Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
16.500 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
04/2024
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
54 kW (73 PK)
Type verkoper
Particulier
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikBasisgegevens
- Carrosserietype
- Touring Enduro
- Categorie
- Gebruikt
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 16.500 km
- Bouwjaar
- 04/2024
- Volledige onderhoudshistorie
- Ja
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 54 kW (73 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Cilinderinhoud
- 700 cm³
- Versnellingen
- 6
- Cilinders
- 2
Energieverbruik
- Emissieklasse
- Euro 5
- Brandstof
- Benzine
Opties
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Blauw
Beschrijving
Bij deze bied ik mijn Tenere 700 uit 2024 te koop aan. In april 2024 heb ik deze motor nieuw aangeschaft bij Gebben Motoren. Vanaf 1 januari 2024 biedt Yamaha Motor Benelux een garantieperiode van 3 + 2 jaar, dus deze motor heeft tot 2029 garantie.
De reden van de verkoop is dat ik graag een lichtere motor wil hebben voor offroad rijden. De Tenere heb ik grotendeels gebruikt voor woon-werk en maar ook offroad. Er staat momenteel 16515km op de teller, wat nog op kan lopen. Veel van de kilometers zijn in de zesde versnelling geweest. Nu woon-werk verkeer niet meer van toepassing is, biedt zich de mogelijkheid om wat lichters te rijden.
De Tenere zit bomvol opties, maar ook veel originele onderdelen zijn beschikbaar ter overname. Hierbij een lijst van aanpassingen die gedaan zijn (ruim 2300 euro aan extra's!):
- OEM Quickshifter a fabriek laten installeren (€217,-)
- AXP Skidplate (€265,-)
- Prorally grips
- 1 Finger clutch (€100,-)
- Barkbusters (€145,-)
- Sterkere veer voor zijstandaard
- Acerbis Kettingbeschermer (€71,-)
- MIVV Dakar einddemper (€416,-)
- Dominator voorbochten (€275,-)
- ECU Geflashed door Tovami/Ruud Fredriks (€350,-)
- Twin AIR pre-filter (met extra filter) (€170,-)
- UNIfilter hoofdfilter (€70,-) (wordt de T7 in australie standaard mee uitgerust)
- Korte kentekenplaathouder (€130,-)
- NICECNC Spiegels (looks zijn gaver dan de werking) (€64,-)
- NICECNC Short levers (€47,-)
- NICECNC Shift stabilizer
- Koplamp bescherming
- Seat cover
- Handvaten buddy seat
- Handvat verwarming onder grips
- Motoz Dual venture voor & Motoz Tractionator achter (beide ~ 11000km gelopen. Voorband omgedraaid ~ 2000km geleden).
- Hoog voorspatbord + laag afgekort onderspatbord
Daarnaast zijn de origineel onderdelen ook ter overname bespreekbaar:
- Originele einddemper (50km mee gereden)
- Originele voorbochten
- Originele rem- en koppelingshendel
- Originele Pirelli banden met ongeveer 5000KM
- Originele onderspatbord
- Orginele carterbescherming
Zoals je op de foto's kan zien is dit een machine die gebruikt is waar hij voor bedoelt is: het offroad rijden. Dat zie je her en der ook terug op de foto's door krasjes en wat slijtage. Naast de motor afdingen op deze visuele punten heeft geen zin. Daarnaast heeft de bovenste kap een deukje er in zitten door de barkbuster handkappen die iets te laag afgesteld stonden. Overigens is de quadlock wireless charger niet inbegrepen.
Let op, de motor staat in Leeuwarden. Vind je dit te ver rijden, reageer dan liever niet. Ook worden onderdelen niet los verkocht.
De reden van de verkoop is dat ik graag een lichtere motor wil hebben voor offroad rijden. De Tenere heb ik grotendeels gebruikt voor woon-werk en maar ook offroad. Er staat momenteel 16515km op de teller, wat nog op kan lopen. Veel van de kilometers zijn in de zesde versnelling geweest. Nu woon-werk verkeer niet meer van toepassing is, biedt zich de mogelijkheid om wat lichters te rijden.
De Tenere zit bomvol opties, maar ook veel originele onderdelen zijn beschikbaar ter overname. Hierbij een lijst van aanpassingen die gedaan zijn (ruim 2300 euro aan extra's!):
- OEM Quickshifter a fabriek laten installeren (€217,-)
- AXP Skidplate (€265,-)
- Prorally grips
- 1 Finger clutch (€100,-)
- Barkbusters (€145,-)
- Sterkere veer voor zijstandaard
- Acerbis Kettingbeschermer (€71,-)
- MIVV Dakar einddemper (€416,-)
- Dominator voorbochten (€275,-)
- ECU Geflashed door Tovami/Ruud Fredriks (€350,-)
- Twin AIR pre-filter (met extra filter) (€170,-)
- UNIfilter hoofdfilter (€70,-) (wordt de T7 in australie standaard mee uitgerust)
- Korte kentekenplaathouder (€130,-)
- NICECNC Spiegels (looks zijn gaver dan de werking) (€64,-)
- NICECNC Short levers (€47,-)
- NICECNC Shift stabilizer
- Koplamp bescherming
- Seat cover
- Handvaten buddy seat
- Handvat verwarming onder grips
- Motoz Dual venture voor & Motoz Tractionator achter (beide ~ 11000km gelopen. Voorband omgedraaid ~ 2000km geleden).
- Hoog voorspatbord + laag afgekort onderspatbord
Daarnaast zijn de origineel onderdelen ook ter overname bespreekbaar:
- Originele einddemper (50km mee gereden)
- Originele voorbochten
- Originele rem- en koppelingshendel
- Originele Pirelli banden met ongeveer 5000KM
- Originele onderspatbord
- Orginele carterbescherming
Zoals je op de foto's kan zien is dit een machine die gebruikt is waar hij voor bedoelt is: het offroad rijden. Dat zie je her en der ook terug op de foto's door krasjes en wat slijtage. Naast de motor afdingen op deze visuele punten heeft geen zin. Daarnaast heeft de bovenste kap een deukje er in zitten door de barkbuster handkappen die iets te laag afgesteld stonden. Overigens is de quadlock wireless charger niet inbegrepen.
Let op, de motor staat in Leeuwarden. Vind je dit te ver rijden, reageer dan liever niet. Ook worden onderdelen niet los verkocht.
Leasing
Type verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.