Na het inloggen kun je AutoScout24 nog beter gebruiken.
Over de Citroën e-C4 kun je lekker mopperen. Niet omdat het een slechte auto is, maar omdat de ontwerpers eigenzinnige keuzes hebben gemaakt. Wat dat betreft is de elektrische cross-over een rasechte Citroën.
Enerzijds is de nieuwe C4 een ouderwets eigenwijze Citroën. Hij vertoont zelfs een paar retro-trekjes. Anderzijds doet de Citroën C4 op het eerste gezicht wel een beetje Aziatische aan. Het levert een verrassend smakelijke cocktail op.
350 kilometer is de officiële actieradius van de Citroën e-C4 met 50 kWh-accupakket. Wat blijft daarvan over als je met 100 of 130 km/h over de snelweg rijdt? Wij testen het stroomverbruik van de elektrische Citroën C4!
Citroën wil zich weer nadrukkelijk profileren op comfortgebied. Daarbij heeft de Citroën C5 Aircross de rol van vaandeldrager. Geen berline of limousine à la C5 of C6, maar een suv.
Recent werd de Citroën C1 (en de verwante Toyota Aygo en Peugeot 107) vernieuwd.
De Citroen C6 was bedoeld als opvolger van de XM en werd in conceptvorm voor het eerst in 1999 aan het publiek getoond, met het idee om hem voor het einde van 2001 op de markt te brengen. Het duurde 'iets' langer: de C6 ging in 2005 pas in productie.
Citroen DS3 2010-hede
Altijd was de Toyota Prius een dankbaar object voor klagers: wat was hij lelijk, ondanks zijn doordachte techniek. Maar bij de Prius valt alles op z'n plaats.
Lotus is een veelgebruikte naam voor Chinese restaurants. Maar voortaan kun je de naam Lotus ook koppelen aan een Chinese suv. Wij reden met deze elektrische suv, de Lotus Eletre. Hoe bevalt-ie?
425 kilometer is de officiële actieradius van de MG4 Electric met 64 kWh. Maar wat is het échte bereik? Dus hoe ver kom je als met 100 km/h (of 130 km/h) over de snelweg rijdt? Dat testen wij!