Kilometerstand
46.395 km
Transmissie
Automatisch
Bouwjaar
02/2016
Brandstof
Benzine
Vermogen kW (PK)
331 kW (450 PK)
Type verkoper
Autobedrijf
Koop met vertrouwen
Kwaliteitsrapporten
Ontvang uitgebreide informatie van deze auto en voorkom een miskoop. Bekijk nu de meest voorkomende APK-afkeurpunten, reparaties en kilometerstand controle.
Gratis autorapport van FinnikFinanciering
Bereken je autolening
Hoeveel wil je lenen?
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Cabrio
- Categorie
- Gebruikt
- Aandrijving
- Achter
- Stoelen
- 4
- Deuren
- 2
- Advertentienr.
- K-251-LK
- Garantie
- Ja
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 46.395 km
- Bouwjaar
- 02/2016
- APK
- 09/2025
Technische Gegevens
- Vermogen kW (PK)
- 331 kW (450 PK)
- Transmissie
- Automatisch
- Cilinderinhoud
- 2.979 cm³
- Versnellingen
- 6
- Cilinders
- 6
- Leeggewicht
- 1.873 kg
Energieverbruik
- Emissieklasse
- Euro 6
- Brandstof
- Benzine
- CO2-emissie
- 315 g/km (gem.)
Opties
Kleur en Bekleding
- Kleur
- Zwart
- Oorspronkelijke kleur
- Zwart
- Soort lak
- Metallic
- Materiaal
- Leder
Beschrijving
- My bonus is faster than your bonus - BMW M4 Competition Convertible
De BMW M4 F82, aangedreven door een icoon; De zes-in-lijn van Bayerische Motoren Werke, gemotiveerd door twee enorme aanjagers van de M-afdeling. Wij waren enorm fan van de V8 M3 (E91 serie), dus het voelde als een compromis richting mensen, die zelf nooit zo’n auto zouden rijden. Onterecht, als je het ons vraagt. Na één rit was het gelukkig duidelijk; Het inleveren van twee (atmosferische) cilinders was de enige compromis! Het koppel is over een heel breed toeren-bereik beschikbaar en snakt naar actie; Ze mompelt met de minste gas-respons al ruim na (bop bop bop). Dit is een pure BMW waar de liefhebber enorm vrolijk van wordt!
Ten opzichte van haar voorganger is de zes-in-lijn 60 kilo lichter en een halve seconde sneller van -0 naar ik wil hem hebben-. Ze gaat bij de eerste zonnestraal graag in een kleine 20 seconde topless. Allemaal niet nodig, wel ontzettend lekker. Ook vinden wij dat de constructie van deze cabrio aandacht verdient; Je hebt helemaal geen nadeel meer! Het dak is een stalen dak constructie dat zich tot 20 km’h opvouwt achterin, voordat je er erg in hebt. Geen plastic achterruitje, geen stoffen dak.. We kunnen het het best omschrijven als een ‘vouwbare hardtop’, die het hele jaar bruikbaar is!
Het Competition-pack maakt de M4, vinden wij, helemaal af. Behalve de prachtig zwarte details, geven de zwarte twee-dubbele pijpen ook iets meer geluid, als je wilt. Zoals BMW dat zelf mooi verwoord; ze is voorzien van de shadowline. Zwarte grille, zwarte raamlijsten, zwarte vier-dubbele uitlaten.. Ook is er één groot verschil met deze US-uitvoering; Haar stoelen zijn een stuk comfortabeler dan haar EU-broertje. Hier wilt kennelijk iedereen met een niergordel naar werk, in onze M4 neem je plaats op verrassend (sportief) ondersteunende, bredere stoelen.
Die van ons? Zoals het moet. Van de tweede eigenaar, volledig dealer onderhouden, originele lak en een lage kilometerstand. Het ‘rationele stuk’ van deze (volgens onze partner vaak..) irrationele aankoop, is dus gedekt. Ze is drie jaar geleden met een Nederlandse eigenaar vanuit zijn toenmalige woonplaats in Texas terug gekomen naar Nederland. Nu opzoek naar haar volgende bewaarder. Zien we je snel?
LET OP; Wij zijn enkel op afspraak geopend.
De BMW M4 F82, aangedreven door een icoon; De zes-in-lijn van Bayerische Motoren Werke, gemotiveerd door twee enorme aanjagers van de M-afdeling. Wij waren enorm fan van de V8 M3 (E91 serie), dus het voelde als een compromis richting mensen, die zelf nooit zo’n auto zouden rijden. Onterecht, als je het ons vraagt. Na één rit was het gelukkig duidelijk; Het inleveren van twee (atmosferische) cilinders was de enige compromis! Het koppel is over een heel breed toeren-bereik beschikbaar en snakt naar actie; Ze mompelt met de minste gas-respons al ruim na (bop bop bop). Dit is een pure BMW waar de liefhebber enorm vrolijk van wordt!
Ten opzichte van haar voorganger is de zes-in-lijn 60 kilo lichter en een halve seconde sneller van -0 naar ik wil hem hebben-. Ze gaat bij de eerste zonnestraal graag in een kleine 20 seconde topless. Allemaal niet nodig, wel ontzettend lekker. Ook vinden wij dat de constructie van deze cabrio aandacht verdient; Je hebt helemaal geen nadeel meer! Het dak is een stalen dak constructie dat zich tot 20 km’h opvouwt achterin, voordat je er erg in hebt. Geen plastic achterruitje, geen stoffen dak.. We kunnen het het best omschrijven als een ‘vouwbare hardtop’, die het hele jaar bruikbaar is!
Het Competition-pack maakt de M4, vinden wij, helemaal af. Behalve de prachtig zwarte details, geven de zwarte twee-dubbele pijpen ook iets meer geluid, als je wilt. Zoals BMW dat zelf mooi verwoord; ze is voorzien van de shadowline. Zwarte grille, zwarte raamlijsten, zwarte vier-dubbele uitlaten.. Ook is er één groot verschil met deze US-uitvoering; Haar stoelen zijn een stuk comfortabeler dan haar EU-broertje. Hier wilt kennelijk iedereen met een niergordel naar werk, in onze M4 neem je plaats op verrassend (sportief) ondersteunende, bredere stoelen.
Die van ons? Zoals het moet. Van de tweede eigenaar, volledig dealer onderhouden, originele lak en een lage kilometerstand. Het ‘rationele stuk’ van deze (volgens onze partner vaak..) irrationele aankoop, is dus gedekt. Ze is drie jaar geleden met een Nederlandse eigenaar vanuit zijn toenmalige woonplaats in Texas terug gekomen naar Nederland. Nu opzoek naar haar volgende bewaarder. Zien we je snel?
LET OP; Wij zijn enkel op afspraak geopend.
Zakelijk leasen
Bereken uw zakelijke lease!
Nu zakelijk leasen vanaf
€ 964,- p/mLeasebedrag
Verzekering
Autoverzekering van de ANWB
Bereken je premie
Kenteken
Type verkoper
AutobedrijfDTM Collectibles
Aanbieder op AutoScout24 sinds 2022ContactDieter Tielman
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Deze informatie wordt verstrekt door de leverancier van het certificaat en/of rapport.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.