Kilometerstand
85.000 km
Transmissie
Handgeschakeld
Bouwjaar
03/1996
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
61 kW (83 PK)
Type verkoper
Particulier
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikBasisgegevens
- Carrosserietype
- Sport Touring
- Categorie
- Gebruikt
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 85.000 km
- Bouwjaar
- 03/1996
- APK
- 06/2026
- Laatste onderhoudsbeurt
- 06/2024
- Vorige eigenaren
- 6
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 61 kW (83 PK)
- Transmissie
- Handgeschakeld
- Cilinderinhoud
- 850 cm³
- Versnellingen
- 15
- Cilinders
- 2
- Leeggewicht
- 216 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
- Brandstofverbruik
5,5 l/100 km (gem.)
Opties
- Comfort en gemak
- Elektrische starter
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Blauw
Beschrijving
Na ruim 40.000 KM en 13 jaar aan hoogtepunten en dieptepunten is het tijd voor wat anders.
Yamaha TRX Bouwjaar 1996 KM st. 85.000 (er wordt gewoon nog mee gereden).
Pluspunten:
- WP veren voor
- Bos dempers
- R1 remmen met stalen remslangen
- Hugger
- Verhoogde, donkere kuipruit
Onderhoud (buiten normale onderhoudsbeurten):
- Rond 2015: nwe koppeling + ketting
- In 2015 (60.000 km) s er een andere gereviseerde kop op gekomen.
- Rond 2019: remklauw achter gereviseerd
- 2020 nwe banden V+A
- 2022 nwe accu + beurt + nwe koppelingskabel (en reinigen hendel)
- 2022 revisie brandstofkraan
- 2024 olie + bougie wissel + K&N filter gereinigd
- 2025 nw vacuumslang tank
Veel facturen zijn nog aanwezig. Evenals een extra kontje en kapotte kuip in de juiste kleur.
Start en loopt goed.
Olieverbruik is voor een TRX 850 netjes, zal zo’n 1:3.000 zijn, ik rijd te weinig om het goed te kunnen bijhouden.
Benzineverbruik ligt zo tussen de 1:17 – 1:19.
Met deze kilometerstand en leeftijd is het logisch dat de motor niet geheel ongeschonden uit de strijd is gekomen.
Er zijn hier en daar wel wat krasjes en dingetjes te vinden.
Aangezien ik zelf inmiddels vergroeid ben geraakt met de motor is het beter zelf te komen kijken/luisteren/rijden/ruiken/proeven en oordelen. Het is daarom ook zinloos om mij berichten te sturen met een enkel lukraak uit het toetsenbord geramde cijfercombinatie. Slaapt altijd binnen en gaat weg omdat ik een motor zoek met meer comfort.
Yamaha TRX Bouwjaar 1996 KM st. 85.000 (er wordt gewoon nog mee gereden).
Pluspunten:
- WP veren voor
- Bos dempers
- R1 remmen met stalen remslangen
- Hugger
- Verhoogde, donkere kuipruit
Onderhoud (buiten normale onderhoudsbeurten):
- Rond 2015: nwe koppeling + ketting
- In 2015 (60.000 km) s er een andere gereviseerde kop op gekomen.
- Rond 2019: remklauw achter gereviseerd
- 2020 nwe banden V+A
- 2022 nwe accu + beurt + nwe koppelingskabel (en reinigen hendel)
- 2022 revisie brandstofkraan
- 2024 olie + bougie wissel + K&N filter gereinigd
- 2025 nw vacuumslang tank
Veel facturen zijn nog aanwezig. Evenals een extra kontje en kapotte kuip in de juiste kleur.
Start en loopt goed.
Olieverbruik is voor een TRX 850 netjes, zal zo’n 1:3.000 zijn, ik rijd te weinig om het goed te kunnen bijhouden.
Benzineverbruik ligt zo tussen de 1:17 – 1:19.
Met deze kilometerstand en leeftijd is het logisch dat de motor niet geheel ongeschonden uit de strijd is gekomen.
Er zijn hier en daar wel wat krasjes en dingetjes te vinden.
Aangezien ik zelf inmiddels vergroeid ben geraakt met de motor is het beter zelf te komen kijken/luisteren/rijden/ruiken/proeven en oordelen. Het is daarom ook zinloos om mij berichten te sturen met een enkel lukraak uit het toetsenbord geramde cijfercombinatie. Slaapt altijd binnen en gaat weg omdat ik een motor zoek met meer comfort.
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.