. Daarnaast is hij afgelopen maand volledig nagekeken en rijklaar gemaakt.
Van de originele motor is niet zo heel veel meer over, maar tegelijkertijd een heleboel nog wel. Hieronder een lijstje met de originele delen van de motor:
· Voorvork, remmen en wiel (wel nieuwe remblokken voor en achter)
· Motor blok, carburateurs en versnellingsbak
· Hoofdframe, balhoofd
· Startmotor en elektronica (inclusief de controls op het stuur)
· Achterbrug, achterwiel, achterrem, ketting en tandwielen
De motor in dit nieuwe prachtige jasje heeft in totaal 4590 km gereden.
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
ParticulierContact
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.