Ga naar hoofdinhoud
Vanwege onderhoud is AutoScout24 momenteel slechts beperkt beschikbaar. Dit betreft een aantal functies, zoals contact opnemen met verkopers, inloggen of beheren van uw voertuigen voor de verkoop.

AutoScout24 Service Labels

Service labels

Informeer potentiële kopers over uw online diensten en bereikbaarheid

De showrooms zijn voorlopig weer gesloten voor vrije inloop, gelukkig zijn afleveringen, taxaties en proefritten vanaf eigen terrein wel toegestaan. We zien dat potentiële kopers ook in de huidige periode online auto's bekijken en kwalitatieve leads versturen naar autobedrijven.

Informeer potentiële klanten over uw online diensten en uw bereikbaarheid. Dit kunt u eenvoudig en kosteloos doen door gebruik te maken van de AutoScout24 Service Labels, deze zijn dan zichtbaar op de detailpagina van uw advertenties.

AutoScout24 Service Labels

Online advies

Dit autobedrijf biedt potentiële kopers advies aan via videobellen of online.

Online contract

Bij dit autobedrijf is het mogelijk om online een contract af te sluiten.

Registratie

Bij dit autobedrijf is het mogelijk om een voertuig te laten registreren.

Reserveren

Bij dit autobedrijf kunnen potentiële kopers een voertuig voor een lange termijn reserveren.

Bereikbaar

Dit autobedrijf is bereikbaar voor bijvoorbeeld vragen, proefritten en taxaties

Aflevering

Dit autobedrijf kan het voertuig contactloos op locatie afleveren.

Voorbeeld van de service labels op de detailpagina

NL voorbeeld servicelabels4

Hoe stel ik de Service Labels in?

Login via de onderstaande gele knop, klik vervolgens op "bedrijfspagina" gevolgd door "uw online showroom" en vermeld bij "service labels" welke diensten u aanbiedt. Na het opslaan worden de Service Labels automatisch zichtbaar op de detailpagina van uw advertenties.

NL servicelabels b2b

Heeft u nog vragen?

Neem dan contact op met uw accountmanager of met Customer Care via info@autoscout24.nl of 088-7300100. We zijn bereikbaar op werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur.